counter free hit unique web

KemoTerapija

27.12.2004., ponedjeljak

OD ISTIH SMO SLOVA SAZDANI MI!

Godina je na izmaku.
Gotovo je sa 2004. godinom. Još samo stotinjak sati, nešto oko 360.000 sekunda, i krećemo na novo odbrojavanje onih 31.536.000 sekunda koliko zakonski pripada idućoj, 2005. godini.
Ovo je doba kad nam mediji prikazuju razne ankete koje nam pokušavaju sugerirati što je kome značila protekla godina. Po čemu će je pamtiti, a po čemu je neće pamtiti.
Dakle, hajdemo se izjasniti: što je nama značila 2004. godina? Po čemu ćemo je pamtiti?
U mnoštvu zbivanja koja su me pratila ove godine, od onih vezanih za moju djecu, koja mi doista najviše znače, do nekih znanstvenih, literarnih, glazbenih, likovnih vrhunskih ostvarenja koja su mi proteklu godinu učinila snošljivom, unatoč i uprkos svemu.
Kad je riječ o obitelji, onda moram reći da su mi sve sekunde, provedene s djecom, prve na toj nekoj imaginarnoj top listi. Osobito onih deset dana s Unom kod prijatelja Igora Blaškovića u Banjolama kod Pule.
Budući da ne živim nigdje drugdje nego u meni najdražoj Lijepoj našoj, valja mi se izjasniti što me u mojoj državi najviše dojmilo.
Ni na ovo hipotetsko pitanje neću potrošiti mnogo vremena, pa ću odmah reći: najviše me dojmila odluka Miroslava Radmana, sjajnog znanstvenika svjetskog ugleda, da sa svojim Institutom ostane u Hrvatskoj. Što bi značilo da se hrvatskoj mladeži, sklonoj znanstvenom radu, pruža šansa da se u svojoj zemlji bavi znanošću, zaštićeni Radmanovim autoritetom. Ako je Radman svjetsku slavu stekao u Francuskoj, pretpostavljam, nekakvi će novi Radmani tu istu slavu moći steći ovdje, u svojoj domovini.
Pamtit ću ovu godinu i po Blogu. Naime, na ovom sam mjestu pronašao mnoštvo vrlo lijepih i mudrih mladih ljudi. Među kojima sam, usuđujem se reći, pronašao divne prijateljice i prijatelje. Od kojih sam naučio i štošta novoga. I tako praktični pokazao da godine nisu ono što nas dijeli.
Jer: od istih smo slova sazdani mi!
Po čemu ćete vi pamtiti 2004. godinu?

- 19:33 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga