08.06.2006., četvrtak

LJETNA ZALOPOJKA


Jest da je odrcana tema.
Jest i zenska.
Dosadna ubi B*ga.
Nije za inteligenciju.
Ali sto da radim kad me muci.
Smrc! Smrc!



Druzila sam se 3 mjeseca sa dr. Atkinsom (svjetski poznata mesnato-travnata dijeta). Pokusavajuci biti stpljiva, odlucih dugo prije ljeta krenuti na skidanje kila. Nabrzaka je ne zdravo i uzrokuje jo-jo efekt. Svaki mjesec po koju kilicu manje je pametnije i trajnije rjesenje. Ovu pamet mi je posolila Oprah Whinfrey nakon sto je neki njeg gost divnog tena (jer samo takovi zive u njenom studiju) objasnjavao sto su dobri, a sto losi ugljikohidrati, a sto drage, a sto ohole masnoce. Naucila brdo kompliciranih rijeci za drustvenjacu koja je iskonski mrzila kemiju i hercegovacku pijanduru koju sam cetri godine slusala. Omiljeno pitanje joj je bilo : Da li grah brze provri pod Sljemeno ili na njemu ? Jedini poznati eksperiment :modra galica koja se lijepi na znirance.
No da ja nastavim…
Sve se svelo na to da ono sto mom zeludcu prija je zabranjeno. Cak i moji omiljeni bademi jer su przeni tijekom kojeg procesa su ulja unutar badema postala zasicena i takva mi mogu uzrokovat srcani udar. Putar ne koristim ionako. Sada jos samo da izbacim kruh, kukuruzno brasno i srodne proizvode, banane, ma zapravo sve vocke, keki, slatkisi se podrazumjevaju, sendvici bilo koje vrste itd itd. Citavu jesen i zimu sam provela bez kestena, Bozic bez madzarica i januar bez mandarina. Ma cak sam se podvrla seansi “bootcampa” u mom fitnes centru. Zanimljivo iskustvo deracine na kucanice iz naseg kvarta. Vodila ga zena u 6 mjesecu trudnoce. Mora da se beba jedva cekala pupcano odvojit od hopsalice, glasnog bass-a iz zvucnika i vojnickog glasa majke. Nije da sam velika ljubiteljica vlastitog tijela, no taj dan sam ga obgrlila svim udovima i zakljucala u srce. Totalno luda skakacica-uciteljica je tako urlikala na nas, da sam se osjecala ko izbicevan rob. Onaj sto je morao gradit piramide ili zeljeznicku prugu kroz Sibir. Pa ja sam tu dobrovoljno, zeno, daj se normalno razgovaraj. Ne znamo se mi tako dobro da ti moju straznjicu zoves dupe.
Vratila se ja na svoje stepanje uz Mladog Gimnastickog Homica koji je jako drag i nikad ne izmislja nove misicne i celulitne frustracije. I pusta super muziku pa se onda osjecam ko da sam bila u diskoteci, samo bez pubertetlija i mamurluka prije odlaska na posao.
Drzala se disciplinirano svega :jela jaja za dorucak(fuj !), izbacila pastu (ajme lazanje nisam mjesecima okusila), nikakvi sendvici i slatkisi. Ma cak se i voce brojalo kao neprijateljka municija. Skinula 6 kila (5,7kg). E to je bilo u martu.

Tu se ja odlucih na umjerenu prehranu, ali klonit se karbo-hidracije. Nemojte me tjerat da teorije objasnjavam jer im vise vjerujem nego sto ih razumijem. Svrsetak price niti nemoram pisat. Tri mjeseca kasnije i tezim vise nego prije ovog svog truda. E u picku materinu, nisam mogla vjerovat da ce mi se to dogodit. Posebno nakon 340 km planinarenja po Kreti, svakodnevnom bicikliranju na posao i izbacivanju svega slatkog. Nije da bas sjedim na dupetu i brojim ovce. Radim sto na sat.
I to sve pred ljeto kada treba oblacit bretelice i pokazivat bijelu kozu bikini zone.
Zakopat cu se u pijesak. Ne ko noj glavom, vec dupetom.

Kad sam danas tako superficial i bavim se vanjstinom (sto sama smatram etcki ograniceno i ujedno frustrijace) , usudijem se postavit pitanje eventaulnim citateljima ove Mila-zalopojke.
Zar sve zene stvarno podnose odljepljivanje vostanog flastera na preponama? Nemoguce mi se cini da je to normalno podnosit(ili je ?). Nisam neka mimoza ali nemogu taj flaster potegnut. Preporucite neke humanije opcije, molim vas.
- 16:13 - javi se (9) - Isprintaj - #

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

prozor mojim osjecajima i mislima , istinite tajne i zarobljene istine, odjek u daljini i udica koja ceka prve kontakte