Inače pronašao sam na Flightradaru posljednji let J28243 / AHY8243 iz Bakua preko Groznog prema Kazahstanu -> https://www.flightradar24.com/data/flights/j28243#3879c26d Ovo su još neki podaci o avionu ERJ-190AR registracije 4K-AZ65 -> https://www.planespotters.net/airframe/embraer-erj-190-4k-az65-azal-azerba ijan-airlines/38q464
Moram priznat da mi nije jasno njegovo kretanje. Ako je trebao sletjet u Vladikavkaz ili Grozni zašto nije? Spominjala se magla, ali većina tih putničkih aviona i aerodroma je opremljena s ILS-om za slijetanje u uvjetima smanjene vidljivosti. Osim toga ako nije mogao sletjeti tamo zašto nije išao na neki drugi Čečenski aerodrom tipa Elista (URWI) ili Astrahan (URWA)? Kad je magla sleti se najbliže moguće i putnici zatim prebace autobusima. Zašto je krenuo prema Kazahstanu koji je druga država preko Kaspijskog mora?
Reuters kaže da je avion oboren s Pantsirom S1 -> https://t.me/intelslava/71800 Ta mi priča ne drži vodu jer taj sustav ima domet od svega 18km, dok se avion opet pojavio na radaru na cca 90km od Kazahstanske obale. To bi značilo da je pogođen nad morem, dok je Pantsir sustav kopnenog baziranja. Nešto drugo ga je moralo pogoditi.
U sred mora ga je mogao odraditi samo lovački avion ili brodska PZO. Osim ako ovo nije prvi slučaj u povijesti obaranja putničkog aviona s bespilotnom letjelicom ili dronom?
26.12.2024. (17:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nastavno na potapanje Ruskog teretnjaka "Ursa Major" otkrivaju se novi podaci -> https://t.me/TheIslanderNews/29386 Posadu koja je napustila brod u čamcima za spašavanje je odbio prihvatiti najbliži brod "Oslo Carrier 3" pod Norveškom zastavom.
Ovakvo flagrantno kršenje pomorskog zakonika nije se često moglo vidjeti ni tijekom ranijih svjetskih sukoba. Čovjeku u moru se mora pomoći, što iskorištavaju i brojni migranti iz Afrike i Azije koji na taj nači ulaze u EU.
27.12.2024. (09:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Putin je priznao pogrešku postrojbi Ruske PZO -> https://t.me/intelslava/71920 Nazvao je danas predsjednika Azerbedžana Alijeva i priznao odgovornost za tragediju koja se dogodila tijekom napada Ukrajinskih bespilotnih letjelica na Grozni. Avion je znači bio pogođen nad teritorijem Čečenije (Rusije).
S obzirom na navedeno kapetan tj. posada je donijela potpuno krivu prosudbu zaputivši se na aerodrom Aktau u Kazahstanu. Ako imaš otkaz slijeće se na prvi dostupni aerodrom ili čak njivu ako situacija tako nalaže.
Stoga krivnju za ovaj tragični pad osim pogreške Ruske PZO velikim dijelom snosi i kapetan posade. Bez ulaženja u tehniku njegovog pilotiranja i prilaza na aerodrom Aktau.
28.12.2024. (16:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A gle... sranja se događaju. Svaka nesreća je splet okolnosti koje interpoliraju.
Ova je ponajviše bila posljedica loše odluke kapetana. Razmišljanja u stilu sve nam radi, pa idemo s oštećenim avionom preletit more širine dva Jadrana. Avion koji je oštećen od PZO rakete može otkazati svake sekunde.
Pravila u zrakoplovstvu su pisana krvlju, a u ovom konkretnom slučaju pravilo je sletjeti što prije na najbliži aerodrom. Dok letiš prema njemu stalno osmatraš terene za prinudno slijetanje jer ti avion može otkazati svaki čas. Umjesto toga baja krene u prelet prema Kazahstanu duljine 446 km.
O greškama prebrzog i prekosog prilaza neću lamentirati jer je moguće da im je do tada još nešto otkazalo na avionu. Sa čime se opet vraćamo na ranije navedeno pravilo.
29.12.2024. (15:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kad smo se već dotakli loše prosudbe pilota evo još jedne koja se upravo odigrala u Južnoj Koreji -> https://t.me/Slavyangrad/116211 Za ovo je zaslužan otkaz hidraulike na Boeingu 737.
