Slijepi bard


Draga Posado,
kao što vam je poznato, ovaj vikend krećem sa svojom III. bojnom u osvajanje Istočne Europe. Ukoliko se moja Blitzkrieg taktika pokaže uspješnom, do ponedjeljka ću biti vladar istočnog dijela bivše Austro-Ugarske. Nakon prošlomjesečnog osvajanja Mađarske, granice mojih zemalja sezat će sve do Rusije. Rat s posrnulim komunističkim gigantom odgađa se za proljeće jer nisam budala (peder!) kao neki moji prethodnici. Mislim, svaka čast Napoleonu, ali ja imam mnogo bolju guzicu... i impresivniji šešir. Adolf mi ide nakurac...

U rat na konjima

Glavnina naše vojske kreće u petak ujutro (06:00) iz Zagreba, a u Beču će se, kasnije istoga dana (13:00), suresti s austrijskim svizačkim separatistima s kojima tijekom poslijepodneva (13:00-17:00) planiram zauzeti nekadašnju Krunu Monarhije. Separatiste ću prije subotnjeg doručka (07:00) smaknuti kuhanjem u kipućem ulju nakon čega krećem na hladni sjevero-istok.

Okupljanje vojske

Prenoćit ćemo u improviziranom kampu s tri zvjezdice u samom srcu Bratislave, a u nedjelju nakon svitanja započinjemo sa sitnim uličnim puškaranjima, diverzijama i ostalim performansima vatrenim oružjem. Bezuvjetnu kapitulaciju nekadašnjeg šupka Čehoslovačke očekujemo do nedjelje uvečer (najkasnije 18:00).

U jeku bitke

Oliphants

Prag će pretpostavljam biti tvrđi orah, ali to namjeravam riješiti diplomacijom jer nikako ne želim borbu na dva bojišta. Na slovačkoj granici prema Rusiji ostavit ću glavninu svoje vojske dok ću diljem svog rastućeg imperija trenirati nove jedinice za nove pohode. Naši najbolji špijuni bit će odaslani u Prag već sljedeći mjesec te će mi konstantno slati informacije o neprijateljevom kretanju. Ipak, ako je za vjerovati češkim filmovima i popularnoj literaturi, vojska im je zakurac te se zbog nje ne brinem. Čeka me još samo Majka Rusija... a onda SVIJET!!!

Špijuni


Khm... nego,
moja odsutnost s Broda ništa se ne mijenja na stvari. Upravljanje PMS Lady Anerol prepuštam u ruke 1. poručnika Drunken Bastarda, koji će vršiti funkciju kapetana dok se ne vratim. Ukoliko poginem, Drunken će obnašati istu ulogu sve dok se ne izabere novi kapetan (s prednošću izbora viših časnika). Ako poginem, a Guzica preživi, On automatski postaje Kapetan. Nacrtat će te mu brkove, čavlima zakucati papigu za rame (rame hmmm?!... smislite nešto!), kuhati mu ruski čaj, paliti cigaru i nazivati ga milorde, a utorkom i četvrtkom mu dovoditi najfinije *ženske* kurve. To je moja posljednja želja...
...To i da me, ukoliko nađete moje mrtvo tijelo (danevelim leš), pokopate u Jeruzalemu u Isusovoj grobnici. Isusa izbacite. Ako ne nađete tijelo, svejedno izbacite Isusa i stavite nekoga tko mnogo nalikuje meni. Pokaže li se da je Isus zgodniji od mene, polijte ga benzinom i zapalite.

Također, kao što znate, tamni oblaci se zlokobno komešaju iznad našeg ponosnog broda. Ti problemi imaju čekati moj trijumfalni povratak s ratnog pohoda. Izdajicama će biti suđeno, neka vas to ne brine.
Poštujte zapovjedi koje su vam predane od viših časnika, slijedite svoje kurce,a ne mozak i sve će biti hhOK.

Mnogo Vaš,


Cpt. Black Adder
FAGS KEEP OUT