counter free hit unique web

KemoTerapija

25.10.2004., ponedjeljak

OSTAVKA

Više ne mogu obavljati časnu dužnost šefa marketinga u Izbornom stožeru predsjedničkog kandidata, uvaženog gospodina Papa Race, nesumnjivo kvalificiranog za časnu dužnost Predsjednika Republike Hrvatske.
Od danas me možete sretati kako raznosim brojne poklone kojima Veliki Vođa Papa Raco daruje hrvatske građane, a ne samo svoje birače.
Papa Raca zna da je demokracija i pravo na grješku. Ljudovski je griješiti.
Ostavku dajem zato što me nadigrala Medina glasnogovornica, dama koja ima znatno više duha od Jadranke Kosor, ali koja je igrala na kartu samosažaljenja. O tome se možete pobliže informirati u komentarima na današnji tekst veličanstvene Annie de Svima Nama.
Nakon što je Medina glasnogovornica u svome komentaru navela svoje 23 selidbe, bilo mi je žao što sam možda, u predizbornom žaru, malo pretjerao sa šalama. I zato sam se u odgovoru odmah ispričao, želeći izbjeći svakojake osobne tuge i nevolje. Naravno, dama se začudila što joj vjerujem. Prema tome, ja zaista nisam sposoban obavljati časnu dužnost koju mi je Veliki Papa Raca povjerio.
U politici, odavno znam, nema mjesta sentimentalcima (vrsta volova, nesuđenih ljubavnika mliječnih krava – sentimetalki ili simentalki, ne znam točno).
Jer ako sam popušio Medinoj glasnogovornici, što će se dogoditi kad Jadranka Kosor počne ispred sebe gurati sve one majke čiji su sinovi poginuli u ratu; svu onu djecu, čiji su roditelji poginuli u ratu; sve one moje prijatelje invalide Domovinskog rata; sve one leševe mojih suboraca koji su se, poslije pobjede ubili, jer nisu imali od čega živjeti; sve one međugeneracijske zajebancije... što će se onda dogoditi?
Postoje dvije mogućnosti.
Prva je, naravno ne dolazi u obzir, da izdam svoga idola i Vođu, Papa Racu. Da ga ubijem u nekom stranačkom mraku i tako onemogućim da se stanje u jedinoj nam Lijepoj našoj promijeni. Što znači da će pobijediti Mesić, koji je čak stariji od mene, Jadranka Kosor, hadezeovska manekenka za prolijevanje kosorovskih suza, Miroslav Ćiro Blažević, nogometni trener i šarmer koji je ostao bez jaja, Slaven Letica, vanbračni praprapraunuk bana Jelačića i ostali, uključujući simpatičnog uralskog medvjeda, zvanog Medo bere jagode, duhovitog medeka koji zna igrati šah i voli sarmu i burek od slanih srdela. Zaista, nemam ništa protiv te zvjerke, koja je u nas, osim visokih takozvanih dužnosnika, zaštićena pozitivnim zakonima. Papa Racu nitko ne štiti. Zato Papa Racu ne mogu ni izdati, ni ubiti.
Preostaje, dakle, druga mogućnost. Da nastavim raditi, a kad popušim i kosorovske krokodilske suze, kao što sam i Jordanicine, i kad to shvatim da se jednostavno ubijem. To mi se čini vrlo primamljivim, ali samoubojstvo kao čin ne odobravam. Da naručim svoje samoubojstvo, umjesto duple kave sa dva na sekundu šećerića? To bi već moglo proći. Ali što ako naručenog samoubojicu mene uhvate? Pa završi u zatvoru kao da je samoubio pravog čovjeka? A on ima ženu i cijelu hrpicu male djece? I slične negativne mogućnosti koje ne bi bile dobre za naručenog samoubojicu mene i njegovu brojnu obitelj. Osim toga, mojoj će djeci biti žao ako me netko kokne. Tko će, u takvom slučaju, brinuti o mojoj staroj i bolesnoj majci? Itd.
Eto, kad sam sve to odvagao, došao sam do jedine mogućnosti: ostavke na sjajno plaćenu funkciju, te da Velikom Papa Raci ponudim svoje fizičke usluge, to jest da nosim teške ormare, guram luksuzne automobile kako bi se uštedjelo na benzinu, tješim svaku ulicu koja zavija, pratim kako trava raste ili neki drugi odgovorni posao.
Nadam se da će hrvatsko blogovsko pučanstvo pozdraviti ovu moju neopozivu odluku (Šefe, nisam dostojan Tvoga Velikog Poslanja!).
A za svoju nasljednike predlažem dosadašnje moje pomoćnice, beskrajno šarmantne Keš Pičke.
Molim bez suza i bez nagovaranja. Jer nisam ja Mamić!

- 19:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga