ne bi rekla da sumnjam...

Ne bi rekla da sumnjam u svoju odluku odlaska od roditelja, ali sve mi je novo! ne znam kako bi to trebalo izgledati, zasad mi ništa nije teško... kad si pod utjecajem ti nije teško i ništa ti ne smeta. a onda u jednom trenu REALITY CHECK pa me malo psiha slomi a teško je kad osoba i nije baš navikla na razgovore.
Neobično mi je gledati nekoga kako je jedan dan sve savršeno a drugi dan skoro nema ni dodira ni pogleda, možda tražim od nekoga da možda tolerira tako moje ponašanje ali ja jednostvano ne mogu prihvatiti tuđe...
Kao da sada tražim nešto drugo u vezi, do sada mi je bilo da se s nekim zabavim, nije mi smetalo što mi dečko pije ili puši i eto promijeni se to, sad mi smeta a vjerujem ako budem konstantno kvocala oko toga da će samo biti gore.
Da li je moguće da u nekoga toliko vjeruješ a da jednostavno to ne ide, a trudiš se! To mi je neshvatljivo ali polako uviđam da možda tako nešto i postoji ako se čak i oboje misle da se trude ali na totalno drugačijim područjima i riješavaju totalno različite probleme.
Jedan dan sam privremeno sretna, ali eto dođe mi trenutak da pokleknem ali mislim da to napravaim da opet prebrzo odustajem. Jedna sam od onih osoba koja će sve napraviti da ne bude nesretna, primjećujem sitnice i to me nekad čini neizmjerno sretnom, a mana mi je što previše analiziram stvari i događaje i totalni sam kontrol freak i ne znam kako se nositi s tim, osim da bude po mom sve... help! Nije puno toga u redu, ne želim vidjeti neke stvari... a puno toga mi smeta... obmane i uništavanje samopouzdanja me lome i dotičem dno dna.... jesam li normalna ili ne...

09.09.2008. u 22:38 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Malo fikcije, malo stvarnog života, sve smućkano u jedan blog!


Ne tražim pohvale, ali razveselim se kada vidim bilo kakav kometar:




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Do sad ih je bilo ovdje:

Free Counters
Free Counters


Nešto što je meni zanimljivo

snovi znače nešto
poker

Mail:Kutchkica
ili moj mail za one koji ne koriste outlook kutchkica1@net.hr