srijeda, 18.04.2007.

ARSEN I MATIJA DEDIĆ

Bihać, 18. april 2007. godine

Večeras u mom malom gradu se desio dugo očekivani spektakl. Obiteljski koncert, kako reče naš veliki najveći Arsen.
Bilo bi previše hrabro pisati o koncertu, zato neću da napišem ni jednu jedinu riječ kako su to uradili Arsen i Matija.
Napisaću samo to, da kultura ne postoji kako je Arsen rekao i da svaki dan je ima sve manje i manje. Sala u kojoj se koncert održavao bila je zaista puna. Bilo je tu raznih profila ljudi, ja ću se samo osvrnuti na neke žene/supruge/ljubavnice nekih direktora nekih tamo kulturnih centara koje su neprestano brbljale jer nisu bile svjesne na kakvom se koncertu nalaze, ipak su one publika onih veci, meci, peci, seki, pici, mici, kuraca palaca i kao šlag na kraju su počele da šuškaju papirićima od bombona i da jedu te odvratne bombone meni na uho. Zašto uvijek takve idiotkinje ili idioti sjede meni iz leđa.

Za kraj par fotkica, jako lošeg kvaliteta..nadam se da ću nekad naučiti fotkati...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

pitam se samo od kud im hrabrost da ovakvo neko smeće stave u ruke ovog velikana, koji sigurno im a Picassa u svojoj zbirci...
Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 23:23 • Komentari (3) • Isprintaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica