Hrana naša

Bez kuhanja molim! Je li moguće izbjeći kuhanje ljeti? Ima puno voća i povrća, može se više jesti sirove hrane, salata, jednostavnijih jela... I onda ti dođu gosti s kontinenta i ipak se pokažeš domaćin pa ga zaredaš... fuži, njoki, ribu na gradele...I zadovoljno pereš prazne tanjure dok društvo chilla na terasi... Aaaa... Još sladoled i kavu...

Oznake: Ljeto u tanjuru

29.07.2019. u 15:22 | 5 Komentara | Print | # | ^

Detalj s novog trga

Oznake: trg

27.07.2019. u 09:40 | 9 Komentara | Print | # | ^

Promaja

Šetnja gradom navečer s dvije prijateljice.
Sve tri imamo valunge u kratkim valovima, tako, ako sretne neke ženske koje mašu s tri lepeze i stvaraju promaju znajte da smo to mi...

Oznake: Tri babe

24.07.2019. u 22:48 | 2 Komentara | Print | # | ^

Imala sam blog

Prije ovog imala sam blog naziva Madreteran, jednostavno jednog dana nisam mogla pristupiti. Valjda sam zaboravila lozinku ili se nešto drugo dogodilo. Nevažno.

Oznake: blog

21.07.2019. u 08:28 | 2 Komentara | Print | # | ^

Zimmer frei

Prije nekih mjesec dana poslom sam dosla kod starijeg bračnog para. Došla sam u vrijeme ručka. Sve na stolu poredano i čisto. Dva tanjura, čaše, šalice, mali tanjurić s par napolitanki. Gospodin je jeo juhu, a čekale su ga pohane tikvice. I na kraju kava. Nije im bilo ugodno. Rekla sam im da sam i ja ponijela tikvice sebi za večeru na posao. Gospođa mi je rekla da su dobili od nekog i da sutra sprema varivo, a prekosutra će ih punit s nečim.
Imaju male penzije i troše puno na lijekove. Pokazuje mi sobu i kupatilo koje bi iznajmili za turiste. Kako da im kažem da je namještaj star i neugledan, da nemaju tv, Internet i štošta još. Imaju papire. Ne bi htjeli izdavati mlađariji. Rekla sam im da danas ljudi imaju puno izbora, pokazala sam im kako izgledaju opremljene sobe, tv... objasnila da se sve može internetom...a on me pita... "Vi nam sugerirate da odustanemo? Rekla sam mu da će biti teško i da bi bolje bilo da iznajme radnicima, sezoncima. To su i radili sve ove godine, mnogi si im ostali dužni, preko noći samo pobjegli...
Do sada smo uspjeli nekako.

Oznake: iznajmljivanje

21.07.2019. u 07:37 | 4 Komentara | Print | # | ^

U neko doba studiranja i povlačenja po domovima i raznim iznajmljenim stanovima, osim učenja bilo je i druženja. Cure su znale doći kod mene, spremila bih palačinke i kakao. Ja nisam pila i pušila, ustvari popila bih tu i tamo neko piće sa sokom, vino nisam voljela a ni pivo. Dim mi nije smetao, jedino me bilo strah da kolegice ne zapale nešto. Kad bi otišle dugo sam provjeravala i prala odmah zavjese da gazdarica ne bi šta primijetila kad bi došla. Kartale smo remi dugo u noć pa i do jutra puno puta. A pepeljaru i sve što je moglo bit pepeljara krcalo se napola ugašeni cigarama. Žene ne znaju gasiti cigarete. Čine to pokretima kao da moraju svrdlati. Znači napola popuše i ugase i odmah upale drugu.
Jedne zimske večeri dok je bila redukciji uz puno svijeća prizivale smo duhove. Ništa nismo prizvale osim struje koja je došla oko 21, pa smo nastavile kartati. Uvijek mi je bila želja biti dio seanse s duhovima.

