moćna kuhača

četvrtak, 26.06.2008.

Klimaanlage hat sich eingeschaltet

mali degenerik kaže: "mama mama,ja bi se kupao sutra s ribom koju sam danas uhvatio!"
slučajni prolaznik kaže: "ali ta riba će ti uginuti do sutra"
degenerikova mama kaže: "ma nema veze,nek krepa, voli se on kupa tako i sa krepanim ribama."

eto dragi moj, takav razgovor sam danas čuo. što više treba reći? valjda je sunce svima udarilo u glavu. uglavnom-neću puno gudit. imam posla ovih dana, pa ono. tko me treba, nek mi se javi na mobitel, odgovaram mms-ovima raznih sadržaja (treba potrošit onih 500 mms-ova).

pitate se odakle mi ovaj naslov? iz gimnazijskih dana,to je bila rečenica iz jednog od tekstova u knjizi iz njemačkog. kasnije smo ju prepravili u bećarac,koji smo čak i otpjevali. i to sve nešto u sitlu:
"Klimaanlage hat sich eingeschaltet
durch das Fenster vidim ja komarce"


pies-osobno (a nisam dugo,moram): repriziraju Kinesku plažu...sretan sam sad kao malo prase kad preživi Božić. u to ime i svira:
Diana Ross and The Supremes - Reflections

živi i zdravi bili!
- 02:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>