Od 181 putnika i članova posade preživjelo je samo dvoje ljudi. Tehnika pilotaže pri slijetanju bez stajnog trapa je odlična, ali opet je katastrofi kumovala kriva odluka kapetana -> https//t.me/intelslava/71953
Kad se ide sletit na trup po pravilu se slijeće na travu, ne na pistu. Put kočenja u slučaju slijetanja na zemljanu podlogu je puno kraći zbog većeg trenja. Drugo nema iskrenja metala po asfaltu, dok podignuta zemlja prigušuje mogućnost izbijanja vatre i ujedno upija izliveno gorivo.
Idiotu koji je odobrio zidanu ogradu oko aerodroma ide drugi dio zasluge za mrtve. Aerodrom, a posebno ne pravci polijetanja-slijetanja se ne smiju okružiti s takvim čvrstim preprekama. Žičana ograda da, ali nipošto nešto zidano. Da se avion nije zabio u taj zid i pritom eksplodirao, preživjela bi većina ljudi u njemu.
P.S. Ipak najvažnija stvar je činjenica da je Boeing 737 postao pravo smeće od aviona. Drugi otkaz hidraulike i neizvlačenje stajnog trapa dogodio se na istom tipu u Norveškoj -> https://t.me/TheIslanderNews/29609 Tu su srećom svi preživjeli.
P.P.S. Što se US neisprike tiče to je već doživljeno -> https://t.me/DDGeopolitics/134519 Davne 1988. nakon USN obaranja Iranskog putničkog zrakoplova u Iranskom zračnom prostoru, tadašnji podpredsjednik George H. W. Bush u kampanji za predsjednički mandat ne jednom reče: "I will never apologize for the United States of America, no matter what the facts are."
29.12.2024. (15:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
...
26.12.2024. (14:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vilimstvor
sretne Saturnalije ;)
26.12.2024. (15:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Šta god tko slavio. Poput Newtonova ;)))
Netko će danas slaviti obaranje drugog F-16 u Ukrajini -> https://t.me/intelslava/71795
...dok će naravno netko tugovati.
Židovi su danas izveli drugi veliki napad na Jemen. Ovaj put su im napali elektranu kod Sane -> https://t.me/DDGeopolitics/134276
26.12.2024. (15:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Inače pronašao sam na Flightradaru posljednji let J28243 / AHY8243 iz Bakua preko Groznog prema Kazahstanu -> https://www.flightradar24.com/data/flights/j28243#3879c26d
Ovo su još neki podaci o avionu ERJ-190AR registracije 4K-AZ65 -> https://www.planespotters.net/airframe/embraer-erj-190-4k-az65-azal-azerba ijan-airlines/38q464
Moram priznat da mi nije jasno njegovo kretanje. Ako je trebao sletjet u Vladikavkaz ili Grozni zašto nije? Spominjala se magla, ali većina tih putničkih aviona i aerodroma je opremljena s ILS-om za slijetanje u uvjetima smanjene vidljivosti. Osim toga ako nije mogao sletjeti tamo zašto nije išao na neki drugi Čečenski aerodrom tipa Elista (URWI) ili Astrahan (URWA)? Kad je magla sleti se najbliže moguće i putnici zatim prebace autobusima. Zašto je krenuo prema Kazahstanu koji je druga država preko Kaspijskog mora?
Reuters kaže da je avion oboren s Pantsirom S1 -> https://t.me/intelslava/71800
Ta mi priča ne drži vodu jer taj sustav ima domet od svega 18km, dok se avion opet pojavio na radaru na cca 90km od Kazahstanske obale. To bi značilo da je pogođen nad morem, dok je Pantsir sustav kopnenog baziranja. Nešto drugo ga je moralo pogoditi.
U sred mora ga je mogao odraditi samo lovački avion ili brodska PZO. Osim ako ovo nije prvi slučaj u povijesti obaranja putničkog aviona s bespilotnom letjelicom ili dronom?
26.12.2024. (17:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Nastavno na potapanje Ruskog teretnjaka "Ursa Major" otkrivaju se novi podaci -> https://t.me/TheIslanderNews/29386
Posadu koja je napustila brod u čamcima za spašavanje je odbio prihvatiti najbliži brod "Oslo Carrier 3" pod Norveškom zastavom.
Ovakvo flagrantno kršenje pomorskog zakonika nije se često moglo vidjeti ni tijekom ranijih svjetskih sukoba. Čovjeku u moru se mora pomoći, što iskorištavaju i brojni migranti iz Afrike i Azije koji na taj nači ulaze u EU.
