In medias res

subota, 22.01.2005.

Moja prva pjesma

Ovo je bila prva pjesma koju sam napisala. Radi se o maloj lisici koja traži svoje mjesto u svijetu i koja želi nekome pripadati. Bila je strašno sebična, ali je uvijek osječala neku potrebu za drugom osobom. Iva je bila djevojka čije se ime uklapalo u stihove. Bila je luckasta i sa pjegicama. Imala je kečkice i bila je mršavica. Napisala sam pjesmu sa 8 godina. Kad sam ju pročitala mami rekla je: "Oh, dušo, stvarno lijepo čitaš!" Naime, nije vjerovala da sam bila sposobna da sama napišem dvije rečenice koje se rimuju. Kasnije sam joj to pokušala objasniti, čak sam joj pokazala i svoj rukopis na papiru. Ali ona je mislila da sam to prepisala iz udžbenika. Nisam se više trudila da joj to objasnim.

Pjesma je glasila ovako:

Lisica
Jedna mala lisica
Krzno joj ko misica.
Lovci su je kroz šumu vodili
Al lisici nisu baš niša slomili.
Voljela je sama sebe
Al još uvijek krzno grebe.
Jer u krznu buha živi
Pa ode k maloj Ivi.
Iva sva sretna bila
Pa joj krzno gladila.
Lisicu to ništa ne grebe
Al još voli sama sebe.


I am so proud!


- 20:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>