24

petak

travanj

2020

Neš ti javnog mnijenja

Kad bi mene novinar zaustavio na cesti i pitao : Jeste li vi za ukidanje mjera izloacije, ja bih njega poslala lipo u pizdu materinu da šta on mene zajebava. Šta ja imam mislit o mjerama kriznog stožera i procjenjivat koji od doktora bolje radi svoj posao? I šta ja imam odlučivat da li da pošaljem dijete u školu ili ne, valjda je taj stožer pametan da mi kaže jel je ili nije, šta je učija tolke škole i tamo se slika na teve ako mi to ne zna reć? Ma šta me zajebavaš, ma šta mi dižeš živce, rekla bih mu. Šta ja imam mislit o odlukama doktora, nisam ja doktor. A i da jesam trebala bih bit iste specijalizacije ali da još više znam od to dvoje glavnih, da mi je netko prizna da nešto znam a ne da prodajem muda za bubrege.
S tim pitanjima samo stvaraju još veći kaos.I još to na Dnevniku objave. Šta misle da će tako ispast jako demokratični, istinoljubivi? Taman malo odahneš, opustiš se, evo, pojavi s netko u tom stožeru tko izgleda ozbiljan, dobar i pametan, tko zna šta radi i možeš ga slijediti kad ti treba da nekog slijedi jer se bojiš, jer ne znaš kud bi se sakrio, taman kad malo dobiješ neki siguran zaklon iza riječi ljudi kojima vjeruješ jer treba nekom vjerovati da zna kako se spasiti kad je frka, a onda ti to poruši neki pizdun željan klikova i lajkova pita slučajne penzinerke na tržinici da šta one misle o stvarima o kojima pojma nemaju, o stvarima o kojima ni doktori ne znaju još sve jer im je novo, al one će slučajne prolaznice penzinerke to sigurno znat jer baka najbolje zna. I one jadne se daju navuć isto kao i oni šta će gledat Dnevnik pa se pitati je li u redu da ja vjerujem tim doktorima s televizije i osjećam se smireno jer im vjerujem da znaju što rade, ili bi se trebao više brinuti jer kad te neuke bakice pitaju šta treba radit po pitanju izloacije očito da oni učeni ne znaju šta treba radit, a ja mislila da ti doktori meni trebaju reći šta ja trebam radit jer oni znaju a ja ne znam, pa ću ja njih poslušat i sve će biti u redu, a ovako ispad da ja i ta bakica penzionerka znamo a oni ne znaju. Joj, da ti se zavrti u glavi! A taj novinar, on samo zamuti vodu pa nestane. Prdne pa zbriše. Ma šta me pitaš šta ja mislim, rekla bih mu, ta ja imam mislit, jebate. I ta starica prolaznica! Šta ti imaš to pitat ljude?
Baraba! Zafrkant! Dripac! Taj novinar! Samo zbunjuje ljude dajući im osjećaj da nešto mogu msilit o stvarima o nemaju šta mislit , o kojima niš ne znaju. Pa se jadni jedni druge u sto muka nazivaju na telefone i pitaju šta ti misliš, jesu li mjere preoštre, treba li ih ukinut, ili ih treba pordužit, je li taj Beroš za tebe pametan, jel ta doktorica stručna, šta misliš, a? Šta ti misliš, koji je bolji, Beroš ili onaj tamo, kako se ono zove, onaj u ne u kaputu nego onaj u jakni, e, da taj, jel ti izgleda taj stručniji ha? Meni onaj u Otvorenom zgleda baš stručan. Da bi mogao procijeniti je li neki stručnjak stručan moraš ti bit stručniji od njega. Moraš bit veći pop od pape.
Ne mogu oni niš mislit, mogu samo trabunjat, lupetat, blebetat šta im padne na pamet. Šta im se pričini ovisno o stupnju konformizma ili orptrunizma. I doprinijeti osjećaju kaosa koji se kao oblak kojeg vrti podivljali vihor ponovno nadvija nad nama.A taman se malo razvedrilo i umirilo. Netko valjda voli te oblake neizvjesnosti, potisnute panike, nezadovoljstva koje ljudi vuku nad svojim glavama kao djeca balone.
Da mene tako nešto pita neki tip s mikrofonom, majkemi ja bi mu taj mikrofon otela pa bi ga njime mlatnula, pa bih ga opsovala i poslala u tri PM. Nema veze šta sam inače fina gospođa, meni to izaziva ljutnju i sve mi zakuha u mozgu kad čujem glupost. Dođe mi da tresnem nekog.
Meni kad me netko drži za budalu pa misli da ga neću prokužit , dođe da ga tresnem. Vama ne?
A inače, nisam se nikad potukla. I ne svađam se. Počne mi jako lupat srce kad se trebam za nešto boriti, ne mogu ja to izdurat pa odustanem prije nego počnem. Ali s ovim bih se potukla. Baš mi diže adrenalin. I razinu kortizola. koji dugo nakon toga djeluje kao da sam našpanana i treba mu dugo da izađe. A tog na teveju baš briga za moj kortizol. Ili se njime nekako hrani? Baš gušta?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.