kulerica

& svakodnevna spika

petak, 08.05.2009.

Korporativna isprika na dva načina

Što radite kad kupite proizvod s neoznačenom greškom koju otkrijete tek nakon što dođete kući? Ili kad je hrana koju ste kupili pokvarena, smrdljiva, ustajala?

Povremeno bi mi se dogodilo tako nešto; otvorila bih skiseljeni jogurt, probala ga, napravila facu kiseliju od njega, odmahnula rukom i zafitiljila ga u smeće. Međutim...


Priča o Dukatu

...jednog dana, u Mercatoru sam kupila dvanaest Dukatovih Bioaktiva. Otvarala sam jedan po jedan, a svaki je bio kiseliji od prethodnog. Strašno nešto. I to je bio vjerojatno prvi put da sam se odlučila žaliti. Mercator mi je bio predaleko da bih se vraćala zbog par jogurta, pa sam nazvala Dukatov broj za korisnike koji se nalazi na čašici jogurta.

Javio mi se ljubazan ženski glasić. Nisam bila sigurna jesam li se trebala javiti Dukatu ili Mercatoru, pa sam svoju dilemu podijelila s glasićem, koji mi se najprije ispričao zbog neugodnosti, a zatim me obavijestio da sam nazvala pravi broj, jer je Dukat proizvođač spornih jogurta i jer se mene kao kupca ne tiče čija je greška. "Mi ćemo Vama nadoknaditi štetu, a ostalo ćemo riješiti s Mercatorom, ne brinite". Glasić mi je rekao da će mi dostaviti na kućnu adresu novu pošiljku Bioaktiva, samo im trebam reći gdje stanujem i koji mi termin najviše odgovara. Također sam bila zamoljena da ostavim broj telefona za slučaj da dođe do neočekivane promjene plana.

Da ne duljim, razgovor se vodio u četvrtak, a dogovor za dostavu Bioaktiva bio je petak oko deset.

Idući dan dogodila se kataklizma - nebo se spojilo sa zemljom i imala sam dojam da će nas silna kiša koja je padala cijelu noć i nije prestajala padati tijekom jutra doslovce poplaviti. Petnaest do deset zazvonio mi je telefon. Također ljubazan glas, ovaj put muški, pristojno me je pozdravio, a zatim se ispričao i rekao da je zbog kiše totalni kolaps u prometu, pa će kasniti desetak minuta. Ako mi to ne odgovara, oni će doći u bilo kojem drugom terminu, nastavio je. Rekla sam mu da nema problema i, zaista, malo iza deset evo gospona s jogurtima.

Opet se ispričao i pružio mi cijeli karton (dvadeset komada) Bioaktiva. Rekla sam mu da sam kupila samo dvanaest i htjela mu dati račun, no on se samo nasmijao, odmahnuo rukom i rekao "Mi vas častimo, to je najmanje što možemo učiniti za vas" i još se jednom ispričao zbog svega - neugodnosti, izgubljenog vremena, kiselih jogurta, a malo je falilo da preuzme i odgovornost za kišu.

Pa, eto - hvala lijepa. sretan


I priča o Belju

Volite li ABC sirni namaz? Mi ga tamanimo k'o ludi. Nasljednice ga vole, ja ga volim, a i mužić ga rado pojede. Uglavnom, kupujemo ga u nenormalnim količinama i uvijek u hladnjaku imamo barem tri-četiri kutijice, one najveće.

Međutim, u posljednje vrijeme, recimo nešto više od mjesec dana, ABC sir je gotovo tekuć. Namažete ga na kruh, a on se ocijedi na tanjur. Okus mu je u redu, osim što je možda mrvicu slaniji nego inače, ali agregatno stanje... P-R-E-S-T-R-A-Š-N-O. Imate li na umu našu ljubav prema spomenutom namazu, probajte sami izračunati koliko smo pakiranja tog nesretnog tekućeg namaza otvorili tijekom proteklih par tjedana. Hint: dvoznamenkasti broj.

