ponedjeljak, 24.07.2006.

GLAVOBOLJA...

ponekad se pitam koliko...vremena treba da prođe...možda kao jedna obična glavobolja...zaljubljenost...to je uistinu glavobolja...danas sam poslije odmora bio na poslu..bolestan sam cijeli dan...užasna glavobolja...popio sam dvije tablete...ništa i dalje boli..sad mi je bio bratić i srolo mi injekciju...malo sam bolje...rekao mi je da promijenim muziku..da slušam nešto laganije danas...poslušao sam ga..ravi shankar trenutno svira...

Image Hosted by ImageShack.us

možd budem išao na more..ponovno..4.8. ali ovaj put na par dana..vikend.. ne znam..želim to, zaista to želim...možd zbog osobe kojom trebam ići...draga mi je jako...da da, to je ona...sredit ću sve poslova što imam tu i idem...i dalje me boli glava...

Image Hosted by ImageShack.us

mislim da mi mozak trenutno izgleda kao ova fotka...iscrpljen je...možda je glavobolja prouzrokovana suncem...ali zašto meni ja sam dječak od sunce...sunčeva sluga velika...obožavam sunce...bolestan sam pomozite mi...želim da sad sve prestane...idem da spavam..biće sve OK..preživjet ću...volim ja vas i dalje sve..super ste...

Objavljeno u 20:27 • Komentari (5) • Isprintaj#

nedjelja, 23.07.2006.

KAD ODRASTEM ŽELIM DA BUDEM ANDY WARHOL...

Mama je ostavljala perike svud po stanu. Kad ona nije kod kuće, ja ih stavljam na glavu i provodim sate pred ogledalom. Moja glava je još mala, ali kad porastem imaću svoje perike i nosiću ih stalno. Oduvijek sam želio da budem neko drugi. Sa perikama to možeš, samo sa glavom, TEŠKO.
A.W. - POPism


kad sam bio malen imao sam želju da budem slavan..kad sam malo odrastao imao sam želju da budem slavan..kad sam još malo odrastao imao sam priliku da budem slavan..endi kaže da svi imamo priliku da budemo slavni 15 minuta...ja sam svoju potoršio..bio sam slavan 15 minuta...sad želim da odrastem potpuno..pošto nemam više što, želim da budem sami ON..kažu da je najlakše glumiti Boga...ja imam telefon preko kojeg možeš pričati sa Bogom..endi džimu morisonu...
Image Hosted by ImageShack.us
danas ću kupiti sebi periku..još jednu..naravno da ju neću nositi jer je to smiješno...ali ću je staviti na svoju malu lutkicu...kad odrastem želim da budem andy warhol...
Image Hosted by ImageShack.us
endi i ja, jako lijepo
sed ću da vam predstavim endija kako to rade istoričari umjetnosti..mislim sad ću uraditi kopi-pejst nekog teksta o endiju..

Slikar, dizajner, filmski stvaratelj, vodeca licnost pop-arta, po misljenju mnogih – najutjecajniji americki umjetniki druge polovice 20. stoljeca, u svijetu, svakako, priznat kao “najcisci, stopostotno americki slikar”. Svojim je slikama, predmetima, svojim “underground” filmovima i svojim osobnim zivotom, pop-art, u masti javnosti, zastupao i predstavljao bolje i vise od bilo koga drugoga. Po vlastitim rijecima, bio je doista “zrcalo svog vremena”….

“I’ll be your mirror, reflect what you are, in case you don’t know….”, pjevalo je njegovo drustvo iz rock-benda “Velvet Underground”. Umjetnost Andyja Warhola bila je odraz njegova vremena mozda isto toliko koliko i umjetnikov komentar tog vremena i americkog drustva u njemu. Trideset i dvije limenke Campbell juhe, iako sa razlicitim etiketama, govore o jednolicnosti, o istovjetnosti – isti proizvod, ista velicina, isti izgled, ista slava. Podrazavaju masovno reklamiranje iz kojega je i potekao Warholov senzibilitet. Warholovi prikazi predmeta masovne potrosnje – Campbell-juhe, Coca-Cola, Brillo sapuni, umnozeni i izvedeni u sitotisku, puno su bezizrazajniji od onih koji su ga dijelom, mozda, i inspirirali. To bezosjecajno, bezlicno, indiferentno “snimanje” predmeta, postalo je kljucno u Warholovoj umjetnosti. Nalazimo ga i u stalnom ponavljanju slavnih lica – Elizabeth Taylor, Jackie Kennedy, Marilyn Monroe, Marlon Brando, Elvis Presley….. Kao odraz stanja neangaziranog promatraca, Warholova umjetnost najrjecitije govori o kulturi prezasicenoj medijima, kulturi u kojoj vecina vecinu stvari dozivljava iz druge pa i trece ruke, putem televizije i tiska, putem slika koje stalnim i neprestanim ponavljanjem postaju banalne i disocirane.

