Nigdje Posebno, Zemlja

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nigdje Posebno...
Zagreb at Night
A World Of...
Indie, nego što.
Kava, trava i novine
Dubia ne spava sama
Buđenje

Zbogom i dva zdravo
Zbogom i dva zdravo
Sudionica
Nula

Ostale priče i stilske
Zvijezde i prijatelji
Dokolico, tvoje kraljevstvo mora pasti
Fragmentarno
(battery low)
Ta mačka je nešto što ne mogu objasniti
Kriva boja

Ostatak je tinejždersko pizdakanje po raznim temama.
Tko voli, nek izvoli.

... and then some.
last.fm
Lična knjiga
twitter

Also, other people.
Atlas Sliježe Ramenima

The Truth Is Often Hidden In Plain Sight







16.02.2006., četvrtak

U očekivanju ozdravljenja

Čekajući... Bolestan sam. Neka obična prehlada, grebanje u grlu, promjenljivo začepljenje nosa i nesigurna temperatura. Kretanje vršim na relaciji kauč, WC, računalo, s tim da kad sjedim na kauču ili pokušavam spavati (bezuspješno) ili gledati televiziju, ili pak čitati "U očekivanju Godota". Jednu stvar koju nipošto ne biste smjeli raditi dok ste zatvoreni u kući i bolujete, jest čitati tu prokletu dramu.

ESTRAGON: Što ćemo raditi sada kada smo zadovoljni?
VLADIMIR: Čekat ćemo Godota.
ESTRAGON: A, da.

Čekanje prokletog Godota, ili čekanje da se nešto pametno dogodi. Točnije, uzaludno čekanje da se nešto pametno dogodi. To se i meni događa. Roditelji su oboje nekamo nestali, svojim poslovima, baka mi i nije neki sugovornik, nitko neće doći k meni jer je sutra škola, nitko nema puno vremena za telefonske razgovore, a meni se nakon svega toga uopće ne da razgovarati s ljudima. Sutra navečer, petak navečer je obično moja večer uživanja. Izlaska van, roleplayinga i/ili alkoholne socijalizacije. Ako ozdravim dovoljno da mogu izaći van, to jest. A sve mi se čini da ozdraviti neću.

Vrijeme ne prolazi brzo kad se dosađuješ. Još sporije ako čekaš, promatraš na sat (toplomjer) i nadaš se boljem. A najsporije ako uz sve to još čitaš "U očekivanju Godota". Nemojte me krivo shvatiti, drama mi je čisto simpatična, ali okolnosti u kojima ju čitam su mi previše slične onima u kojima se nalaze glavni likovi u drami pa mi se malo zgadila.

Ako ništa drugo, pročitat ću ju iz čiste dosade. A sutra možda pozovem nekoga k sebi. Ako neće brdo Sumamedu...

Glazba: System of a Down - Lonely Day

Kierlan Darkskye,
Waiting For Godot

- 20:38 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>