Draga Snjeguljice,
pošto si još toliko iscrpljujuće daleko od punoljetnosti te si tako zajebano mala (a ništa ti ne fali, nije da si kakovi invalid boženedajzla),
ni Kapetanov poklon ne može biti veći nego što jest.

Za rođendan ti dakle darujem sve gusarske trenutke koje smo proveli zajedno. Nema tu nikakvih tragova romantike ili sladunjave patetike (kao onda kada smo ljeti znali satima trgati mačićima noge sjedeći uz beskrajnu zlatnu rijeku onkraj grada maštajući o danu kada ćemo smaknuti roditelje u snu... Sjećaš li se, ljubavi?), jednostavno mi skrotum nije dao mira. A i Allah mi se obratio u snu i pokazao mi svoje obje noge, što je sigurno znamenje darivanja.

Kapetan je škrt, ali pošten. Slava Proroku!


Ovdje si sjedila kada sam te prvi puta ugledao


Na ovome mjestu smo se upoznali


Ovdje si buljila u gospodina Guzicu


Ovdje smo se prvi puta napili


Ovdje smo se prvi puta ljuljali. Na ovoj ljuljački sam sjedio ja,tj. gospodin Guzica


Ovdje si sjedila ti


Na ovoj klupici smo prvi puta razgovarali


S ovoga vrtuljka sam pao i napravio gusara od sebe. Ti si se smijala


Ovdje, ispred tvoga haustora, sam ti dao prvi poljubac


Ovdje sam te prvi puta čekao da izađemo zajedno van


Ovdje smo se prvi puta hvatali


Otprilike ovdje smo upoznali Jeffry-ja


Ovdje smo se skrivali od tvoje tete Ine


Tu smo znali cugati


Kraj ovog drveta smo prvi puta zajedno pišali. Nisi mi dala da te gledam


Ovdje sam ti rekao da te volim


Ovdje smo se prvi puta j... seksali


Ovdje sam te prvi puta nazvao svojom ljubavi


Ovo je tvoje najomiljenije (gusarsko) jelo


Ovdje smo jednom gledali zvijezde


Ovdje si me učila plesati nakon našeg piknika


i za kraj...


ta ipak sam ja gusar...



Cpt. A. Blackadder
A Mighty Pirate