~ tko sam ja uopće? ~

petak, 19.01.2007.

Zlato tatino!!!

Jučer pogledah u poštanski sandučić kao i svakog dana zadnjih skoro dva tjedna. Očekujem obavijest da je stigla pošiljka, no ona ne dolazi i ne dolazi... Neki dan sam otišao na webshop stranicu prodavača. Tek tako, da vidim događa li se šta. Kad tamo - imao sam šta i vidjeti: kaže da web shop ne sadrži ni jedan artikal!!! Nije valjda da se, nakon nekoliko godina postojanja uz najbolje ocjene, dućan zatvorio?!? I to baš onda kad sam ja naručio (i platio!). Živciiii... Kao što Zlatko Pejaković pjeva :"Zašto se sve to meni događa? Ovakvoga baksuza majka ne rađa."

Kao što rekoh, jučer pogledah u sandučić, kad ono - ne papir već TO!!!
Od sreće sam dobio patološki osmijeh koji neće da siđe, bez obzira na svjetsku ekonomsko-političku situaciju, broj mrtvih u prometnim nesrećama, ili loš TV program.

Evo ga, sunce moje malo... :

Nu ga, Boga ti Jokinog...

Nema šta ne svira - muziku, filmove, slike, e-book; ima diktafon, radio, sto i jednu opciju, plete čarape, rukavice i kape, odgaja djecu... Ponosi se s 4GB memorije, tako da može primiti i čitav mentalni sklop prosječnog Hrvata. Ma, sve!

Nek je on meni došao. Živi vi meni bili, Lipički studenac pili!


********************************************************************

Dodatak: dva videa koji sam odmah strpao na player, da vidim kako radi. Vrijedi poslušati, dobra kombinacija!!!









- 12:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>