< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2010 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne



Design by: NoBrain
Pic by: DeviantArtist

Opis bloga

Na rubu mojih misli, riječi koje se u tom trenu vrzmaju po meni, često potpuno nepovezane.

Evo neki blogovi koje ja čitam

Alica iz bjelog zeca čudne zemlje, koji je nestao. tako nešto =)

Božica. za nju neman šta reć, to jednostavno morate pročitat =)

Jedna cura iz mostara, Mia, odlična je.

Dr0can. totalno smeče. zanimljiv blog.

Anđaaaa. Dobar blog, zanimljivi postovi.




Dolazi da me odnese u nove poraze,
Dolazi da pokaže kako polagano uzima me
Dolazi samo da kaže kako slaba sam,
Lagano me ubija lagano krvarim
tek toliko da zna koliko me ima,
a ima me...cijelu...

Malo o meni

Zovem se Iva
To je nebitno
Imam nekoliko poroka
Moje postove rijetko ko razumi
Volim svoj grad
Volim more
Ne volim emare

Vrlo san komplicirana
Nepredvidljiva
Temperamentna
Snalažljiva
Osjećajna
Ponekad agresivna
...
a ponekad previše postojim

Volim se zabavljat
Mrzim depresiju
Obozavam crtat
Obožavam muziku

Imam jezive snove.





END OF ALL HOPE

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me
This is the birth of all hope
To have what I once had
This life unforgiven
It will end with a birth

No will to wake for this morn
To see another black rose born
Deathbed is slowly covered with snow

Angels, they fell first but I'm still here
Alone as they are drawing near
In heaven my masterpiece will finally be sung

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

Wounded is the deer that leaps highest
And my wound it cuts so deep
Turn off the light and let me pull the plug

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me
This is the birth of all hope
To have what I once had
This life unforgiven
It will end with a birth

Mandylion, without a face
Deathwish without a prayer
End of hope
End of love
End of time, the rest is silence

Mandylion, without a face
Deathwish without a prayer
End of hope
End of love
End of time, the rest is silence

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

This is the birth of all hope
To have what I once had

It is the end of all hope
To lose the child, the faith
To end all the innocence
To be someone like me

It is the end of all hope
To lose the child, the faith

END OF ALL HOPE!!




Plagijati i Patvorine samo meni svojstvene?

Ponovni susret nestvarnih oblika s mojim okom.
Svaki je na svoj način mrtav, samo poneki još lagano trza, a to je umjetnost, umjetnost zapaziti. Održati na životu uspjela ga nisam. Pokušala nisam, nije me bilo volja. Pustila sam da nevidljivo krvari i pravila se da mi nije stalo, da sam ista i da ne zamjećujem....
Sad se upitam dali je to osveta, velika za mene kad počnem shvaćati a za volju drugog, dobrog, neshvatljiva, neprimjetna, jer u kutku moga uma puzi i poigrava se logikom mojom za koju se i sama pitam koliko služi me dobro.
Jesam, tražila jesam da potvrdim svoje posjede, svoje udjele u svijesti za koju nisam sigurna kojim dijelom pripada samo meni...a koliko je tvoja.
Sigurna. Sigurna u samo jedno sam.
Dolazi vrijeme Otkrivanja


22.03.2008. u 15:30

| .Komentari (126) | Da/Ne | Printaj | # |






ŠTAFETAAAAAa ah

Evo Tamara mi je ostavila štafetu... uživajte

1. Pravo ime- Iva

2.Nick na mom blogu- Kriva sam

3.Rođena- 9.4.'94.

4.Horoskopski znak- Ovan

5.Rodni grad- Šibenik

6.Vjerujem- U neke svoje teorije

7.Nacionalnost- Hrvatica

8.Roditelji- Šta s njima?

9.Voliš li ih- a too... a valjda.da

10.Braća/sestre- jedna sestra, jedan brat

11.Voliš li mjesto u kojem živiš- volin

12.Gdje bi se preselila da ostaneš cijeli život- u konzum. ne u finsku.

13.Boja očiju- smeđe

14.Težina- hmm oko 56 kg

15.Visina- oko 170

16.U koju školu ideš- u Tin Ujević

17.Tetovaža- Iman na ruci

18.Imaš li piercing- neman

19.Što bi željela biti u životu- hmm. samostalna osoba

20.Kakav ti je život- trenutno i nije tako loš

21.Osobni stavovi- Bolje biti pijan nego star. I ne odustani.

