ponedjeljak, 25.09.2006.

buena vista....

kad sam bio srednjoškolac imao sam napade kubane na moju ličnost...želio sam da izgledam kao oni...
najveća želja mi je bila da odem na kubu i uživam u svim tim stvarima..sad već polagano razmišljam šta da radim i gdje da idem za novu godinu...nadam se da ću uspjeti sebi sve da izkombinujem pa da to bude havana...a do tad...uživajmo
CHAN CHAN

Objavljeno u 21:57 • Komentari (6) • Isprintaj#

subota, 23.09.2006.

tačka/točka

za M
.................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................
..................................................................................................

Objavljeno u 22:56 • Komentari (9) • Isprintaj#

ponedjeljak, 18.09.2006.

be cool

tri krasne godine života sam proveo sa Umom Thurman...
Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 21:58 • Komentari (4) • Isprintaj#

nedjelja, 17.09.2006.

sasvimobičandan....

kad se popije previše alkohola u bihaću najbolje je na jutarnju kafu otići u zadar..mi smo odlučili poslije sinoćnjeg partija na kafu negdje na plažu i otišli smo....bilo je kul...fotke su loše jer su sa slabog mobitela...
kizz

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Objavljeno u 20:07 • Komentari (5) • Isprintaj#

četvrtak, 14.09.2006.

MOŽDA................................cerek

očekivao sam da ću na današnji dan biti nešto posebno sretan...imam još šanse dan je tek počeo..možda danas napokon prestane moja usamljenost...danas mi je rođendan i niko mi još uvijek nije čestitao..možda se neko sjeti do ponoći ima vremena....ps. ovaj song poklanjam sam sebi i svim drugim ljudima kojim je danas rođendan...
Dragi Nino, sretan rođendan i da ostatak života provedeš u sreći i veselju... bang
VOLI TE TVOJ TI kiss


Objavljeno u 08:35 • Komentari (7) • Isprintaj#

ponedjeljak, 04.09.2006.

KYOTO - CLUB METRO

kaže ovako...u cijelom svijetu nas ima..i ja mislim da nas ima svugdje ali da smo toliko ludi...ne...
ja imam prijatelja koji studira u tokiju...čovjek otišao u japan na postdiplomski..i jutros ja da pogledam mail kad on se javio i kaže sine de pogledaj party...ovaj klub je jedan od jačih klubova tamo..tu nastupaju najjači...i evo i vama pa pogledajte...
PS. ovaj lik što na kraju pjeva to je moj kolega Samir...
KIZZ


Objavljeno u 21:16 • Komentari (5) • Isprintaj#

subota, 02.09.2006.

SAVE THE LAMB!

večeras smo razgovarali i rekao sam kako sutra trebam da idem da "zakoljem" neko malo janje ili jagnje kako se već kaže....
svi prisutni su izvršili na mene napad kako mogu kako mi nije žao tog malog nedužnog bića...pokušao sma da se opravdam, i pitao sma ih da li se neko od njih pita zašto oni tamo neki izraelski "vojnici" ubijaju i kolju nedužnu libanonsku djecu....

janje koje ću sutra zaklati treba da bude žrtva i kad to budem radio zamoliću da ono bude posljednje koje će nedužno stradati...zaustavimo klanje nedužne djece...

Objavljeno u 23:15 • Komentari (4) • Isprintaj#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Nervesa i Nino Kasupović + svi naši prijatelji...

Ono sve što znaš o meni,
To je stvarno tako malo,
U dvije riječi sve bi stalo,
Kada pričala bi ti.

Ono sve što znaš o meni,
To i drugi ljudi znaju,
Što mi ruku samo daju,
Il na pozdrav mahnu tek.

Ne znam dal dan će doći,
Kad ćemo sami ostati,
Kad ćemo dugo pričati,
Jedno drugom sav život svoj.

Jer ono sve što znaš o meni,
To je samo stara priča,
Ja sam jedan od mladića,
Koje viđaš svaki dan.




Free Website Counters

Free Website Counters



Image Hosted by ImageShack.us
ninoka@bih.net.ba


Image Hosted by ImageShack.us
jazzodissey@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ti se sviđa ova slika kiss

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA DEČICA....

Image Hosted by ImageShack.us
mali Mirza
Image Hosted by ImageShack.us
mali Ady
Image Hosted by ImageShack.us
mala Azrica