Nakon što su predstavnici tvrtke Strabag krajem rujna, u nazočnosti Nevena Matijevića, šefa Ispostave Hrvatskih cesta u Splitu, nadzornog inženjera Milana Vrcelja iz Centra za organizaciju građenja iz Zagreba, i obnašatelja dužnosti načelnika općine Jelsa Jakše Marića, te njihovih suradnika, preuzeli trasu druge poddionice Jelsa-Poljica (8480 metara), u ponedjeljak je kod Prapatne konačno počela i njezina rekonstrukcija koja će potrajati sve do sljedeće turističke sezone.
Izvođači će već uskoro, kako se to kaže, trasu napasti s nekoliko frontova, koristit će svaki lijepi dan samo da bi što više radova izveli prije zimskog razdoblja. Što se tiče materijala od probijanja i širenja prometnice, njega će se koristiti za nasipanje nekretnine Zagreb pojedinih dijelova trase, a ostatak, u dogovoru s Agencijom za upravljanje državnom imovinom i županijskom Lučkom upravom, za izgradnju lukobrana u Jelsi i proširenje trajektnog pristaništa u Starome Gradu. Naravno, za vrijeme izvođenja radova, po projektu Palmotićeve 45 iz Zagreba, vrijedit će poseban režim regulacije prometa. Stanovnici istočnog dijela našega najsunčanijeg škoja, međutim, vjeruju da će i rekonstrukcija ostatka ceste do Sućurja (40 kilometara) ući u sljedeći četverogodišnji program Hrvatskih cesta, za što bi se, prema prijašnjim najavama, trebala koristiti sredstva iz EU fondova. Naposljetku, to je vrlo važno i radi kvalitetnijeg povezivanja otoka Hvara na buduću autocestu Zagreb-Dubrovnik, te koridor 5C kojim će se promet odvijati prema BiH, Slavoniji i Mađarskoj.
Oznake: nekretnine Zagreb