knjiznicarkica

03.04.2009., petak


Muke po ruteru
Dođe meni čovjek iz HT-a. Crknuo nam je Max TV. Zaključi da je crknuo zapravo ruter, a novi košta 800 kuna. Pitam ima li jeftinije. Ima, kaže, ako produljimo ugovor samo je jedna kuna, ali to znači biti bez interneta i TV-a oko 14 dana.Pitam ima li koja druga solucija. Ima naravno za 400 kuna odmah, ali bez računa. E, tu sam popizdila. Taj T-com koji nas sve pljačka, jer mu plaćamo pretplatu ( oprostite, naknadu ) za fiksni telefon i ako odemo drugom operateru usuđuje mi se ponuditi neki ruter koji je popravljan ili ukraden u pola cijene!!!!! Čovjeka sam htjela izbaciti van i sve otkazati dotičnoj firmi, nakon čega me je on umirio, kao produljit će ugovor ,otišao po novi ruter u kombi i montirao ga. Ali na odlasku, jer ja sam pitala što je s ugovorom, ne treba li ga netko popisati, dovikne: Pa nećete valjda propasti ako platite 800 kuna. Dragi moji, ako ćemo ovako raditi propast ćemo svi. Ne znam tko još podupire ovu firmu i njezin monopol, ja sigurno ne. Imam mobitel na tele2 i plaćam ga neznatno u odnosu na ogromne račune ranije. Fiksni smo telefon prebacili na optimu i prezadovoljni smo, a HT ima samo Max TV i zbog toga smo dijelom i kod njih. Ma nek mi samo pošalju račun, nek se usude.
- 16:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.