Komentari

kazalista.blog.hr

Dodaj komentar (1)

• TEATRALNI

Jebeš kritičare,oni žive od toga da seru po drugima najviše po glumcima. (sory na izboru riječi ali već ćeš upoznati blog ovdje je ipak zagarantirano slobodnije izražavanje nego u stvarnosti) mi recenzenti smo nešto sasvim drugo od onoga što su kritičari. Iskreno kritike ne pratim eto koliko ih volim,povremeno tek nešto pogledam zapravo pročitam čisto iz znatiželje što su sve nabaljezgali. Vezano za to stajališta i iskustva su nam dijametralno suprotna ali to ne treba biti neki problem. Poštujem da pročitaš kao preporuku koju kritiku kao što to i ja ne radim. Inače volim sam stvoriti svoj dojam o nekoj predstavi "kralja Leara" u zagrebačkom HNK je jedan kritičar popljuvao čak je bilo i na osobnoj razini a predstava je bila izvanredna od teksta scenografije do izbora glumačke ekipe. Tako da se u navodu kako se kritičari "boje uvrijedtit glumce" ne bih složio. Iako možda postoje neke iznimke. Uglavnom idem u HNK ako bude u Kerempuhu kakva dobra satira možda pogledam trenutno me zanima Frljićeva "6lica traži autora" Slažem se upravo je najzanimljivija stavka gledati glumce (ok ja više gledam glumice hehe) kako interpretiraju lik koji glume što je u kazalištu za razliku od filma puno jednostavnije vidjeti. Preporučam ti da pogledaš moju recenziju predstave glumica to je zadnja zapravo najsvježija pogledana i još bi trenutno mogao izdvojiti ljude od voska inače moj blog je isto dramsko-umjetničkog tipa sa razlikom da nije ograničen samo na predstave ima sve i svašta najviše film (iz naše kinematografije naravno) i nešto malo sa televizije. Ps mala digresija kad god objaviš novi post pošalji prvi komentar inače ti post nije vidljiv na listi.

avatar

27.12.2019. (10:54)    -   -   -   -

•