Meni je kao pješaku prilično neugodno ići Vukovarskom od Držićeve do Heinzelove, bilo s južne ili sa sjeverne strane - prostora za pješake je malo, jedva da se mogu normalno mimoići dva pješaka (mjestimice ni to), a nečujni biciklisti razvijaju velike brzine pa još k tome rade slalom i često uopće ne voze po biciklističkoj stazi. Čak se i na ovim tvojim slikama na više mjesta vidi koliko je malo prostora ostavljeno za pješake. A to su avenijske staze, koje kao nekakav urbanistički i civilizacijski doseg moraju biti široke, ne mogu biti metar ili manje. A sve bi još bilo kako-tako kad naši biciklisti, u prosjeku, ne bi bili veoma divlji i agresivni.
Vidim iz tvojih fotki, a još više iz svojih pješačenja, da su biciklističke staze dobrim dijelom zapuštene, neodržavane, izblijedjelih ili posve izbrisanih linija i neočišćenog lišća i naslaga prljavštine, tako da su zbog toga dodatno sužene. Kad su Tomašević i ekipa iz Možemo! imali predizbornu kampanju za lokalne izbore u Zagrebu, pisao sam im na njihovu web-stranicu i pitao ih imaju li ikakav plan za obnovu i poboljšanje biciklističkih staza, naročito u kontekstu (ne)sigurnosti pješaka. Nisu mi ništa odgovorili. Jedno veliko ništa. Ipak sam glasao za njih.
Ova tvoja tura po Držićevoj je zanimljiva, thanks, ti si valjda jedini zagrebački biciklist na kojeg se ne ljutim. ;-)))))))))))))))
10.01.2024. (18:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala tebi, Mariano, drago mi je da ti je bilo zanimljivo pročitati ovaj post.
Evo i poneki moj komentar. Posve sam siguran da ima još puno zagrebačkih biciklista na koje se ne ljutiš - to su svi oni koji ni na koji način ne izazivaju incidente i kulturno se voze po gradu, nekad po ovim izblijedjelim i loše označenim i neugodnim biciklističkim stazama, nekad i po "običnim" pločnicima (ali vodeći računa o pješacima), a vrlo često i po kolniku na kojem nam je, prema zakonu, ipak i mjesto. Ja se osobno trudim čim manje voziti po pločnicima, a čim više po kolnicima - naravno, uglavnom tamo gdje je automobilski promet rijedak. I nije mi teško odvesti se par stotina metara više kako bih na taj način, sigurnije, a i ugodnije, i za mene i za pješake, stigao do svojeg cilja.
Kaj se tiče trenutačne gradske vlasti ... i ja sam glasao za njih, a budem i na slijedećim izborima, usprkos svemu. Ne vidim nikakvu kvalitetnu alternativu niti u jednoj drugoj stranci. Da, svi smo očekivali više ... ali, neke stvari zaista nisu lake za promijeniti. Preko nekih svojih poznanika koji učestvuju u sadašnjoj gradskoj vlasti na raznim razinama slušam iz prve ruke frustrirajuće priče: Malo stručnjaka (i teško ih je naći i zaposliti), grozne procedure, zakoni koji na nerazumne načine reguliraju neke stvari .... koliko smo frustrirani mi koji sve to gledamo izvana, toliko su frustrirani i oni koji su "unutra".
11.01.2024. (11:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, ja naizmjenično, zadnjih mjeseci, govorim ženi otprilike: u ponedjeljak - ma neću uopće ni za kog glasati na sljedećim (lokalnim) izborima, totalno sam razočaran; u utorak - ma ipak ću glasati za Možemo!, svi drugi su još puno gori; u srijedu - ma neću ni za kog glasati; u četvrtak - ma ipak ću za Možemo!; u petak - ma neću ni za kog; u subotu - ma ipak ću za Možemo!, itd., nastavi niz. :)))
I naravno da sam pretjerao s gornjom izjavom o ljutnji na sve bicikliste, zato sam i stavio toliki niz namigujućeg smajlića. :) Kad pored mene prođe takav neki fin i pristojan biciklist ili biciklistica, dođe mi da potrčim za njim ili za njom i da je izljubim, sretan što još ima takvih. Moram se suzdržati da me ne bi strpali u ludnicu. :)))
13.01.2024. (07:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Meni je kao pješaku prilično neugodno ići Vukovarskom od Držićeve do Heinzelove, bilo s južne ili sa sjeverne strane - prostora za pješake je malo, jedva da se mogu normalno mimoići dva pješaka (mjestimice ni to), a nečujni biciklisti razvijaju velike brzine pa još k tome rade slalom i često uopće ne voze po biciklističkoj stazi. Čak se i na ovim tvojim slikama na više mjesta vidi koliko je malo prostora ostavljeno za pješake. A to su avenijske staze, koje kao nekakav urbanistički i civilizacijski doseg moraju biti široke, ne mogu biti metar ili manje. A sve bi još bilo kako-tako kad naši biciklisti, u prosjeku, ne bi bili veoma divlji i agresivni.
