A možda Dukat ima kakvih sireva pa da se trajno kod njih prijavite. Poslovnost se vidi na ovako malim stvarima. I da, pisala sam ti mail, na dve poznate adrese mi, ali ni tu ni pisma ni karte (razglednice) :)))))
09.05.2009. (11:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kao prvo mislim da je odlicno da si se zalila i uopce ovo objavila. kao drugo, poznavajuci cestu hrvatsku (ne)pristojnost, vise me iznenadio prvi nego drugi slucaj. odnosno, vrlo sam pozitivno iznenadjena ovakvim poslovanjem dukata. tako si sigurno zadrzavaju kupce i dobivaju nove. a drugi slucaj: rekla bih da je dobro da su ti i odgovorili :D....ako ih dovoljno ugnjavis, mozda na rkaju dobijes i ispriku ako vec ne i koju kutijicu abc sira :)))))
09.05.2009. (14:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Odlično što si odlučila da za svoj novac trebaš dobiti ispravan proizvod, no put ti je bio malo kriv. Naime, po našem Zakonu o zaštiti potrošača kupac nema apsolutno nikakve veze s proizvođečem, proizvođač može biti bilo gdje na svijetu i nije na kupcu da ga traži i s njim se objašnjava. Uvijek, apsolutno uvijek, kupac se žali trgovcu kojem je platio, trgovac je obvezan svaku usmenu žalbu rješiti odmah, a pisanu u roku od 15 dana na isti, pisani način. Kad je riječ o hrani transport i skladištenje bitno utječu na kakvoću proizvoda, stoga je realno da Belje govori istinu i da je problem nastao van njihovog znanja i utjecaja.
09.05.2009. (16:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kod nas još ABC prolazi. nisam zamjetila razliku. doduše, to više tamani naš Nasljednik, a ne mi. provjerit ću.
drugo, ja tako poslala mail na Konzum kad su nam prije dvije godine ukinuli ulaz u naš seoski mega dućan sa torbicama. smije se meni Guzda da pišem bezveze jer se nitko neće javiti. šipak. drugo jutro zove mene glasić koji se ispričao za neugodnost te vratio normalni ulazak u običan dućan - u Metro-u je nešto drugo jer je on ipak zamišljen kao veletrgovina, a ne maloprodaja! (mene razljutilo nakon što mi je pao jedan od dva moba što ga moram nositi sa sobom, ključeva i novčanik iz ruke tokom kupovanja u dućanu), a problem krađen ili što li već riješio na neki drugi način! bravo za njih! doduše svojim seoskim prijateljicama sam prešutila da je to moja zasluga. he he...
09.05.2009. (21:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nečuveno, baš kao i ono iz mog teksta o Deichmannu! Samo što se ovdje neodgovorno ponaša netko iz uprave, a kome bi još više trebalo biti stalo do zadovoljstva kupaca. Očito između čelnih ljudi i "običnih" prodavača nema nikakve razlike. Dobro si postupila što više ne konzumiraš njihove proizvode, ali u međuvremenu bih im, da sam na tvom mjestu, poslala novi mail i ugnjavila ih da želim promptan odgovor na svoj upit, ispriku i naknadu štete. :)
09.05.2009. (23:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Svaka čast Dukatu. I bua za Belje! Inače volim taj sir, iako ga rijetko kupim. Nikada ne reklamiram proizvode. Tata je to uvijek radio. Sjećam se kad smo ko klinci našli kamen u sladoledu, tata ga spakirao u kovertu s pisamcem i poslao u Ledo. Za nekoliko dana nam je stigla Bajka torta. Ajme sreće! :)
09.05.2009. (23:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sličan fuck off stav sam doživjela kad sam u jednom uvoznom smokiju pred par godina našla flipsom obloženu maramicu. Skoro smo se izbljuvali svi skupa (bilo je društvo u jednim toplicama) i uredno sam se javila hrvatskom uvozniku koji je rekao da takvo što nije moguće u proizvodnji. Ne budi lijena, poslala ja mail u Njemačku. Stiže isprika, nudi i mogućnost povrata novca, moli da ih ne dajem u novine jer imaju taman vrijednu nagradnu igru, a par dana kasnije stiže kamiončić hrvatskog uvoznika koji me tako lijepo otkantao spolugodišnjom zahilom grickalica...Još kad sam usput nabacila da radim u odvj. uredu..:)))) Naravno, tražili su da im predam spornu maramicu, što sam i učinila..
