Uoči

petak, 01.09.2023.

Uoči mog rođendana
Zrak je mekan, svjež i titra
Kao da se miješaju svjetovi
Vilinske kose ljeta plove
Magla je još mlada, jutarnja
Indijansko ljeto liči na blagoslove

Čini mi se da je ona pored mene
Vidim joj siluetu u sjeni, ispod grožđa
Obraze u grozdu dozrelom
Visoko na raspjevanoj smokvi
Smiješi se

Ljudi su nekako ljubazni prema meni
Kao da znaju da mi je sutra rođendan
Moji suradnici,
trafikantica samo što me nije izljubila
I ja bih sve ljude grlila, ljubila
Bože šta mi je
Blago je nešto u zraku
U takvom bih svijetu bila stalno
Da je to ikako moguće

Idem na jug mojoj djeci
Spremaju mi nešto lijepo
U autobusu sam
23 su stupnja piše na displayu
Na sicevima pored mene
Afroamerikanci sa dreadlooksima
Prekrasne tamno- sjajne kože
Drže se za ruke
On jednom rukom piše na laptopu
Gledala bi ih bez prestanka
Koliko su lijepi
I koliko se vole

20230831-173903

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.