NOVO: Mišel Barović, roman "Daleka brda bez boje" (Edicije Božičević, 2018.) + PROMOCIJA

srijeda , 14.03.2018.



Veliko mi je zadovoljstvo bilo čitati u rukopisu roman "Daleka brda bez boje" Mišela Barovića i raduje me što je moje posredovanje između autora i izdavača urodilo plodom i da je izdavač prepoznao kvalitete tog iznimnog romana-prvijenca, i ponosan sam što moje rečenice krase korice tog romana jer se uistinu radi o nesvakidašnje zrelom debitantskom romanu, štivu za književne sladokusce.

Roman ovih dana izlazi u izdanju Edicije Božičević, a evo mog kratkog opisa sa korica :

" 'Daleka brda bez boje' nežanrovski je, atmosferični roman, vrlo dojmljiva cerebralna, kontemplativna, intimistička proza. Roman uključuje povratak u provincijsko mjesto odrastanja i nostalgiju i sjećanja s time povezana, pokušaj obnavljanja prisnosti s nekadašnjom djevojkom, ali i enigmu vezanu uz jedno samoubojstvo. Motivom romana u romanu te inkorporacijom komentara pisca koji problematizira proces stvaranja djela na kojem upravo radi Mišel Barović svoj roman obogaćuje i slojem metatekstualnosti. Radi se o nesvakidašnje zrelom i kompleksnom debitantskom romanu, o višeslojnoj priči razlomljenoj u više vremenskih tokova".



Prvijenac Mišela Barovića, roman "Daleka brda bez boje", svoju će zagrebačku promociju imati u četvrtak, 15. ožujka 2018. u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića.

Uz autora, na predstavljanju će govoriti Maja Peterlić, urednica i prevoditeljica, Josip Ivanović, urednik knjige, a dijelove romana čitat će glumac Asim Ugljen.

Knjige će se prodavati po promotivnoj cijeni, uz potpis autora

<< Arhiva >>