10.05.2009. (15:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lokalpatriotski mi je žao što se s Beljem to događa (ABC sir je doista bio fantastičan do prije nekoliko mjeseci, kad je i sam postao sličniji mađarskom vajkremu - je li možda zabuna, ima dva proizvoda Belja, jedan je vajkrem, drugi je ABC sir?), jednom je to bila firma u kojoj se moglo raditi čitav radni vijek. Danas to više nije ni slično bivšem konglomeratu. Enivejs, thumbs up za Dukat: to je način poslovanja koji zahtijeva današnji potrošač i to će se sve više cijeniti među potrošačima (ipak, meni se Dukatov jogurt ne sviđa, pregust je, a kiselo vrhnje im je redovno rijetko i vodenasto, ali mislim da to nije omaškom, nego namjerno). LP
10.05.2009. (17:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma dukat rula, u svakom pogledu :) ne znam zbilja cega smo se bojali kad su ih francuzi kupili :), od tad su i poslovniji i imaju masu jakih proizvoda. zaljubljena sam u sir i vrhnje :):):)
11.05.2009. (14:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
netko je u gornjem komentaru napisao da trebaš nastaviti. Evo baš sad pričam sa frendicom kojoj nikako da dođu uvesti Internet. I zvala ih je svaki dan po 10 puta - na kraju su oni popusiti i došli joj napraviti prokleti Internet. Mislim da bi se i ti tako trebala posatviti. A i pravnica si :D
12.05.2009. (00:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
joooooj, abc sir!!! vraca me u srednjoskolske dane. tu bi se pretrgali od 'sorry, sorry, sorry.' your statutory rights are not affected. to pise na svakom bozjem hranidbenom proizvodu.
13.05.2009. (08:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ovo sa DUKATOM mi se sviđa i vrijedno je vjerovati u takove primjere poslovnosti i brige što kupci misle o njihovim proizvodima.Zato treba vjerovati u bolje sutra i daj što više DUKATA,a što manje BELJA! Osmjeh ti ostavljam :-))))
13.05.2009. (10:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lijepo i poslovno od Dukata, za razliku od Belja, makar su za pokvarene namirnice uglavnom krivi trgovci zbog lošeg skladištenja. Inače od mliječnih proizvoda ponekad uzmem samo neke tvrde sireve.
13.05.2009. (21:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugi - koliko znam, Dukat ima Dukatelu, koja je mliječni namaz, a ono što mi volimo papati je sirni. Većina sirnih namaza na našem tržištu sadrži štetne E-dodatke kojih u ABC siru navodno nema (vjerovala ili ne, nisu zakonom dužni napisati puni sastav proizvoda!).
Mare i Kinky - ma, neću ih gnjaviti. Da su imalo pristojni, ispričali bi se i sami ponudili neki oblik kompenzacije. Ja odrasle ljude (i poslovne još k tome) ne namjeravam učiti bontonu - draže mi je da sam ovo ispričala i da su ljudi imali prilike pročitati.
Katja i Gogoo - i meni je logično da se obratim prodavaču, međutim, napisala sam u priči o Dukatu da me je ženska razuvjerila i rekla da su oni kao proizvođač odgovorni za proizvod. Zato sam se idućom prilikom obratila proizvođaču, a ne prodavaču.
Ipak, ostaje činjenica da se proizvođač, bez obzira na to čiji je propust, trebao ispričati. Radi se o njihovom proizvodu i njihovom dobrom imenu, bonton da ni ne spominjem. Osim toga, ti nesretni tekući sirevi su kupljeni na različitim mjestima, a do greške je došlo istovremeno, pa mi ipak sve to više upućuje na proizvođača, nego na prodavača. Također, ako sam se javila na krivu adresu, gospodin koji mi je odgovorio me trebao uputiti gdje da odem i kome da se javim, zar ne?
Rudarka - super da si se uspjela izboriti. Mene užasava kad moram negdje ostaviti torbu, uopće ne idem u takve dućane.
Vali i snoopyshist - super priče!
dejmon - aha, jesam. :-)))
Bookeraj - i meni je žao što su se pokvarili, ja uvijek dajem prednost domaćim proizvodima, ali čini mi se da je, na žalost, sve manje kvalitetnih.
Elle - imaš mail. :-)
Xiola - baš se tako Dukat pregrnuo, a veli mi jedna poznanica da su i nju ugodno iznenadili kad je reklamirala nekaj pokvarenoga.
