Recenzije predstava

05 prosinac 2019

Daklem...

Ovaj medij ću iskoristiti za pisanje recenzija o predstavama koje su aktualne u Zagrebu 2019 (za sad, a onda i 2020 jel...).

Zašto ovo radim?
Zato sta trenutno nema realnih recenzija kazališnih predstava. Kritičari se boje uvrijediti glumce ili režisere pa pišu hvalospjeve o svakoj predstavi a ona je u principu negledljiva. Išao sam na predstave koje su kritičari nahvalili, nisu bile ni blizu onako dobre kako su pisali.

Jel sve loše?
Ne, nije. Stvarno nije, ima jako dobrih predstava, i pisat ću i ono sta mi se sviđa a ne samo ono šta suxa...

Koliko često?
Idem barem jednom tjedno na predstave, i to na random kako mi se koji opis ili recenzija sviđa ili ako je neko baš preporučio.

Šta sve ocjenjujem?
Paaa..... u principu ne idem samo pogledati neku dobru predstavu nego idem iz akademskih razloga proučavati kako su drugi glumci utjelovili neki lik i kako su ga obradili i koliko duboko su u liku. Također i scenografija i rekviziti su mi zanimljivi i promatram ih i kako glumci barataju s njima. U nekih predstavama se kazalište može stvarno preurediti ili iskoristiti, a neki to rade na dobar način a neki baš i ne.
Ukratko: priča, gluma, scena, samo kazalište

Zrno soli?
Da, svako moje mišljenje je samo moje. Glumci mogu imati loš dan i ako su taj dan ustali na krivu nogu, i sve zvijezde su se okrenule taj dan kad sam ja baš bio u kazalištu, onda može biti.

Jesi ti mali išo opće u školu?
Nešto malo i samo sam ing, pa tako ne očekujte da ću povlaciti paralele iz neznam kojih literatura ili ruskih režisera. Ovo šta ja tu pišem je mišljenje svakog drugog iz publike.

Oznake: kazalište, predstave, kritike

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.