Komentari

ap-placenici.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • ap-placenici

    ...

    avatar

    26.12.2024. (14:18)    -   -   -   -  

  • vilimstvor

    sretne Saturnalije ;)

    avatar

    26.12.2024. (15:46)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Šta god tko slavio. Poput Newtonova ;)))

    Netko će danas slaviti obaranje drugog F-16 u Ukrajini -> https://t.me/intelslava/71795
    ...dok će naravno netko tugovati.

    Židovi su danas izveli drugi veliki napad na Jemen. Ovaj put su im napali elektranu kod Sane -> https://t.me/DDGeopolitics/134276

    avatar

    26.12.2024. (15:51)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Inače pronašao sam na Flightradaru posljednji let J28243 / AHY8243 iz Bakua preko Groznog prema Kazahstanu -> https://www.flightradar24.com/data/flights/j28243#3879c26d
    Ovo su još neki podaci o avionu ERJ-190AR registracije 4K-AZ65 -> https://www.planespotters.net/airframe/embraer-erj-190-4k-az65-azal-azerba ijan-airlines/38q464

    Moram priznat da mi nije jasno njegovo kretanje. Ako je trebao sletjet u Vladikavkaz ili Grozni zašto nije? Spominjala se magla, ali većina tih putničkih aviona i aerodroma je opremljena s ILS-om za slijetanje u uvjetima smanjene vidljivosti. Osim toga ako nije mogao sletjeti tamo zašto nije išao na neki drugi Čečenski aerodrom tipa Elista (URWI) ili Astrahan (URWA)? Kad je magla sleti se najbliže moguće i putnici zatim prebace autobusima. Zašto je krenuo prema Kazahstanu koji je druga država preko Kaspijskog mora?

    Reuters kaže da je avion oboren s Pantsirom S1 -> https://t.me/intelslava/71800
    Ta mi priča ne drži vodu jer taj sustav ima domet od svega 18km, dok se avion opet pojavio na radaru na cca 90km od Kazahstanske obale. To bi značilo da je pogođen nad morem, dok je Pantsir sustav kopnenog baziranja. Nešto drugo ga je moralo pogoditi.

    U sred mora ga je mogao odraditi samo lovački avion ili brodska PZO. Osim ako ovo nije prvi slučaj u povijesti obaranja putničkog aviona s bespilotnom letjelicom ili dronom?

    avatar

    26.12.2024. (17:44)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Nastavno na potapanje Ruskog teretnjaka "Ursa Major" otkrivaju se novi podaci -> https://t.me/TheIslanderNews/29386
    Posadu koja je napustila brod u čamcima za spašavanje je odbio prihvatiti najbliži brod "Oslo Carrier 3" pod Norveškom zastavom.

    Ovakvo flagrantno kršenje pomorskog zakonika nije se često moglo vidjeti ni tijekom ranijih svjetskih sukoba. Čovjeku u moru se mora pomoći, što iskorištavaju i brojni migranti iz Afrike i Azije koji na taj nači ulaze u EU.

    avatar

    27.12.2024. (09:47)    -   -   -   -  

  • vilimstvor

    https://jubitu.com/w/gwv1Bxdhpsd6vswNcPf2d1

    avatar

    27.12.2024. (16:59)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Vidio na -> https://t.me/TheIslanderNews/29442

    Propaganda. Bitnije mi je ovo kidanje kablova, potapanje brodova i rušenje aviona. To su sve ozbiljniji potezi figura na ploči.

    avatar

    27.12.2024. (19:51)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Putin je priznao pogrešku postrojbi Ruske PZO -> https://t.me/intelslava/71920
    Nazvao je danas predsjednika Azerbedžana Alijeva i priznao odgovornost za tragediju koja se dogodila tijekom napada Ukrajinskih bespilotnih letjelica na Grozni. Avion je znači bio pogođen nad teritorijem Čečenije (Rusije).

    S obzirom na navedeno kapetan tj. posada je donijela potpuno krivu prosudbu zaputivši se na aerodrom Aktau u Kazahstanu. Ako imaš otkaz slijeće se na prvi dostupni aerodrom ili čak njivu ako situacija tako nalaže.

    Stoga krivnju za ovaj tragični pad osim pogreške Ruske PZO velikim dijelom snosi i kapetan posade. Bez ulaženja u tehniku njegovog pilotiranja i prilaza na aerodrom Aktau.

    avatar

    28.12.2024. (16:20)    -   -   -   -  

  • vilimstvor

    nesreća nikad ne dolazi sama

    respekt za rusko priznanje
    ameri to ne bi priznali ni za mali milijun godina

    avatar

    29.12.2024. (11:51)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    A gle... sranja se događaju. Svaka nesreća je splet okolnosti koje interpoliraju.

    Ova je ponajviše bila posljedica loše odluke kapetana. Razmišljanja u stilu sve nam radi, pa idemo s oštećenim avionom preletit more širine dva Jadrana. Avion koji je oštećen od PZO rakete može otkazati svake sekunde.

    Pravila u zrakoplovstvu su pisana krvlju, a u ovom konkretnom slučaju pravilo je sletjeti što prije na najbliži aerodrom. Dok letiš prema njemu stalno osmatraš terene za prinudno slijetanje jer ti avion može otkazati svaki čas. Umjesto toga baja krene u prelet prema Kazahstanu duljine 446 km.

    O greškama prebrzog i prekosog prilaza neću lamentirati jer je moguće da im je do tada još nešto otkazalo na avionu. Sa čime se opet vraćamo na ranije navedeno pravilo.

    avatar

    29.12.2024. (15:24)    -   -   -   -  

  • ap-placenici

    Kad smo se već dotakli loše prosudbe pilota evo još jedne koja se upravo odigrala u Južnoj Koreji -> https://t.me/Slavyangrad/116211
    Za ovo je zaslužan otkaz hidraulike na Boeingu 737.

    Od 181 putnika i članova posade preživjelo je samo dvoje ljudi. Tehnika pilotaže pri slijetanju bez stajnog trapa je odlična, ali opet je katastrofi kumovala kriva odluka kapetana -> https//t.me/intelslava/71953

    Kad se ide sletit na trup po pravilu se slijeće na travu, ne na pistu. Put kočenja u slučaju slijetanja na zemljanu podlogu je puno kraći zbog većeg trenja. Drugo nema iskrenja metala po asfaltu, dok podignuta zemlja prigušuje mogućnost izbijanja vatre i ujedno upija izliveno gorivo.

    Idiotu koji je odobrio zidanu ogradu oko aerodroma ide drugi dio zasluge za mrtve. Aerodrom, a posebno ne pravci polijetanja-slijetanja se ne smiju okružiti s takvim čvrstim preprekama. Žičana ograda da, ali nipošto nešto zidano. Da se avion nije zabio u taj zid i pritom eksplodirao, preživjela bi većina ljudi u njemu.

    P.S. Ipak najvažnija stvar je činjenica da je Boeing 737 postao pravo smeće od aviona. Drugi otkaz hidraulike i neizvlačenje stajnog trapa dogodio se na istom tipu u Norveškoj -> https://t.me/TheIslanderNews/29609
    Tu su srećom svi preživjeli.

    P.P.S. Što se US neisprike tiče to je već doživljeno -> https://t.me/DDGeopolitics/134519
    Davne 1988. nakon USN obaranja Iranskog putničkog zrakoplova u Iranskom zračnom prostoru, tadašnji podpredsjednik George H. W. Bush u kampanji za predsjednički mandat ne jednom reče: "I will never apologize for the United States of America, no matter what the facts are."

    avatar

    29.12.2024. (15:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...