la vida termina

utorak, 15.08.2006.

Noc se sasula teska po gradu. Zakopala sve. A mene je ponovo strah svega. I znam da nema sanse da pobjedim ovu borbu. Igram igru potiskivanja i pozitivnog razmisljanja ali to je beznadezno. Na kraju cu ipak lezati u krevetu, gledati u plafon i cekati da sve eksplodira predamnom. Cudan neki bol. Tu je ali nedodirljiv. Osjecam ga ali ga ne mogu izvuci na povrsinu nit suzama isprazniti. Mozda svo to bjezanje od surove stvarnosti danju nekako me stigne nocu. Mehanizmi odbrane se uspavaju i tu sam lak pljen. Strahovi me sacekaju u zasjedi i kruze oko mene kao sismisi. Sitni, gadni i zedni krvi.

- 23:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi