Your love is King

nedjelja, 15.01.2023.

Budi me sunce. Škaklja po obrazima, trepavicama.
Rastegnem se na ogromnom krevetu, pronalazim hladna mjesta ispod poplona, hladno godi mojim plesačkim nogama.
Još nisam pospremila sve ukrase. Djedica Mrazić, talijanska lutka u ručno pletenom džemperiću, gleda me s prozora. Moja malena H.misli da mi je on muž i da se smanji na veličinu lutke, čim začuje ključ u bravi.
Mali umjetni bor pored TV-a, opterećen je prevelikim kuglama s perjem. Na stoliću aranžman, svjetli u mraku omotan žaruljicama na baterije.
Taj je u stanju tako milo slaviti nešto, do Uskrsa.
Tu je vrijeme stalo u jednom odsutnom trenu.
Tren...kada sam pustila da se napiše sve ono što me stvarno smeta i čini nesretnom. Rafalno.
Pokušao je zaustaviti. Nije uspio.
U stilu gasligtinga, za sve je bio kriv pun mjesec.
Umjesto Toma Sawyjera.

- Stvarno previše pušiš.
- Kad sam stvarno nesretna

Jučer sam ga zvala 9 puta. I napisala, molim te javi se da se oprostimo ko ljudi. Potrebno mi je to.
Nije nazvao.

*****
Dok plešem, žmirim i punim se svjetlošću.
Privijam ruke zemlji i nebu, u meni buče rijeke, brzaci, neka samo moja pjenušava mora. Jašim na hrptu snažne ribe, letim na leđima ogromne ptice i sve mi je moguće.
Dok se u tom transu odvajam od svoga ovozemaljskoga tijela, ja vidim samu sebe s visina, smiješno malu na podiju, kako mi sjaje i kosa i lice.
Ljudi u parovima plešu salsu na "Your love is King",
a ja plešem sama, svome Bogu zahvaljujući neizmjerno, na još jednom putu oko Sunca.

https://youtu.be/k1ljpLQ1V6Y

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.