Evo me konačno

Jučer sam se jako naživcirala, ujutro sam se kasnije probudila pa sam skoro zaspala na posao. Probudila sam se taman da imam dovoljno vremena da navučem prvo iz ormara na sebe i krenem na posao.
Kad sam došla raditi došao je šef a tako je i on bio zbog nečega živčan, pa mi je cijeli dan bio (oprostite na nedostatku bolje riječi) sjeban. No međutim sve to i nije tako bitno, svakome je jedan dan bolji drugi lošiji.
Šefa je nazvala jedna kolegica koja se raspitivala za curu koja je trebala dobiti moj posao, no međutim nije mogla zato što nije ovdje zavšila školu i tako nije imala sređene papire za rad u Hrvatskoj.
Najviše me zasmetalo što moj šef još uvijek ima njen kontakt broj, iako sam ja svojim radom pokazala da znam i da mogu. Ja imam obrazovanje koje je potrebno za taj posao, a kako sam čula, ona nema ni završenu srednju školu i tako je negdje vani, mislim u njemačkoj, završila nekakav tečaj od svega par mjeseci. Nije da se toliko bojim za svoj posao, ipak imam ugovor za stalno, no smeta me to što se u ovoj državi misli da je strani kadar stručniji od našeg, iako su naši ljudi jako traženi u stranim zemljama a mi kao budale jedva čekamo da zaposlimo nekoga ko nema ni dana radnog staža ali eto nešto se završilo u njemačkoj.
Malo se ipak bojim za svoj posao iako me šef hvalio na sva zvona, tako da sam i od nekih njegovih kolega dobila par ponuda za posao, koje nisam prihvatila jer mislim da je ovaj posao super.
Iako na dan barem 5 sati sjedim u istoj prostoriji sa svojim šefom vidim kako on mijenja raspoloženja i svoja mišljenja nije mi baš svejedno. Opće je poznato da se ostali prema njemu odnose sa strahopoštovanjem i pričaju da je jako nepredvidiv, ipak mislim da sam pokazala sve najbolje od sebe.
A što ako to nije dosta, kao njegov osobni pomočnik vidim i više od njega što se zbiva i mislim da nekada nije u mogućnosti sagledati cijelokupnu situaciju.
Moda sam malo ljubomorna ili samo paranoična, mislite li da bi ja mogla izgubiti svoj posao samo radi neke cure koja je došla iz njemačke?

17.10.2006. u 11:50 | 4 Komentara | Print | # | ^

Pozdrav svima

Nažalost zbog svih obaveza koje su mi se nagomilale u zadnje vrijeme, nisam u mogućnosti updatirati ovaj blog kako Bog zapovjeda, pa onda ni neću. Privremeno se udaljavam iz blogerskog svijeta, ne znam na koje vrijeme, kada malo usporim tempo života vjerovatno ću se vratiti i sve vam ispričati na blogu.
Hvala svima na potpori i nadam se da se uskoro čitamo!!!!!



Velika pusa svima, Dea.

P.S. ako mi ipak netko želi nešto reći ovo je moja mail adresa Kutchkica

08.10.2006. u 01:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (4)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Malo fikcije, malo stvarnog života, sve smućkano u jedan blog!


Ne tražim pohvale, ali razveselim se kada vidim bilo kakav kometar:




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Do sad ih je bilo ovdje:

Free Counters
Free Counters


Nešto što je meni zanimljivo

snovi znače nešto
poker

Mail:Kutchkica
ili moj mail za one koji ne koriste outlook kutchkica1@net.hr