14.05.2009. (11:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja jedem dukatelu i to onu s povrćem, super je , prija sam jeo abc al mi se isto učino malo keljkav, valjda je to jer možda prave previše pa se ne stigne ni ''skupit''.
15.05.2009. (22:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mene je zapravo najviše zasmetala ova nepismenost :) Lijepo od Dukata za ovu ispriku i lijepu gestu. Što se tiče Belja, sram ih bilo! Razumijem da možda stvarno nisu oni krivi. Možda. Ali čak i da nisu, bilo bi lijepo da te barem upute što ti je činiti. Tko li im je zadužen za marketing? Usput da spomenem, pročitala sam još nekoliko starijih postova, ona fora s gospodinom Vukom je najgenijalnija prvotravanjska šala za koju sam ikad čula!
15.05.2009. (22:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
interesantno, bogami ovi iz belja bi trebali malo poradit na odnose s kupcima, osim ako su preslaba tvrtka da uopće nemogu imati neki sektor za odnose s javnošću...pa eto, valjda će bolje bit. lijep postupak iz dukata.
Ochif
17.05.2009. (14:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vierziger - ma da, u Bratislavi si? Možda navratim za koji mjesec. :-)
mogu biti sve... - i ja volim Dukatelu, ali na njoj mi fali onaj puni, sirni okus. Ona je ipak mliječni, a ne sirni namaz.
trollslady - hvala, hvala (mislim na ono s Vukom).
jednom nogom... - pa čuj, ne znam kakve veze sektor za odnose s javnošću ima s osobnom pristojnošću i kućnim odgojem. Nije da mi nisu odgovorili, nego su odgovorili nepristojno.
20.05.2009. (13:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
svinjce
bravo, tako treba.
09.05.2009. (02:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bugenvilija
A možda Dukat ima kakvih sireva pa da se trajno kod njih prijavite. Poslovnost se vidi na ovako malim stvarima.
I da, pisala sam ti mail, na dve poznate adrese mi, ali ni tu ni pisma ni karte (razglednice) :)))))
09.05.2009. (11:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fotkam, kuham, putujem...
kao prvo mislim da je odlicno da si se zalila i uopce ovo objavila. kao drugo, poznavajuci cestu hrvatsku (ne)pristojnost, vise me iznenadio prvi nego drugi slucaj. odnosno, vrlo sam pozitivno iznenadjena ovakvim poslovanjem dukata. tako si sigurno zadrzavaju kupce i dobivaju nove. a drugi slucaj: rekla bih da je dobro da su ti i odgovorili :D....ako ih dovoljno ugnjavis, mozda na rkaju dobijes i ispriku ako vec ne i koju kutijicu abc sira :)))))
09.05.2009. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Katja
Odlično što si odlučila da za svoj novac trebaš dobiti ispravan proizvod, no put ti je bio malo kriv.
Naime, po našem Zakonu o zaštiti potrošača kupac nema apsolutno nikakve veze s proizvođečem, proizvođač može biti bilo gdje na svijetu i nije na kupcu da ga traži i s njim se objašnjava.
Uvijek, apsolutno uvijek, kupac se žali trgovcu kojem je platio, trgovac je obvezan svaku usmenu žalbu rješiti odmah, a pisanu u roku od 15 dana na isti, pisani način.
Kad je riječ o hrani transport i skladištenje bitno utječu na kakvoću proizvoda, stoga je realno da Belje govori istinu i da je problem nastao van njihovog znanja i utjecaja.
09.05.2009. (16:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
kod nas još ABC prolazi. nisam zamjetila razliku. doduše, to više tamani naš Nasljednik, a ne mi. provjerit ću.
drugo, ja tako poslala mail na Konzum kad su nam prije dvije godine ukinuli ulaz u naš seoski mega dućan sa torbicama. smije se meni Guzda da pišem bezveze jer se nitko neće javiti. šipak. drugo jutro zove mene glasić koji se ispričao za neugodnost te vratio normalni ulazak u običan dućan - u Metro-u je nešto drugo jer je on ipak zamišljen kao veletrgovina, a ne maloprodaja! (mene razljutilo nakon što mi je pao jedan od dva moba što ga moram nositi sa sobom, ključeva i novčanik iz ruke tokom kupovanja u dućanu), a problem krađen ili što li već riješio na neki drugi način! bravo za njih! doduše svojim seoskim prijateljicama sam prešutila da je to moja zasluga. he he...
