counter free hit unique web

KemoTerapija

26.03.2005., subota

KAKO SAM OSTAO BEZ ADRESA, A JEDAN PISAC BEZ RIJEČI!

Najprije svima - sretan Uskrs. Dobro jeli, pili i – vitki bili!

Napokon, danas mi je kompjutor definitivno popravljen, naime, reinstaliran, jer je siromak bio prepun nekakvih grešaka... gotovo nemoćan i slab. Sad je sve u redu. Oživio je, mangup, i tjera me na napore koje sam već jednom svladao.
Gledam, gledam a nigdje mail adresa. Kao da su u crnu kompjutorsku rupu propali. Nema ni jednog od dosadašnjih starih mailova. A da i ne govorim da uopće nemam pojma gdje mi se skrio kemoterapeut@gmail.com, trud i muka drage mi Annie de Mennie. Zato molim dragu mi, milu i neizmjerno voljenu Annie da mi objasni gdje se crni kemoterapeut skrio.
Uglavnom sam cijelo poslijepodne proveo na ponovnom formirnju listu Blog favorita. Tri sata se time bavim i tek sam obavio prvih stotinu mojih šarmantnih ljubimica i uvaženih ljubimaca. Riječ je o Blogovskim ljubimicama i ljubimcima, da ne bi neki od zlikavaca... zna se...
Sad lijepo molim da mi što prije pošaljete svoje mailove, kako bih se ponovno dopisivali, a dragoj Doktorici iz Svjetske Rijeke mogao poslati završni dio knjige Povijest čitanja.

I sad slijedi lijepa priča o tome kako je akademik, k tome još i pisac A formata, ostao bez riječi.
Naime, prije dva dana, Debellysimo je imao čvenk s Nedjeljkom Fabriom, uvaženim piscem i akademikom. Bio je to neki privatni čvenk. Dogovorio sam s Debellym da se nađemo u središtu Zapruđa negdje oko/oko. I, tako, negdje oko/oko eto mene tamo gdje sam trebao biti, ali nema mi prijatelja. Provirim u onaj veliki kafić, kad eno njega ili nj; zasjeo lijepo s Fabriom i njegovim bratićem i ne haje za mene jadna.
Zato im se priključih, onako nepozvan. Jer me i s Fabrijem vežu neke dobre uspomene. I što ćemo, Debellyssimo in ich, nego raspalismo o Blogu našim nemalim jezičnim arsenalom. A naš se prijatelj čudi ko tele šarenim vratima. Bože dragi, što li smo mu sve ispričali?! Uglavnom, ostalo je na tome da će pod hitno naučiti služiti se kompjutorom, e da bi nam se što prije priključio. Jer, kako reče, nakon svega što smo mu ispričali ostao je bez riječi.
A zaista se rijetko događa da pisac ostane bez riječi.
Nadam se da Fabrio sada čita ovo što sam napisao i da se, onako zbunjeno, osmjehuje. Pa ako si se, stari moj, odlučio učlaniti u veliku Blogovsku obitelj, obećajem, vratit ću ti sve riječi, a Majetić će dodati još koju pride!
- 18:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga