Slatki lažljivac

nedjelja, 11.12.2022.

- Voliš me ? ( to sam uvijek ja pitala)
- Želim razgovarati ( najavljujem)
Imam svoju najozbiljniju facu
Želim da je zastrašujuća
Miluje mi uho dok vozim
To je ono, ja volim luđake
Ja ih biram

Kako do ozbiljnijeg razgovora
kad on je
U trenutku
Kad on
poznaje moje tijelo
Kad on poznaje moj um
slaže riječi
I onda kada mu svojom najozbiljnijom facom kažem:
- Ponavljaš se

- I ne, to nije grande amore, dušo
To je kupovina vremena..

Kvarim mu sve pokušaje
Al opet i opet
Moj trbuh se smije
( zlatni valovi zapljuskuju me iznutra)
Moje grudi se smiju
Moji bubrezi, jetra, slijepo crijevo koje nemam
Sve se smije njegovim pokušajima

Da me uvijek i ponovno
Zavede

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.