Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Sjedokosi

    baš prva fotografija diže mi tlak svaki dan od priprema do konačnog farbanja. Ovdje je genijalac jednostavno presjekao put pješacima. Staza naglo prelazi na desnu strani i brani pješacima normalno kreatanje. Preko puta je staza napravljena kako bi normalno trebala biti. Trebalo je i naznačiti smjer kretanja za bicikliste strelicama. Ne može staza biti dvosmjerna. Negdje su ostale uznake (blijede) južna strana za vožnju u smjeru Selske ceste, a sjeverna za vožnju prema Prečkom.
    Fotke su za pet!

    avatar

    20.05.2016. (10:12)    -   -   -   -  

  • with teeth

    supergreb (drži svoje ljude na cesti)

    avatar

    20.05.2016. (12:40)    -   -   -   -  

  • Zlica

    Stvarno suludo :-)).
    Usput, kuda će pješaci :-)).
    Skakutajući :-)).

    avatar

    20.05.2016. (17:21)    -   -   -   -  

  • lion queen

    sa pozicije vozača gledano, skretanje na raskrižju u desno je ubitačno i gotovo nemoguće, kad su u pitanju biciklisti. imaš npr zelenu strelicu desno, ali je i pješacima zeleno.. staneš, propustiš pješake i kreneš, uvjeren da nema nikoga, kad dojuri bicikl, kojeg nikako ne možeš vidjeti, jer ga u tom trenu i nije bilo na prijelazu... to je postalo neizdrživo. biciklisti bi ili morali stati na svakom raskrižju i prijeći poput pješaka preko ceste, ili koristiti cestu i ponašati se poput automobila i motora. sve drugo je pogubno i za vozače i za bicikliste. vozač bi u takvim situacijama morao izaći van iz auta i pregurati automobil preko raskrižja, kako bi bio siguran da mu neće natrčati biciklist.

    avatar

    20.05.2016. (18:36)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    lion queen, kao i svugdje, tako bi i u takvim situacijama svi trebali malko pripaziti: biciklisti usporiti, a vozači skretati sa više pažnje. Jer, ako je ucrtana bic. staza preko ceste tada sve dok je zeleno biciklist ima pravo prevesti se preko raskršća.
    A tamo gdje nama bic staze biciklisti su (i po zakonu, a i praktično) dužni koristiti cestu - pa opet vozači auta moraju paziti na njih (i biciklisti na aute). Ovo sa sjeckanjima staza i forsiranjem guranja bicikla preko raskršća je suludo, maltene kao da se od vozača auta traži da na svakom raskršću preguraju auto ... stoga, ili nek se spoje bic staze preko raskršća ili nek se biciklisti voze kolnikom kako se i pristoji (i ja to radim).

    A drugi je par rukava što se u pristojnim zemljama, od Austrije do Nizozemske, prometni stručnjaci trude čim više odvojiti te dvije vrste prometa. Dakle, biciklisti idu najkraćim smjerovima, a automobilisti uokolo, sa čim više zapreka kako bi se čim više ljudi služili javnim prijevozom ili biciklima.

    avatar

    20.05.2016. (23:01)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    zato tamo gdje vozači skreču u desno biciklist nikako ne smije dolaziti vozaču sa desne strane na raskršću. To se, naravno, ne poštuje.

    avatar

    21.05.2016. (07:05)    -   -   -   -  

  • lion queen

    Nešto bi trebalo učiniti. Mislim da bi se moralo regulirati semaforima, tako da se pješacima (i biciklistima) ugasi zeleno svjetlo na neko vrijeme, dok je automobilima upaljena strelica za skretanje udesno. U svakom slučaju nešto treba mijenjati. A u pravu si za staze, trebalo bi ih označiti svuda i provesti možda kroz parkove i sporedne uličice da biciklisti imaju više slobode, a manje opasnosti. Meni je odlična stvar uvesti bicikle umjesto automobila i čak bih to naredila zakonom, jer ljudi previše sjede pa onda imaju za posljedicu raznorazne bolesti, na koje odlazi novac iz zdravstvenog sustava, sve zbog nekretanja. No to je već neka druga tema.

    avatar

    21.05.2016. (08:45)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    sjedokosi, na žalost, zakon je jesan, biciklisti (ako idu po kolniku), moraju se držati desne strane ceste, do max 1 metar od ruba, a ako ima staze, tada ona ide paralelno sa smjerom kojim idu auti - dakle, opet s desne strane. OPrez i uviđavnost se zahtijevaju sa obje strane ... a potpuno se slažem da toga nedostaje također na obje strane s time što su biciklisti dodatno zakinuti jer ih se diskriminira ovakvim smijurijama od staza.