09.05.2009. (21:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kinky Kolumnistica
Nečuveno, baš kao i ono iz mog teksta o Deichmannu! Samo što se ovdje neodgovorno ponaša netko iz uprave, a kome bi još više trebalo biti stalo do zadovoljstva kupaca. Očito između čelnih ljudi i "običnih" prodavača nema nikakve razlike. Dobro si postupila što više ne konzumiraš njihove proizvode, ali u međuvremenu bih im, da sam na tvom mjestu, poslala novi mail i ugnjavila ih da želim promptan odgovor na svoj upit, ispriku i naknadu štete. :)
09.05.2009. (23:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vali
Svaka čast Dukatu.
I bua za Belje! Inače volim taj sir, iako ga rijetko kupim.
Nikada ne reklamiram proizvode. Tata je to uvijek radio. Sjećam se kad smo ko klinci našli kamen u sladoledu, tata ga spakirao u kovertu s pisamcem i poslao u Ledo. Za nekoliko dana nam je stigla Bajka torta. Ajme sreće! :)
09.05.2009. (23:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
snoopyshist
Sličan fuck off stav sam doživjela kad sam u jednom uvoznom smokiju pred par godina našla flipsom obloženu maramicu. Skoro smo se izbljuvali svi skupa (bilo je društvo u jednim toplicama) i uredno sam se javila hrvatskom uvozniku koji je rekao da takvo što nije moguće u proizvodnji. Ne budi lijena, poslala ja mail u Njemačku. Stiže isprika, nudi i mogućnost povrata novca, moli da ih ne dajem u novine jer imaju taman vrijednu nagradnu igru, a par dana kasnije stiže kamiončić hrvatskog uvoznika koji me tako lijepo otkantao spolugodišnjom zahilom grickalica...Još kad sam usput nabacila da radim u odvj. uredu..:)))) Naravno, tražili su da im predam spornu maramicu, što sam i učinila..
10.05.2009. (15:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dejmon
Ti su picajzla!
10.05.2009. (17:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
Lokalpatriotski mi je žao što se s Beljem to događa (ABC sir je doista bio fantastičan do prije nekoliko mjeseci, kad je i sam postao sličniji mađarskom vajkremu - je li možda zabuna, ima dva proizvoda Belja, jedan je vajkrem, drugi je ABC sir?), jednom je to bila firma u kojoj se moglo raditi čitav radni vijek. Danas to više nije ni slično bivšem konglomeratu. Enivejs, thumbs up za Dukat: to je način poslovanja koji zahtijeva današnji potrošač i to će se sve više cijeniti među potrošačima (ipak, meni se Dukatov jogurt ne sviđa, pregust je, a kiselo vrhnje im je redovno rijetko i vodenasto, ali mislim da to nije omaškom, nego namjerno). LP
10.05.2009. (17:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elle Woods Gone Brunnette
evo, komentar na tvoj post i na tvoj komentar kod mene ti je na ovome mailu koji je na blogu...
11.05.2009. (01:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ana
Jučer sam kupila ABC vajkrem i nije mi ništa posebno. Mađarski je sto puta bolji.
11.05.2009. (13:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
makedo
ma dukat rula, u svakom pogledu :) ne znam zbilja cega smo se bojali kad su ih francuzi kupili :), od tad su i poslovniji i imaju masu jakih proizvoda. zaljubljena sam u sir i vrhnje :):):)
11.05.2009. (14:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
laLuna;)
svaka čast dukatu.-.. i ja volim abc :S al mi imamo il to il dukatelu i mislim da ćemo više naginjat na dukatelu ;))
11.05.2009. (19:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
quo
netko je u gornjem komentaru napisao da trebaš nastaviti. Evo baš sad pričam sa frendicom kojoj nikako da dođu uvesti Internet. I zvala ih je svaki dan po 10 puta - na kraju su oni popusiti i došli joj napraviti prokleti Internet. Mislim da bi se i ti tako trebala posatviti. A i pravnica si :D
12.05.2009. (00:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xiola bleu
joooooj, abc sir!!! vraca me u srednjoskolske dane. tu bi se pretrgali od 'sorry, sorry, sorry.' your statutory rights are not affected. to pise na svakom bozjem hranidbenom proizvodu.
13.05.2009. (08:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sa dva prsta po tipkovnici
Ovo sa DUKATOM mi se sviđa i vrijedno je vjerovati u takove primjere poslovnosti i brige što kupci misle o njihovim proizvodima.Zato treba vjerovati u bolje sutra i daj što više DUKATA,a što manje BELJA!
