četvrtak, 05.02.2015.

Veronica Roth/ Različita

Ana, članica našeg kluba piše o knjizi Veronice Roth „Različita“
Roman „Različita“ prvi je dio trilogije koja opisuje distopijski svijet budućnosti u kojem se život nakon ratova odvija u pet frakcija: Dobrohotni, Iskreni, Nesebični, Neustrašivi i Učeni. Svaka od frakcija njeguje jednu od vrlina koju smatra najvrjednijom. Ovakva podjela stanovnicima naizgled omogućava život u miru i općem dobru. Glavni lik ovog romana, šesnaestogodišnja Beatrix Prior, kao i svi njeni vršnjaci pristupa testu koji će pokazati koje vrline najviše ispoljava. No, rezultati Beatrixinog testa su dvosmisleni i ukazuju na to da je ona Različita, a biti Različit je jako opasno.
Roman je namijenjen young adult populaciji i vjerujem da postavlja neka zanimljiva pitanja poput „Kojoj frakciji bih ja pripadao u takvom društvu?“, „Postoji li model idealnog društva?“ i „Jesu li ljudi u suštini dobri ili zli?“. Zanimljiva radnja i avanturistički duh glavnog lika zasigurno će zainteresirati mlade čitatelje. Meni se roman svidio, no ne dovoljno da bih pročitala i nastavke jer mi fali dublje razrađena motivacija i karakter nekih likova što je onemogućilo da se s njima povežem.

- 15:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Čitateljski klub je grupa čitatelja koja čita knjigu/e i nakon toga na zajedničkom sastanku raspravlja o pročitanom. Mi smo grupa koja čita jedan naslov i sastaje se prvog utorka u mjesecu. Na raspravi nas se okupi od 12 do16 članova.
Koristimo citate, propitujemo detalje, otvaramo društvena pitanja, iznosimo osobne doživljaje o pročitanom, dajemo različite interpretacije. Sastajemo se zbog: zabave, veselja i humor, stvaranja i produbljivanja prijateljstva, proširivanja čitateljskih interesa i stjecanja novih znanja, kvalitetne i opuštene komunikacije, slobodnog iskazivanja misli, maštanja…
Različite smo životne dobi, no sa istom ljubavlju prema knjizi i čitanju.