Krumpirići

subota, 27.08.2022.

On urla na mobitel, svađa se s njihovom mamom
Krepo joj je auto, on kaže da će joj platiti popravak
Ako mu dozvoli da se čuje s djecom i prestane ucjenjivati
Ona kaže da ona onda smjesta dolazi po djecu

Djeca još ni juhu nisu pojela, a ja pržim krumpiriće
Portofon zvoni, oni si govore užasne riječi
Pusti da djeca pojedu bar, govorim joj
Djeca me gledaju, ja okrećem očima
Kao, nije ništa, starci su dosadni
Hoćemo li ići onda s tatom u kino, pitaju me
Djeca sjede u kuhinji gdje ja grijem juhu, pečem meso,
pržim krumpiriće
Jer to je sve što mogu

Prabaka stoji pored stola u svojoj prelijepoj točkastoj haljini
Stoji i ne sjeda
Dvoje djece boli trbuh, malu boli zub, četvrti jede
Ne sjedam ni ja jer još
pržim krumpiriće

A. uzima moj oksimetar i pita me što je to
Stavljam prst u oksimetar dok pržim krumpiriće
Poglašnjavam radio da ne čujemo te užasne riječi
Puls mi je 127 čovječe
Možda je zbog krumpirića
Ili radija

Ti mater

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.