načela si vrlo problematičnu teoriju u kojoj, ni pedagogija ni psihologija uz pomoć defektologa samo teoretiziraju i u prvoj dijagnostičkoj fazi šalju djecu od jednih do drugih vrata. nekim roditeljima su ta vrata vrlo daleko-što u percepciji situacije što u pomoći stručnjaka pa pretpostavljam, da ulazak u školu poluobradjenog djeteta je loša situacija i za učitelja i za dijete
07.07.2018. (22:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Donabellina, mene ta tema sve više muči, doslovno, ne teoretski, i sada kada sam tražila konkretne aktivnosti čak niti na tom području stručnjaci, koji bi trebali biti sustručnjaci, dakle svojevrsna pomoć, jer odgajatelji nisu educirani dovoljno na svim tim poljima, niti im je to primarni posao, edukacija se odnosila na detektiranje i prepoznavanje problema i jedino Maria Montessori nudi konkretne materijale, poticaje i aktivnosti, nešto ima i u Reggio pedagogiji upotrebljivo, a i predavanja dr. Rajovića bave se upravo prevencijom, no, mi smo miljama udaljeni od multidisciplinarne suradnje koja je, prema mom iskustvu jedino moguće rješenje. roditelji su zbunjeni, naravno, jer, ako stručnjaci nemaju odgovore, tko bi onda trebao imati, pitam se. da ne pričam o nebulozi kako se na običan pregleda kod okulista koje četverogodišnjak mora obaviti čeka godinu dana, a što se sve može zakomplicirati u tom periodu.....načela sam, da, jer tema je to o kojoj bi se trebala otvoriti javna rasprava sa svim sudionicima.
07.07.2018. (22:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
apsolutno se slažem s tobom, ali kao što i sama znaš,edukacije odgajatelja i učitelja razredne nastave nikad dosta ili je samo površinski dotaknuta tako da mnogi ne razlikuju one pojmove koje si spomenula u tekstu kao što su " dosadno mi je, pa ću se dignuti iz klupe " od ADHD-a tim više, što djeca s ADHD poremećajem čak i preskoče jednu generaciju i kasnije se uključe u nastavu i s kronološkom dobi a i ponašanjem odudaraju od prosječne sredine.
Istina je jedna : gledajuć' problem na svim razinama od predškolskog do školskog uzrasta zakazala je preventiva predškolske dobi ne u smislu neznanja odgajatelja, već u prvoj signalizaciji roditelju da djetetu treba pomoć u odredjenoj domeni : defektologa,logopeda pa eto i okuliste kojeg spominješ. Ako sretnici iz gradske sredine ipak uspiju nešto učiniti za dijete, sela i prigradska naselja su hendikepirana jer je nivo informacija sužen pa time i produžena agonija oko zakašnjele pomoći.
08.07.2018. (00:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Donabellina, hvala ti što te zanima ova tema, jer, nema mnogo ljudi s kojima kvalitetno mogu razmjenjivati mišljenja i iskustva. vjeruj mi, odgajateljima su vezane ruke, ili bolje reći usta. odgajatelj je osposobljen primjetiti sve na vrijeme, puno se time bavi i na fakultetu i na praksi, ali, na žalost, sve ostane na tome. i roditelji su u sličnoj poziciji, zapravo, ova me tema sve više zanima kao roditelja, jer, tek sada imam uvid u te fragmente mozaika, i, da, naravno da zakazuje rani odgoj, onaj koji je najvažniji i da li ti imaš neku ideju kako to popraviti na nekim višim razinama, osim samo osobnog angažmana pojedinca kao što su naša Mela i slični krasni pedagoški radnici. recimo, neizmjerno sam uživala u predstavama koje smo radili za djecu, pa sam tek tada shvatila koliko im to znači, pogotovo djeci najmlađe jasličke dobi, ali i koliko dobivaju s tim sasvim malim angažmanom, jer, budimo iskreni, jednu predstavu s par lutkica na štapu i nije tako jako komplicirano ostvariti. potrebna je samo dobra volja, kao i za sve ovo ostalo o čemu pričamo, pa se pitam, ako si stručan, zašto tu svoju stručnost ne koristiš tamo gdje i kada je potrebno.