Iskoristavajuci lukavo svoje, slavom opsjednuto, razdoblje, sam Andy Warhol najbolje je u djelo provodio ono sto je i propovjedao. Bio je lakomi trgovac vlastite marke masovno proizvedene umjetnosti. “Dvorski slikar” bogatih i slavnih, slikao je portrete onih koji su bili i dovoljno tasti i dovoljno imucni da sebi priuste njegove usluge. Za stovatelje njegove umjetnosti, Andy Warhol bio je genij koji je na revolucionaran nacin spojio fotografiju sa slikom. Za najljuce kriticare, Warhol je predstavljao smrt suvremenoj umjetnosti.

Njegova zivotna prica klasicna je americka. Rodjen kao Andrew Warhola, 1928, u sirotinjskoj, radnickoj cetvrti Pittsburgha, u siromasnoj obitelji ceskih imigranata, rastao je sanjajuci o holivudskim zvijezdama i na koncu sam postao zvijezda, zvijezda pop-arta i bizarnih “underground” filmova, slavan i po tome sto punih 20 godina nije propustio niti jedan njujorski “party”.

U New York je stigao 1949, nakon sto je diplomirao na pitsburskom sveucilistu Carnegie-Mellon, tada zvanom Carnegie Tech. Nekoliko je godina radio reklame za cipele, odjecu, pica…sto je klijent zelio, Warhol je radio, ali nikad ne gubeci ambiciju da jednoga dana postane “ozbiljan” umjetnik. Rano je jos uvidio da bi svakodnevno, obicno, komercijalno mogli postati temelj toj “ozbiljnoj” umjetnosti! Ideja nije bila sasvim nova. Dadaist Marcel Duchamps to je prije Warholea pokusao. U Americi, Duchampsovim stopama vec su bili krenuli Robert Rauschenberg i Roy Lichenstein. Kad je, 1962, Warhol naslikao svoje Campbell-limenke, on je, zajedno s tom dvojicom, svijetu dao ono sto znamo kao pop-art. Iz njegovog studija zvanog “Factory”, u kojemu je proveo 60-e i 70-e godine, poteklo je sve ostalo – i Marilyn i Jackie i Elvis, i prvi album “Velvet Underground”-a, i nekoliko knjiga, medju njima i jedan roman, i osam sati dug film “Empire” - samo jedan, zapravo, osam sati dugi kadar Empire State Building, i 6 sati dugi film “Sleep”. Naravno, s minimumom pokreta. “Volim dosadne stvari,” rekao je Warhol.

I filmovi “The Chelsea Girls”, “Poor Little Rich Girl” i “International Velvet”, svi dupkom puni superzvijezda koje je kao magnet cijelog zivota k sebi privlacio. No, sve sto je Warhol radio, privlacilo je paznju samo na - Warhola!

Ako je njegovim filmovima nedostajalo drame, njegovom zivotu svakako nije! G. 1968. bio je ozbiljno ranjen kad je na njega pucala izvjesna Valerie Solanis, zena poremecena uma, jedina clanica “organizacije” S.C.U.M. – Society for Cutting Up Men, Drustva kojemu je cilj bio (!) sasjeci sve muskarce. Umro je, neocekivano, 1987, u jednoj njujorskoj bolnici od komplikacija nastalih nakon operacije zucnog mjehura. U smrti, postao je jos slavniji nego za zivota. Njujorski Muzej moderne umjetnosti odmah je postavio ogromnu retrospektivnu izlozbu, Warholovi dnevnici postali su bestselleri, njegovi radovi – cilj sulude utrke kolekcionara. Njegov, cini se, neiscrpni zagrobni zivot ironija je koja bi se umjetniku zacijelo jako dopala iako je u suprotnosti s onom njegovom tako cesto citiranom recenicom “Svatko ce u buducnosti imati svojih 15 minuta slave.”

Objavljeno u 11:49 • Komentari (5) • Isprintaj#

subota, 22.07.2006.

...

užasno lijepo biće...božansko stvorenje...umislio sam sebi...sretan sam...imam i ja jedno ovakvo uz sebe...
Image Hosted by ImageShack.us
sienna miller..ili sam samo sebi to umislio..mislim nisam...baš ovakva je ona...edie sedgwick..muza endija vorhola..ja imam svoju muzu..ja imam svoju edie sedgwick...možd je samo problem što je moja u zadnje vrijeme virtualna muza..još malo..odselit ću se..možda u sisak..možda u zagreb..london..new york..ma lupam..ali imam želju..nemgu više biti ovdje...
Image Hosted by ImageShack.us
idem da učim...dosta mi je svega..nisam usamljen..nisam tužan...nisam ni sretan..hoću da idem na neku dobru izložbu..tražim film..pomozite mi..taržim film Factory Girl..da li neko ima..gledaju mi se radovi iz endijeve fabrike...ciao mahattan by andy warhol..ili neki drugi..pomozite mi...

Objavljeno u 16:02 • Komentari (0) • Isprintaj#

petak, 21.07.2006.