Raspitala sam se i saznala da se to i drugima događa, doduše, ne tako učestalo kao nama, ali ipak dovoljno često. Također sam dobila informaciju da sir postaje takav ako se smrzne, pa odmrzne. E sad... U našem hladnjaku se sasvim sigurno nije smrznuo, a je li se to dogodilo tijekom transporta, skladištenja ili prodaje, zaista nemam pojma niti imam načina saznati, a da budem iskrena, baš me briga.

Uglavnom, nakon što sam otvorila ne znam ni sama koju kutijicu sira da bi mi se on ponovno prelio preko kruha, sjela sam za kompjutor, otišla na stranicu Belja, pronašla formular za kupce, ispunila ga, stisnula "pošalji" i... Ništa! Formular ne radi! (Možda sam se trebala javiti dućanu u kojem sam spomenuti sirni namaz kupila, no vodila sam se analogijom s Dukatom te išla direktno proizvođaču.)

Budući da na stranici nije naveden nikakav broj za korisnike i općenito nije pokazana neka pretjerana volja za komunikacijom s ljudima od čijeg novca žive, tražila sam bilo kakvu e-mail adresu i na kraju se javila nekoj faci iz uprave (hihihi). Požalila sam se nešto konciznije nego vama ovdje te dodala pitanje jesu li možda nešto mijenjali u sastavu ili proizvodnji sira, jer ako će odsad zauvijek biti takav, morat ću se prebaciti na neki drugi, sličan proizvod. Također sam dodala i ime dućana u kojem je sir kupljen.

Nakon nekoliko dana (valjda je toliko trebalo da faca iz uprave, odnosno tajnica face iz uprave proslijedi moj mail odgovornoj osobi), stigao mi je sljedeći odgovor (kopiram ga u cijelosti, uključujući i sve jezične pogreške):

Poštovana gđa. Prezime

Javljamo se povodom vašeg upita za Abc svježi krem sir.

S strane naše proizvodnje imamo uvjeravanja i garanciju da se u recepturi i sastavu Abc svježeg krem sira ništa nije mijenjalo.

S vaše strane bih molio (ako je moguće) , da nam s navedene čašice Abc-a ,očitate s donje strane brojeve (LOT-a) , odnosne serijskih radnih naloga i datum roka trajanja da bi mogli izvršiti dodatne ispitivanja.

U nadi vašeg odgovora,

Srdačno vas pozdravljamo


Primjećujete li nešto čudno?

Kao prvo, nema isprike. To bi u prijevodu značilo "baš nas briga što ste za naš proizvod do sad ostavili brda i brda love i baš nas briga što ste tijekom zadnjih mjesec-dva tu lovu praktički bacili u smeće, jer proizvod ne valja. Bitno je da ste tu lovu potrošili. Vaše zadovoljstvo je sasvim sporedna stvar. Vi ćete možda prestati kupovati naš sir, ali mali ste i nebitni, mi nećemo propasti".

Kao drugo, nema ni naznake da im uopće pada na pamet nadoknaditi štetu. Kupio si nešto što ne valja? Bad luck. Ah, taj shit smo mi proizveli? Oh well, better luck next time.

Kao treće, osoba koja je pisala mail i koja je očigledno zadužena za komunikaciju jest nepismena. (Časna riječ, nisam ništa mijenjala u mailu, osim što sam izbrisala svoje prezime.)

Naravno, odgovorila sam i poslala tražene podatke, no od tada (14. travnja) od Belja ni pisma ni razglednice. Budući da znam da im je otprilike istodobno još jedna osoba poslala vrlo sličnu žalbu i da je dobila identičan odgovor te također poslala sve što su je tražili, pitala sam je jesu li joj se možda javili. Naivčina. Naravno da nisu.

Živjela poslovnost!

P.S. ABC sir više ne jedemo. Ima i drugih.