08.07.2018. (02:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
.Annabonni
načela si vrlo problematičnu teoriju u kojoj, ni pedagogija ni psihologija uz pomoć defektologa samo teoretiziraju i u prvoj dijagnostičkoj fazi šalju djecu od jednih do drugih vrata.
nekim roditeljima su ta vrata vrlo daleko-što u percepciji situacije što u pomoći stručnjaka pa pretpostavljam, da ulazak u školu poluobradjenog djeteta je loša situacija i za učitelja i za dijete
07.07.2018. (22:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
durica
Donabellina,
mene ta tema sve više muči, doslovno, ne teoretski, i sada kada sam tražila konkretne aktivnosti čak niti na tom području stručnjaci, koji bi trebali biti sustručnjaci, dakle svojevrsna pomoć, jer odgajatelji nisu educirani dovoljno na svim tim poljima, niti im je to primarni posao, edukacija se odnosila na detektiranje i prepoznavanje problema i jedino Maria Montessori nudi konkretne materijale, poticaje i aktivnosti, nešto ima i u Reggio pedagogiji upotrebljivo, a i predavanja dr. Rajovića bave se upravo prevencijom, no, mi smo miljama udaljeni od multidisciplinarne suradnje koja je, prema mom iskustvu jedino moguće rješenje. roditelji su zbunjeni, naravno, jer, ako stručnjaci nemaju odgovore, tko bi onda trebao imati, pitam se. da ne pričam o nebulozi kako se na običan pregleda kod okulista koje četverogodišnjak mora obaviti čeka godinu dana, a što se sve može zakomplicirati u tom periodu.....načela sam, da, jer tema je to o kojoj bi se trebala otvoriti javna rasprava sa svim sudionicima.
07.07.2018. (22:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
.Annabonni
apsolutno se slažem s tobom, ali kao što i sama znaš,edukacije odgajatelja i učitelja razredne nastave nikad dosta ili je samo površinski dotaknuta tako da mnogi ne razlikuju one pojmove koje si spomenula u tekstu kao što su " dosadno mi je, pa ću se dignuti iz klupe " od ADHD-a tim više, što djeca s ADHD poremećajem čak i preskoče jednu generaciju i kasnije se uključe u nastavu i s kronološkom dobi a i ponašanjem odudaraju od prosječne sredine.
Istina je jedna : gledajuć' problem na svim razinama od predškolskog do školskog uzrasta zakazala je preventiva predškolske dobi ne u smislu neznanja odgajatelja, već u prvoj signalizaciji roditelju da djetetu treba pomoć u odredjenoj domeni : defektologa,logopeda pa eto i okuliste kojeg spominješ.
Ako sretnici iz gradske sredine ipak uspiju nešto učiniti za dijete, sela i prigradska naselja su hendikepirana jer je nivo informacija sužen pa time i produžena agonija oko zakašnjele pomoći.
08.07.2018. (00:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
durica
Donabellina,
hvala ti što te zanima ova tema, jer, nema mnogo ljudi s kojima kvalitetno mogu razmjenjivati mišljenja i iskustva.
vjeruj mi, odgajateljima su vezane ruke, ili bolje reći usta. odgajatelj je osposobljen primjetiti sve na vrijeme, puno se time bavi i na fakultetu i na praksi, ali, na žalost, sve ostane na tome. i roditelji su u sličnoj poziciji, zapravo, ova me tema sve više zanima kao roditelja, jer, tek sada imam uvid u te fragmente mozaika, i, da, naravno da zakazuje rani odgoj, onaj koji je najvažniji i da li ti imaš neku ideju kako to popraviti na nekim višim razinama, osim samo osobnog angažmana pojedinca kao što su naša Mela i slični krasni pedagoški radnici.
recimo, neizmjerno sam uživala u predstavama koje smo radili za djecu, pa sam tek tada shvatila koliko im to znači, pogotovo djeci najmlađe jasličke dobi, ali i koliko dobivaju s tim sasvim malim angažmanom, jer, budimo iskreni, jednu predstavu s par lutkica na štapu i nije tako jako komplicirano ostvariti. potrebna je samo dobra volja, kao i za sve ovo ostalo o čemu pričamo, pa se pitam, ako si stručan, zašto tu svoju stručnost ne koristiš tamo gdje i kada je potrebno.
08.07.2018. (02:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...