ketcha`s mind

četvrtak, 12.10.2006.

[Bih...]

Ne BE i HA već bih!

Želje su u mala čovjeka velike..zaboravila sam kako poslovica ide a to je nekako bit. Kad nešto nemaš odmah - htio bi.


Ja bi u ovom trenutku htjela da dan traje 56h, da stignem sve svoje želje ispuniti.

Što ste danas napravili za sebe?

Ja apsolutno ništa nisam napravila za sebe. Nisam ni popila kavu - ono crno zlato koje moje kapke držim uspravnima jer spavam jedva par sati. Nisam. Popila sam čaj al ga nisam ja napravila. Napravio ga je Ljubimac jer je u meni još preostalo samo par atoma snage. Umorna, premorena, bolesna.

Što pomislite kad se razbolite?

Meni su to dani kada najčešće čujem : "Lijepa si." Valjda zato što od bolova problijedim pa se svima sviđam takva nego ona nomalna, čokoladna Kej. Kad osjetim da ću se razboliti plačem danima. Ne volim biti bolesna osim zbog razloga što su to dani u godini kad si mogu dopustiti odmor i odspavati kako spada.

Danas mi je frendica Ler rekla da smo Ljubimac i ja slatki. Reko : po čemu?!? Reče - Ljubimac je zakon kad tebe može opisati : " Depresivna je danima al se zato za svoj život boji više nego itko." ( to se odnosi na to što stalno vičem PAZI dok vozi i bojim se sudara) Naravno da se bojim za svoj život - pa ne želim iznenada umrijeti na mjestu na kojem to nisam htjela i u vrijeme kad to nisam htjela.

Image Hosted by ImageShack.us

No, pustimo sad tu depru od boleštine i radije se radujmo sutrašnjem danu, PETKU TRINAESTOM! Nisam praznovjerna al valja bit na oprezu, zar ne?

Veliki kiss

12.10.2006. u 20:20 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online