O gostovanju Zorana Ferića u "Nedjeljom u dva"

petak , 09.11.2018.



Čude me komentari na Fejsu oko gostovanja Ferića u "Nedjeljom u dva", u stilu "gori je od političara, puno govori a ništa ne kaže", "zamuckuje", "neartikuliran" isl.

Gledao sam emisiju i nisam stekao takav dojam.

Ferića ne poznajem niti sam ga ikad sreo ili pričao s njim, niti imam razloga braniti ga jer nisam član ni HDP-a kojem je on na čelu a ni DHK-a, nego govorim iz pozicije gledatelja emisije : a gledajući emisiju stekao sam dojam da Zoran Ferić naprosto vjerojatno i inače u životu malo sporije priča, a u tome ja vidim pozitivnu stvar jer uzrok tome može biti njegovo izbjegavanje površnosti ali i trud da promišljeno iskaže ono što želi reći.

Inače, kad smo kod spomenutog "zamuckivanja" - uzrok tome je često u hiperemocionalnosti, osjećajni ljudi i ljudi koji ničemu ne pristupaju neozbiljno ni površno, uslijed svog emocionalnog angažmana oko onoga o čemu govore često počinju zamuckivati - stalo im je do teme o kojoj govore pa im osjećaji uzburkaju misli i riječi, i zato dođe do zamuckivanja i loše artikulacije.

Umjesto Ferića kritike zapravo zaslužuje Aleksandar Stanković jer je sugovornika često prekidao vjerojatno želeći dinamizirati emisiju jer se valjda uplašio da će Ferićevo malo sporije pričanje biti gledateljima neatraktivno.

Važno je ŠTO (netko kaže) a KAKO (to kaže) je manje bitno.

<< Arhiva >>