Oznake: Dugo u noć

18.07.2019. u 21:19 | 3 Komentara | Print | # | ^

Davno napisano

Ja sam dusa koja od tebe osta
Ja sam sloboda
Od svijeta i ljudi,
prosta
Do tvoje srece samo je meni stalo
Pogledaj oko sebe
pravih je ljudi malo
Ja srca nemam da se dvojim
Ja pameti nemam da se bojim
Samo beskraj naprijed i nazad
I vrijeme i put i svjetlo
Gledam tvoje bezivotno tijelo u lijesu
i mislim se koliko je
Mrtvih ljudi danas doslo ispratiti tvoju zivu dusu
Tko place sta te vise nema ...
A nikad ti se osmjehnuo nije...
Tko ti cvijece i svijece nosi...
Ah, ja cu se samo maknuti u stranu
i tuzno gledati tu paradu

Oznake: PRIČAJ

18.07.2019. u 16:50 | 10 Komentara | Print | # | ^

Pola ljeta

Danas na plaži cijeli dan. Auto u hladu a ja na suncu. Jogurt crveni od zavisti pri pogledu na moju bjelinu. Kupam se, sunčam, presvlačim, jedem, pijem, čitam... I sve neometano. Malo je ljudi, ili im dojadilo kupanje, ili su umorni od puta pa se hlade u app pod klimom. Ma dobro, možda ljudi navečer izlaze i troše. Kažu mi poznanici da još nije navala... sve nešto na dan, dva, tri...

Oznake: Ljetina

14.07.2019. u 17:59 | 1 Komentara | Print | # | ^

Guranje

Dogurala sam do 56. Smireno u ovom momentu, turbulentno po putu. Je li to nešto? Ima li to kakvo značenje? Jesam li još s pameću ili počinje ono hrđanje mozga i jezika?

Oznake: godine

11.07.2019. u 22:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

Sjećam se tih ljeta kad sam ranim jutrom išla na praksu. Ustrajanje u 5, pranje i spremanje doručak i potpuno razbuđena bih dolazila na posao. Voljela sam biti od koristi, sebe sam vidjela kao poslovnu mladu ženu, sitnog lica, duge kose, krhka figura ali čvrstog koraka. U mom odjelu bila je žena i muškaraca i svi su znali čija sam. O tome su pričali. Mjesec dana prakse i mjesec dana sezonskog rada. Prva plaća u kuverti gotovina i obračun. Stavila sam u torbu jer su mi ruke drhtale. Znam da sam dobila dosta novaca. Kad sam došla kući odmah sam išla izbrojati. Valjda sam nekoliko puta prebrojavala.

Oznake: prvi posao

07.07.2019. u 23:47 | 1 Komentara | Print | # | ^

Jutro je moj dan

Bez problema bih mogla živjeti na sjeveru s dugim danima. Ja sam jutarnji tip i čim svane ja isključim spavanje i uključim budnost. Nikad ne spavam popodne, to je zaista izuzetak. Za spavanje trebam svježinu i tišinu. E to ljeti ne ide. I zato traje nervoza cijeli dan. Još kad se komarci I papatači udruže nervoza pršti.
Odlazak na kupanje? Naravno, super, relax... Samo što dalje od ljudi. A gdje? Na plaže gdje moraš doći prašnjavom cestom i puteljkom i onda osvanu stijene i na njima kao razapet gol muškarac sa čarapama!! Baš sam se sa nekom zebnjom okrenula i i žurnim korakom se udaljila. Pogledao me, a na leđima sam osjetila one zdrhe straha, ma nije mi bilo ugodno. Nakon što sam se dovoljno udaljila ipak sam se na pristojno udaljenosti vratila među ljude. Otplivala i na trenutak osjetila da nema ničega.

Oznake: dan

03.07.2019. u 08:05 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2019 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2020 (3)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (3)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (1)
Prosinac 2019 (3)
Studeni 2019 (5)
Listopad 2019 (2)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (18)
Srpanj 2019 (11)
Lipanj 2019 (17)
Svibanj 2019 (18)
Travanj 2019 (19)
Ožujak 2019 (8)

Opis bloga

Linkovi