IN MEMORIAM

Benjamin Filipović Benja
1962-2006

Image Hosted by ImageShack.us

Pitam se da li postoji neko ko se nesjeća Top Liste Nadrealista, i njihovih fantastičnih likova i fazona... na žalost jedan od kreatora svega tog nas je napustio, svi mi idemo i tu smo u prolazu, nadam se da će barem jedan dio nas naučiti nešto iz Benjinog rada i ostaviti iza sebe...
Jutros sam poklonio cvijet sebi, sad jedan poklanjam Benji...
Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 17:19 • Komentari (2) • Isprintaj#

ICE QUEEN...

neam pojma...želim da budem sretan...svakodnevno pokušavam pronaći način..jednostavno ne mogu da gledam...gomile ljudi...
čudno je to stanje..LJUBAV...da li uistino takvo nešto postoji...nisam zaljubljen..zaljubljen sam..ona talođer..nije zaljubljena..ustavri zaljubljena je...beskrajno mnogo stvari prolazi..kroz moju glavu naravno...pored mene...
Image Hosted by ImageShack.us
pokušavam pronaći način..nismo zajedno..možd budemo nekad..tko zna..ja sam sretno dijete...stanje zaljubljenosti je dosadno užasno..kao i stanej nezaljubljenosti...možd sam samo usamljen..ali mislim da nisam..puno je ljudi..gomile ljudi..kreću se...svi su smrtno ozbiljni..ZAŠTO?..nedostaje mi moja mama..ona je u kuhinji...charles aznavour...odličan šansonjer..voli ga moja mama..i tata..i ivu robića isto...ja volim da se smijem...poklanjam sebi cvijet..
Image Hosted by ImageShack.us
VOLIM VAS SVE!!...ma ustvari..da volim volim vas...

Objavljeno u 13:16 • Komentari (3) • Isprintaj#

subota, 15.07.2006.

SASVIM POSEBNO....

jutros sam samo tražio da vidim lice...bilo je jako blizu mene ali nisam ga pronašao..pratilo me već duži period...prvi put sam osjetio oči na svom ramenu prije par mjeseci...
mislim da ću da postanem DJ..nešto me privlači taj posao...rekoše mi da imam i guard za DJ-a..ja to neprimjećujem..ustvari ja ne znam kako to izgleda...
Image Hosted by ImageShack.us
ako postanem DJ neću puštati techno..o njemu nemam mišljenje..što DJ radi pušta muziku ili svira..oni običavaju da kažu svira..ja ću svirati neki chillout...volim zaista chillout..ošišao sa se danas i obrijao nakon dva mjeseca..opet sam lijep SEBI...sutra idem na odmor..negdje na jadran..sad idem da se pakujem...možda navratim i u sisak poslije mora...hoću da se zaljubi u mene...vi mi i dalje nedostajete svi..
Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 19:36 • Komentari (1) • Isprintaj#

nedjelja, 09.07.2006.

šta je problem sa technom....

a ja zaista nemam mišljenje o technu, nit ga volim niti mrzim..ali ovih dana sam se umorio jako jako i mislim da je za sve krivo to techno...za vikend u mom malom gradu se održao prvi IMPERIUMFEST festival elektronske glazbe..kako sam ja jedan od onih ljudi koji podržava nastojanje mladih entuzijasta da ovaj grad zaista učine gradom odlučio sam da odem na patry..techno..

Image Hosted by ImageShack.us

i tako sam se ja preforsirao, glazbom koju nekontam..techno..

da bio je tu i valentino kanzyani..komšija slovenac..jedan od najboljih DJ europe...tako kažu..ipak ja nepoznajem techno

Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 18:47 • Komentari (6) • Isprintaj#

utorak, 04.07.2006.

SOS chill out

koji... ne znam ni sam koji mi je.. evo stavit ću par fotkica sa SOS-a autor istih je Adelita Selmić djevojka iz Siska koja je odlučila da uz uživanje u SOS-u i uradi neš ovako korisno kao što su ove fotke...

Image Hosted by ImageShack.us
ovo mi je najdraža fotka, ovoj prekrasnoj predstavi daje jednu posebnu energiju

Image Hosted by ImageShack.us
za sve one koji su se pitali tko je Karlo, evo ga, prije nego se razbolio

Image Hosted by ImageShack.us
da krv nije voda pokazuje i ovaj prekrasni primjer balkaniziranja

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
vrijeme za polazak, doma, možda

Objavljeno u 18:06 • Komentari (4) • Isprintaj#

ponedjeljak, 03.07.2006.

DAnas

U rano veče ili kasno poslijepodne pokušavam da zaspim.. misli su mi na sve strane, želim da samo sanjam ali na žalost moram da budem pribran i pokušam prepoznati lice svoje u mraku ovom...ležim, zamišljam kako letim..vozim bicikl..svijet je u boji..ja ga vidim kao crno bijelo..trebam nešto..trebam tebe...zašto me napuštaš pokušavam da saznam..ništa ne govoriš samo odlaziš...moje misli su uz tebe....aajjjjj mamaaa nedostaješ mi i ti...VRATITE SE SVI..USAMLJEN SAM UŽASNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Ne volis da budes na smetnji, ne volis da te ko krivo pogleda, ne volis da ti iko ruznu rijec kaze. Kako onda mislis da zivis

Objavljeno u 19:32 • Komentari (2) • Isprintaj#

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica