La Kukarača

četvrtak, 12.01.2023.

Vama smijem reći:

nakon gomilu nagonskih prigovora
koje sam mu ispisala
prestao je odgovarati i javljati se
a to je ono što sam željela, nije li
moje poruke njemu
dobiju plavu kvačicu pročitanog
ili barem, otvorenog
ništa mi smislenog nema za reći, al barem ne baja
i tako već tjedan dana
meni je to sadističko ponašanje
Mislim, kažeš nekome goodbye, nek ti je sa srećom
Nećeš se poput kukca kad mu zaprijeti opasnost
Praviti mrtav
Osim ako si odlučio biti kukac
.....
pa sam mu jučer poslala i pjesmu
ovu kako treba otići na vrijeme, dok voliš
Mislim, to sam ja
Čulo se kolutanje očima na daljinu
i izbrisala sam sve mu brojeve telefona
da ne padam u napast dalje cviljeti na toj adresi

......

La Kukarača me podsjeća na mene
Ajmo reć, on je muška ja i baš je na dnu
Zbog prekida kojeg je skrivio
Ništa ne pokušava više sa mnom
Jer sam se rasplakala kad me poljubio u obraz
Bio je sinoć kod mene
Pojeo malo kruha i mlijeka
Pa zaspao na trosjedu
Na njemu vidim kakva ne smijem biti
Cijelu sam noć imala osjećaj
Da imam kućnog ljubimca u stanu
Lijep osjećaj, netko diše pored tebe
Al jutro je, ajde sad idi
Ptičice pjevaju novi dan


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.