ponedjeljak, 11.02.2008.

G.o.

G.o., G.O. g.O. kako god želite: godišnji odmor!

Da, da, dragi moji došao je i taj tjedan, kucnuo čas, pukle munje, odzvonilo zvonce i ovo janje je slobodno. nakon mukotrpnog razdoblja u posljednjih 7 mjeseci i 3 tjedna, konačno i ja pošla na godišnji. Istina, netom prije otkaznog roka, ali baš mi dobro dođe. Nakon ovoga, radim još dva tjedna i adio. Good bye iskorištavanje, brige, napetost i nesanice..... majko mila, ovo zvuči kao reklama za tablete za starije osobe. Sada ću se više posvetiti blogu i njegovom novom izgledu. Vidjeli ste prvu promjenu. Treba mi neko vrijeme da shvatim kako se šta mijenja, jer to planiram toliko dugo vremena, ali vjerujte koliko sam vremena provodila kod kuće jedva sam se mogla otuširati i pojesti. Spavala sam po 5 sati na dan i nije ni čudo da sam bila čangrizavo stvorenje. Sada ću surfati do besvijesti, pronaći sve i svašta što me zanima, možda još promijeniti pozadinu bloga i svašta pomalo. Uglavnom opuštam se. Zato u zadnje vrijeme nisam ni pisala postove već sam stavila knjigu. Ona je mnogo zanimljivija i pozitivnija od bilo čega što bi ja napisala. Baš sam se osjećala jadno. Ono mi je jedini predah od svijeta. Zato ću sada da ovladam svojom tipkovnicom i mišem. Odoh ja istraživati, a navečer vam stavim još toga za čitati.

Bye!

hug

- 14:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.