Merkur Retrogradni

srijeda, 04.01.2023.

Na mojoj ploči- zidu za pisanje
Piše kredom
04.01.2023. Kraj
Možda sam trebala i dopisati
Početak
Al nisam još spremna

Javio mi sin koji je u Egiptu
Da je stari završio u bolnici
U Kairu se sve brže saznaje
Pa sam bila načas zgromljena
Onaj momak s kojim sam dočekala Novu
Koji zbog prekida kojeg je skrivio
plače ujutro( a ja plačem navečer)
Bio je uz mene, u čavrljanju o
Njegovim problemima
Moja užasnuta faca njega nije navela
da ostane uz mene
Rekao je: umoran sam, idem doma, ljutiš se?

Od čovjeka pak, kojeg sam 4 godine voljela
Dobila sam ovakvu čestitku za Novu:



Čime je sve rekao
( liči na napuši se kurca, jeldadada)

********
Stari je bolje nakon transfuzije
Ja sam skinula tlak ( 150/90)
Normabelom i triplixamom
Pa mi manje titra oko

Rekla sam da neću pisati intimno
Al ovo je bilo jače od mene
Ne znam isključiti komentare
Retrogradni Merkur je do 18.01.

Nakon toga...
Ima da cvate cveće u moje
Preduzeće

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.