Oznake: Dukat, Belje

08.05.2009. u 23:54 • 30 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>




< prosinac, 2015  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Brojim vas...

hit counter

od ljeta 2010.!


NOVO!
Pratite me na fejsu!

Kulerica na FB-u. Klik... Lajk!


Linkovi


Sezonski adventski kutak

Advent u Beču, prvi dio
Advent u Beču, drugi dio
Advent u Beču, treći dio
Advent u Beču, četvrti dio
Advent u Beču, peti dio
Advent u Beču, šesti dio
Advent u Beču, sedmi dio



Pišite mi na
kulerica@hotmail.com



VAŽNO
U ovaj je blog uloženo previše slobodnog vremena, truda i volje da bi služio kao platforma za besplatne oglase. Komentari koji sadrže linkove na druge web stranice ili bilo koji drugi oblik reklame bit će bez iznimke brisani.

Želite li na mom blogu objaviti oglas ili reklamu, javite mi se na kulerica@hotmail.com i dogovorit ćemo se na obostrano zadovoljstvo. sretan



© kulerica, 2004.-2014., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autorice. Za dogovor o bilo kakvom korištenju materijala s ovog bloga javite se na kulerica@hotmail.com.




Fotoputopisi:

Brno

Prag, prvi dio
Prag, drugi dio
Prag, treci dio

Salzburg 2005.

Krumbach

Beograd, prvi dio
Beograd, drugi dio

Crikvenica

Sheffield
Nottingham

Bratislava, 2005., prvi dio
Bratislava, 2005., drugi dio

Rodos, prvi dio
Rodos, drugi dio
Rodos, treći dio

Faliraki

Advent u Beču, prvi dio
Advent u Beču, drugi dio
Advent u Beču, treći dio
Advent u Beču, četvrti dio
Advent u Beču, peti dio
Advent u Beču, šesti dio
Advent u Beču, sedmi dio

Salzburške Alpe, prvi dio
Salzburške Alpe, drugi dio

Hallein

Bad Ischl

Preduskrsni Beč

Borj Cedria, Tunis
Hammam Lif, Tunis
Nabeul, Tunis

München, prvi dio
München, drugi dio (Oktoberfest)

Bratislava 2007.

Konakli, Turska
Alanya, Turska

Oldenburg

Bremen, prvi dio
Bremen, drugi dio

Metković i okolica

Rim, 1. dio
Rim, 2. dio (Vatikan)
Rim, 3. dio (Explora)

Bleiburg 2010.
Petzen 2010.
Klagenfurt 2010.

Kemer, Turska
Tahtali Dagi, Olympos, Turska
Antalya, Turska

Petzen 2011.
Klagenfurt 2011.

Sisak

Mondsee
Bad Gastein
Stubnerkogel
Salzburg 2011.

Istra, 1. dio (Pula i Rovinj)
Istra, 2. dio (Brijuni i Fažana)

Bratislava 2011.

Bled, 1. dio
Bled, 2. dio

Postojnska jama

Venecija

Poreč i Rovinj

Minimundus, Austrija

Petzen 2013.

Graz

Familypark Neusiedlersee/Nežidersko jezero

Budimpešta, 1. dio
Budimpešta, 2. dio

Miramare, Italija
Trst, Italija

Styrassic Park, Austrija

Bad Vöslau, Austrija

Chiemsee, Bavarska, Njemačka
Legoland, Bavarska, Njemačka
Hohenschwangau i Neuschwanstein, Bavarska, Njemačka

Linz, Austrija

Željezno/Eisenstadt, Austrija






Zbog čega Kulerica?


Najprije, zato jer su sva pametnija imena koja sam imala na umu već bila zauzeta. Blogera očito ima puno previše. A zatim i zato jer se trudim ne živcirati se oko mnogih stvari, ponajviše oko ljudske gluposti. Be cool životni stav najbolje je što mogu učiniti za svoj miran san i nježni probavni sustav.