Osmjeh ti ostavljam :-))))
13.05.2009. (10:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Lijepo i poslovno od Dukata, za razliku od Belja, makar su za pokvarene namirnice uglavnom krivi trgovci zbog lošeg skladištenja. Inače od mliječnih proizvoda ponekad uzmem samo neke tvrde sireve.
13.05.2009. (21:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pinkeye
i ja sam abc-ista, al bravo za dukat:)
14.05.2009. (03:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kulerica
Bugi - koliko znam, Dukat ima Dukatelu, koja je mliječni namaz, a ono što mi volimo papati je sirni. Većina sirnih namaza na našem tržištu sadrži štetne E-dodatke kojih u ABC siru navodno nema (vjerovala ili ne, nisu zakonom dužni napisati puni sastav proizvoda!).
Mare i Kinky - ma, neću ih gnjaviti. Da su imalo pristojni, ispričali bi se i sami ponudili neki oblik kompenzacije. Ja odrasle ljude (i poslovne još k tome) ne namjeravam učiti bontonu - draže mi je da sam ovo ispričala i da su ljudi imali prilike pročitati.
Katja i Gogoo - i meni je logično da se obratim prodavaču, međutim, napisala sam u priči o Dukatu da me je ženska razuvjerila i rekla da su oni kao proizvođač odgovorni za proizvod. Zato sam se idućom prilikom obratila proizvođaču, a ne prodavaču.
Ipak, ostaje činjenica da se proizvođač, bez obzira na to čiji je propust, trebao ispričati. Radi se o njihovom proizvodu i njihovom dobrom imenu, bonton da ni ne spominjem. Osim toga, ti nesretni tekući sirevi su kupljeni na različitim mjestima, a do greške je došlo istovremeno, pa mi ipak sve to više upućuje na proizvođača, nego na prodavača. Također, ako sam se javila na krivu adresu, gospodin koji mi je odgovorio me trebao uputiti gdje da odem i kome da se javim, zar ne?
Rudarka - super da si se uspjela izboriti. Mene užasava kad moram negdje ostaviti torbu, uopće ne idem u takve dućane.
Vali i snoopyshist - super priče!
dejmon - aha, jesam. :-)))
Bookeraj - i meni je žao što su se pokvarili, ja uvijek dajem prednost domaćim proizvodima, ali čini mi se da je, na žalost, sve manje kvalitetnih.
Elle - imaš mail. :-)
Xiola - baš se tako Dukat pregrnuo, a veli mi jedna poznanica da su i nju ugodno iznenadili kad je reklamirala nekaj pokvarenoga.
14.05.2009. (11:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
macka_u_martama
ma nego što triba im pokazati
14.05.2009. (12:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mogu biti sve samo papučar ne...
ja jedem dukatelu i to onu s povrćem, super je , prija sam jeo abc al mi se isto učino malo keljkav, valjda je to jer možda prave previše pa se ne stigne ni ''skupit''.
15.05.2009. (22:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
trollslady
Mene je zapravo najviše zasmetala ova nepismenost :)
Lijepo od Dukata za ovu ispriku i lijepu gestu. Što se tiče Belja, sram ih bilo! Razumijem da možda stvarno nisu oni krivi. Možda. Ali čak i da nisu, bilo bi lijepo da te barem upute što ti je činiti. Tko li im je zadužen za marketing?
Usput da spomenem, pročitala sam još nekoliko starijih postova, ona fora s gospodinom Vukom je najgenijalnija prvotravanjska šala za koju sam ikad čula!
15.05.2009. (22:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jednom nogom u špajzu
interesantno, bogami ovi iz belja bi trebali malo poradit na odnose s kupcima, osim ako su preslaba tvrtka da uopće nemogu imati neki sektor za odnose s javnošću...pa eto, valjda će bolje bit. lijep postupak iz dukata.
Ochif
17.05.2009. (14:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kulerica
Vierziger - ma da, u Bratislavi si? Možda navratim za koji mjesec. :-)
mogu biti sve... - i ja volim Dukatelu, ali na njoj mi fali onaj puni, sirni okus. Ona je ipak mliječni, a ne sirni namaz.
trollslady - hvala, hvala (mislim na ono s Vukom).
jednom nogom... - pa čuj, ne znam kakve veze sektor za odnose s javnošću ima s osobnom pristojnošću i kućnim odgojem. Nije da mi nisu odgovorili, nego su odgovorili nepristojno.
20.05.2009. (13:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...