27.12.2024. (09:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vilimstvor
https://jubitu.com/w/gwv1Bxdhpsd6vswNcPf2d1
27.12.2024. (16:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Vidio na -> https://t.me/TheIslanderNews/29442
Propaganda. Bitnije mi je ovo kidanje kablova, potapanje brodova i rušenje aviona. To su sve ozbiljniji potezi figura na ploči.
27.12.2024. (19:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Putin je priznao pogrešku postrojbi Ruske PZO -> https://t.me/intelslava/71920
Nazvao je danas predsjednika Azerbedžana Alijeva i priznao odgovornost za tragediju koja se dogodila tijekom napada Ukrajinskih bespilotnih letjelica na Grozni. Avion je znači bio pogođen nad teritorijem Čečenije (Rusije).
S obzirom na navedeno kapetan tj. posada je donijela potpuno krivu prosudbu zaputivši se na aerodrom Aktau u Kazahstanu. Ako imaš otkaz slijeće se na prvi dostupni aerodrom ili čak njivu ako situacija tako nalaže.
Stoga krivnju za ovaj tragični pad osim pogreške Ruske PZO velikim dijelom snosi i kapetan posade. Bez ulaženja u tehniku njegovog pilotiranja i prilaza na aerodrom Aktau.
28.12.2024. (16:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vilimstvor
nesreća nikad ne dolazi sama
respekt za rusko priznanje
ameri to ne bi priznali ni za mali milijun godina
29.12.2024. (11:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
A gle... sranja se događaju. Svaka nesreća je splet okolnosti koje interpoliraju.
Ova je ponajviše bila posljedica loše odluke kapetana. Razmišljanja u stilu sve nam radi, pa idemo s oštećenim avionom preletit more širine dva Jadrana. Avion koji je oštećen od PZO rakete može otkazati svake sekunde.
Pravila u zrakoplovstvu su pisana krvlju, a u ovom konkretnom slučaju pravilo je sletjeti što prije na najbliži aerodrom. Dok letiš prema njemu stalno osmatraš terene za prinudno slijetanje jer ti avion može otkazati svaki čas. Umjesto toga baja krene u prelet prema Kazahstanu duljine 446 km.
O greškama prebrzog i prekosog prilaza neću lamentirati jer je moguće da im je do tada još nešto otkazalo na avionu. Sa čime se opet vraćamo na ranije navedeno pravilo.
29.12.2024. (15:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ap-placenici
Kad smo se već dotakli loše prosudbe pilota evo još jedne koja se upravo odigrala u Južnoj Koreji -> https://t.me/Slavyangrad/116211
Za ovo je zaslužan otkaz hidraulike na Boeingu 737.
Od 181 putnika i članova posade preživjelo je samo dvoje ljudi. Tehnika pilotaže pri slijetanju bez stajnog trapa je odlična, ali opet je katastrofi kumovala kriva odluka kapetana -> https//t.me/intelslava/71953
Kad se ide sletit na trup po pravilu se slijeće na travu, ne na pistu. Put kočenja u slučaju slijetanja na zemljanu podlogu je puno kraći zbog većeg trenja. Drugo nema iskrenja metala po asfaltu, dok podignuta zemlja prigušuje mogućnost izbijanja vatre i ujedno upija izliveno gorivo.
Idiotu koji je odobrio zidanu ogradu oko aerodroma ide drugi dio zasluge za mrtve. Aerodrom, a posebno ne pravci polijetanja-slijetanja se ne smiju okružiti s takvim čvrstim preprekama. Žičana ograda da, ali nipošto nešto zidano. Da se avion nije zabio u taj zid i pritom eksplodirao, preživjela bi većina ljudi u njemu.
P.S. Ipak najvažnija stvar je činjenica da je Boeing 737 postao pravo smeće od aviona. Drugi otkaz hidraulike i neizvlačenje stajnog trapa dogodio se na istom tipu u Norveškoj -> https://t.me/TheIslanderNews/29609
Tu su srećom svi preživjeli.
P.P.S. Što se US neisprike tiče to je već doživljeno -> https://t.me/DDGeopolitics/134519
Davne 1988. nakon USN obaranja Iranskog putničkog zrakoplova u Iranskom zračnom prostoru, tadašnji podpredsjednik George H. W. Bush u kampanji za predsjednički mandat ne jednom reče: "I will never apologize for the United States of America, no matter what the facts are."
29.12.2024. (15:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...