22.Sretan broj- neman

23.Interesovanje- hmm. neman. hehe

24.Dobra strana tvog karaktera- uvik ću pomoć koliko god je u mojoj moći bilo kome i ne odustajen lako i teško me izbacit iz takta

25.Loša- Zlopamtilo san i tvrdoglava, i pomalo naivna

26.Sreća... u ljubavi- pa trenutno iman sriće al samo čekan kad će se nešto loše dogodit jer znan da ja ne mogu bit sritna nikako

27.Misliš da si- poremećena

28.Koliko je sati- 18.48

29.Koji je datum- 15. 03

30.Kakvo je vrijeme- nako. toplo valjda.

31.Najdraži dan u tjednu- Subota

32.Najdraža glazba- Rock/metal

33.Pjevač- Ian Gillan, Coverdale, Bora čorba, Hetfield, Ville Valo

34.Bend- HIM, MetallicA, Deep Purple, Nightwish, Riblja ČOrba, EKV...ma puno ih je

35.Pisma- Rebel yell, The sacarament, Child in time, Hearse, I wish I had an angel, One, Hair-Hair, Phantom of the opera

36.Naj koncert- na kojen san bila? pa na Cota G 4, Đubrivo, Incest, Pasi...puno ih je na kojin mi je bilo super

37.Glumac- De Niro

38.Manga- molin?!?!

39.Film- Kosa, Thelma&Louise, Hotel Ruanda...masu ih je dobrih

40.Tv serija- hm rat u kući

41.Kazališna predstava- Nevolje mladog tajkuna

42.Režiser- neman pojma, nisan upućena

43.Želiš biti slavna- hmm, možda

44.Bi li željela biti glumica- ne znam

45.A pjevačica- možda

46.Omiljene boje- Crna.

47.Cvijet- nikoji

48.Hrana- Krv. buahahahaaaa zajebajen

49.Piće- Piva, voda

50.Slastica- Čokolada

51.Voće- Trišnja, mandarina

52.Najgora hrana- hmm dosta san izbirljiva po tom pitanju pa dosta toga

53.Najgore piće- Vino, Votka bez ičega

54.Najgori pjevač- Tomson i Kovač i takva sranja i cajkaši

55.Najgori bend- ma ima ih dosta
.
56.Najgori glumac- svi hrvatski glumci

57.Najgora glumica- opet sve hrvatske je niko ne zna glumit

58.Najgori film- dosta glupih ima

59.Najbolja knjiga- Sumrak, DaVIncijev kod,Svijet progonjen
demonima-znanost kao svijeća u tami

60.Piješ li alkohol- da

61.Pušiš li cigarete- da

62.Droga-?

63.Omiljena odjeća- crne gače crna majca

64.Misliš li za sebe da si lijepa- Ne znam...

65.Koje jezike govoriš- Hrvatski, Engleski, Talijanski, Malo španjolski

66.Zaljubljena- da

67.Imaš dečka/ curu- iman, ne pitajte šta od to dvoje -zajeb

68.Kako izgleda- lipo smišno

69.Jeli sa bloga (nick)- nije

70.Kada si se prvi put poljubila- Na kraju 6. razreda

71.Kako je bilo- Odvratno, ostale su mi traume

72.Kad je bio tvoj prvi seks- nije bio

73.Kako je bilo- nikako

74.Msn- Estranged355_@hotmail.com

75.Imaš li nešto protiv gej populacije- ne

76.Tvoje najlijepše iskustvo- kad san se prvi put opila hehe. zajebajen. ne znan

77.Najgore- kad san rigala kad san se prvi put opila...hehe. zajebajen. kad san se razočarala u sve prijatelje (osim jedene prije)

78.Kad si bila najsretnija- teško je reć...kad san se nakon dugog vrimena poljubila sa bivšim...s koji sam sad opet skupa =)

79.Što te čini sretnom- Muzika, alkohol, prijatelji, duvani, poljubac

80.Što te čini nesretnom- kad iman vjeronauk, kad neman duvana...još puno toga

81.S kim bi ostala na pustom otoku- s jednim konobaron hehe sa muzikon i alkoholon i prijateljima

82.Imaš li tajni- iman...i previše

83.Da možeš biti nevidljiva na jedan sat, bila bi- nevidljiva.

84.S kim bi željela zapeti u liftu- s jednin likom ili s jedn...

85.Imaš li idola- iman

86.Koju životinju voliš- Tigra, zmiju, psa

87.Što trenutno najviše želiš- nove marte

88.Tvoj sljedeći cilj- opit se, upisat školu koju želin zabavljat se

89.Imenuj tri ili četri žrtve za ovo ispunit- hmm.... Petra M, gdje je nestao zec iz alise (tako nešto), Lumini i kome god oče- nek uzmeee slobodno


15.03.2008. u 18:31

| .Komentari (103) | Da/Ne | Printaj | # |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.