    Lion queen, to već postoji na semaforima, od recimo cca 40 sekundi zelenoga za aute, pješaci imaju tek oko 20 sekundi zeleno kada smiju započeti prelaženje (negdje čak i manje, postoje semafori gdje to vrijeme iznosi tek 10 sekundi!), sve ostalo je dano vozačima na raspolaganje, a pješaci i biciklisti nekad moraju čekati i do 3 minute na zeleno svjetlo - dakle, auti imaju zeleno svjetlo 3 minute, pješaci i biciklisti 10 sekundi (primjer: neki od semafora na Zagrebačkoj aveniji, osobno mjerio)

    avatar

    21.05.2016. (14:00)    -   -   -   -  

  • Mariano Aureliano

    Uvijek i svugdje piše se i govori samo o problemima biciklista, no jedina stvarno ugrožena kategorija u cijeloj priči su pješaci. Kao prvo, NE SMIJE se biciklistička staza stvarati tako da se oduzme od pješačke staze. Kao drugo, pješačka staza mora imati propisanu širinu, što se masovno krši diljem Zagreba. Kao treće, pješačka i biciklistička staza MORAJU biti međusobno odvojene, a ne tek simbolično razdijeljene nekakvom bijelom crtom. Biciklisti jure velikim brzinama, a pritom su i NEČUJNI; prolaze na par centimetara od lakta ili ramena pješaka koji ni ne sluti da mu se nešto smrtonosno približava sleđa velikom brzinom. To što rade gradovi poput Zagreba ili Osijeka čisti je kulturocid i nedopustivo otimanje javnog prostora pješacima, elementarnim i po defaultu najzaslužnijim ili najvažnijim sudionicima u prometu.

    avatar

    22.05.2016. (10:57)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Mariano, potpuno se slažem sa tobom, to što radi GRADSKO POGLAVARSTVO (namjero istaknuto, jer za sve točke osim jedne je krivo ono, a ne sami biciklisti!) je zaista sramota - oštećuje i pješake i bicikliste! Pješacima oduzima prostor i sigurnost, a bicikliste gura u kvazi biciklističke staze koje su i njima preuske, opasne i njima i pješacima i na kraju ih, ni krive ni dužne vodiu svađu sa pješacima jer oni misle da su biciklisti krivi za sve to - nisu, nego je krivo gradsko poglavarstvo koje je osmislilo takve sramotne staze.

    Slažem se da ima biciklista, i to ne tako malo, koji zaista voze neprimjerenom i opasnom brzinom, no kao jedan od biciklista koji zaista poštuje pravila mogu samo reći da je još puno veći broj vozača automobila koji ne poštuju propise nauštrb pješaka i biciklista .. koliko sam puta doživio da mi vozači psuju rodbinu zato što se vozim po cesti na kojoj se po zakonu moram voziti - oni viču "Marš na pločnik, ne smetaj na cesti", a pješaci se naravno ljute ako se kad provezemo po pločniku (tu moram spomenuti i veliki broj pješaka koji se ležerno šeću označenim biciklističkim stazama) ... i tako su biciklisti strana koja je u procijepu ne svojom krivicom.

    Stoga, Mariano, iz tvojih usta u uši gradskim poglavarstvima Zagreba (a vjerojatno i Osijeka), neka i od tebe čuju da se tim tzv. razvojem biciklističkih staza (koje su ispod svake kritike) dovodi samo do još više ptroblema umjesto da se ozbiljno pozabave stvaranjem stvarno efikasnih i sigurnih prostora i za pješake i za bicikliste.

    avatar

    22.05.2016. (23:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...