Malo party, malo roštilj, a mene nigdje

Prije nekog vremena (sad koristimo termin prije korone) točnije prošle godine na kraju ljeta, pozvao nas mužev kolega na roštilj. Budući da su on i žena puno mlađi od nas malo sam se brinula šta da donesem, kakvo će to druženje biti, kako ću se uklopiti... I tako dođe taj dan, muž uzeo pivo za koje zna da on pije, a ja sam napravila dve vrste kolača za koje znam da bi trebali proći. I tako mi stigli pred njihovu kuću, prizemnica sa prekrasnim parkom, i još ljepšom nadkrivenom terasom. Veliki drveni stol, udobne stolice, jaje njihaljka, sve od vodenog zumbula ili bambusa (nisam zapamtila, samo da je prirodni materijal). Upoznali se sa domaćinima i gostima, odložila je moje kolače na pult blizu kante za smeće onako bez emocija uz dužno hvala.Htjela sam reći da je toplo za kolače i da bi trebalo u frižider ali sam prešutila. Mužev kolega je podigao buricu piva kao da su osvojili trofej. Ona je to ispod oka pogledala i s još jednom prijateljicom prokomentirala... ufffff... A onda me pitala šta pijem, jesam li za kavu... Odlučila sam se za kavu i jabučni sok. Ponudila mi je i kolače od rogača koje je ona napravila i koji su bili i sirovi i tvrdi. Nisam ništa komentirala jer i najgori kolač ne bih u gostima kritizirala, a njene frendice su ga jele i lizale prste kao da se imalo šta polizati i hvalile. Pa se mislim pa dobro.... Šta da kažem i one su kao ja. Nećeš komentirati kad si u gostima. Roštilj su radili dečki i to je stvarno bilo dobro, salatu je začinila žena i to je bilo bez ičega. Kruha nisam dohvatila. A ona je vitka, valjda tako jede bez začina, kruha ali meni to djeluje kao bez života. Muž se zabavljao jer je bio među svojim kolegama i njemu nije smetalo što su mlađi, muškarci jednostavno nemaju smetnji, valjda im detalji ne igraju ulogu ako su sa iste strane. Boja kose, roba, torbice, stil... To žene dijeli. A ja sam itekako osjećala i po pogledima a i po ponašanju ponajprije domaćice a onda i ostalih. Jedino je jedna među njima odskakala a ta se nije oglasila, samo je pila. Kad smo završili s hranom stavila je kolače na stol, sladoled i kavu, a nigdje mojih. Malo smo pričali, muški su krenuli u garažu vidjeti novi motor a ove su se povukle u kuću, gledati seriju. Poredale su se na kutnu i za mene nije bilo mjesta. Stajala sam a nijedna se nije obazirala. Kad je serija završila rekla sam da idem do auta, tamo mi je bio mobitel pa sam pozvala muža, a on je rekao da se baš dobro zabavljaju i da ako hoću idem doma a on će doći s drugima. Otišla sam se pozdraviti kao i da nisam. Laknulo mi je kad sam se odvezla. Došla sam doma i prvo sam se najela. A onda i pogledala film. Bacila sam pogled na Ins i vidjela da je domaćica objavila slike, u svim pozama, zagrljeni, hrana, piće, zdravice... Mene nigdje... A oni kao luduju i suuuperrr se provode. Brdo komentara, divno, krasno, uživaj, draga, pa opet divno, srce, srce, pusa... A niš i ja lajkam...

Oznake: roštilj

11.06.2020. u 17:43 | 7 Komentara | Print | # | ^

Priprema, prozor... Ljeto

Pripreme za ljeto počinju sa dovlačenjem škala pred ormar, skidanje vakuum vreća s ljetnom odjećom i zamjena sa zimskom.
Kopam po brdu stvari, slažem s jedne strane majice, košulje, neke stvari za plažu...nailazim na kupaći koji sam prošle godine kupila na kraju sezone, uzimam ga u ruke i kad ono rastegao se kao žvaka...
Kupat ću se gola ili samo sa grudnjakom iz protesta. To me je raspalilo, a zatim pogledam jednu majicu i vidim da je blijeda, neke svijetle pruge, izgleda kao štraca... Pa to nije moguće, te stvari su tako loše, ništa ne traju a stajanjem se još više unište. Odjeća od prije ostat će godinama ista, a ovo sad čim izađe iz trgovine već je kvarno. Japanke su ostale iste, nadam se da jesu jer sam ih dosta platila za dvije trakice i đon. Neke ljetne torbe mi sad izgledaju smiješno, šta uopće to imam?? Ali najjj komad koji nisam ni jednom odjenula je kratka minica sa hlačicama. Svake godine ju uredno izvadim i nikad ne obučem.
Spremila sam sve to što neću nositi u posebnu vreću, još samo da ju donesem do kontejnera za odjeću. I ljeto može početi.

Oznake: ljeto

01.06.2020. u 20:35 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2020 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Kolovoz 2020 (3)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (3)
Studeni 2019 (5)
Listopad 2019 (2)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (18)
Srpanj 2019 (11)
Lipanj 2019 (17)
Svibanj 2019 (18)
Travanj 2019 (19)
Ožujak 2019 (8)

Opis bloga

Linkovi