Vidim iz tvojih fotki, a još više iz svojih pješačenja, da su biciklističke staze dobrim dijelom zapuštene, neodržavane, izblijedjelih ili posve izbrisanih linija i neočišćenog lišća i naslaga prljavštine, tako da su zbog toga dodatno sužene. Kad su Tomašević i ekipa iz Možemo! imali predizbornu kampanju za lokalne izbore u Zagrebu, pisao sam im na njihovu web-stranicu i pitao ih imaju li ikakav plan za obnovu i poboljšanje biciklističkih staza, naročito u kontekstu (ne)sigurnosti pješaka. Nisu mi ništa odgovorili. Jedno veliko ništa. Ipak sam glasao za njih.
Ova tvoja tura po Držićevoj je zanimljiva, thanks, ti si valjda jedini zagrebački biciklist na kojeg se ne ljutim. ;-)))))))))))))))
10.01.2024. (18:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Hvala tebi, Mariano, drago mi je da ti je bilo zanimljivo pročitati ovaj post.
Evo i poneki moj komentar.
Posve sam siguran da ima još puno zagrebačkih biciklista na koje se ne ljutiš - to su svi oni koji ni na koji način ne izazivaju incidente i kulturno se voze po gradu, nekad po ovim izblijedjelim i loše označenim i neugodnim biciklističkim stazama, nekad i po "običnim" pločnicima (ali vodeći računa o pješacima), a vrlo često i po kolniku na kojem nam je, prema zakonu, ipak i mjesto.
Ja se osobno trudim čim manje voziti po pločnicima, a čim više po kolnicima - naravno, uglavnom tamo gdje je automobilski promet rijedak. I nije mi teško odvesti se par stotina metara više kako bih na taj način, sigurnije, a i ugodnije, i za mene i za pješake, stigao do svojeg cilja.
Kaj se tiče trenutačne gradske vlasti ... i ja sam glasao za njih, a budem i na slijedećim izborima, usprkos svemu. Ne vidim nikakvu kvalitetnu alternativu niti u jednoj drugoj stranci. Da, svi smo očekivali više ... ali, neke stvari zaista nisu lake za promijeniti. Preko nekih svojih poznanika koji učestvuju u sadašnjoj gradskoj vlasti na raznim razinama slušam iz prve ruke frustrirajuće priče: Malo stručnjaka (i teško ih je naći i zaposliti), grozne procedure, zakoni koji na nerazumne načine reguliraju neke stvari .... koliko smo frustrirani mi koji sve to gledamo izvana, toliko su frustrirani i oni koji su "unutra".
11.01.2024. (11:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Da, ja naizmjenično, zadnjih mjeseci, govorim ženi otprilike: u ponedjeljak - ma neću uopće ni za kog glasati na sljedećim (lokalnim) izborima, totalno sam razočaran; u utorak - ma ipak ću glasati za Možemo!, svi drugi su još puno gori; u srijedu - ma neću ni za kog glasati; u četvrtak - ma ipak ću za Možemo!; u petak - ma neću ni za kog; u subotu - ma ipak ću za Možemo!, itd., nastavi niz. :)))
I naravno da sam pretjerao s gornjom izjavom o ljutnji na sve bicikliste, zato sam i stavio toliki niz namigujućeg smajlića. :) Kad pored mene prođe takav neki fin i pristojan biciklist ili biciklistica, dođe mi da potrčim za njim ili za njom i da je izljubim, sretan što još ima takvih. Moram se suzdržati da me ne bi strpali u ludnicu. :)))
13.01.2024. (07:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...