11

nedjelja

listopad

2009

poezija









TO NISAM JA!

Umornih očiju med' oblacima
Tražim svijetlo koje se ne nazire….
Tugu pretačem iz kristalnog vrča u zemljani
Pažljivo dlanovima kupeć' joj kapi
Da ne izgubim još jedan dio sebe.

Odavno već prezirem riječi
Svako novo slovo pod stopala bacam
I gazim obećanja, priče i laži
O nekom svijetu bez opna i granica
Gdje se jutro rađa na grudima sreće.

U hladnim dlanovima mrzlo sunce grijem
Suhim mu usnama život na kori ostavljam
Dok slane kapi iz oka se kotrljaju kradom.
Ne vjerujem ženi što vjeđa sklapa
Da prazan život oslika snom.

Nema više snage u ovom biću,
Ni krv se u žilama više ne valja
To tijelo što pustom cestom
U vrevi života samotno hodi
To nisam Ja….

Moje su livade prepune cvijeća
Moji su vrčevi napunjeni medom
Moje je sunce visoko na nebu
Ovo što gledaš,
To nisam Ja…



- pjesma blogerice " Što to bješe ljubav...

01

četvrtak

listopad

2009

moja posljednja i prva ljubavi








Ja znam da ti si drag
mnogim drugim zenama
al' ti si samo moj
ti teces mojim venama

Povedi me u noc
uzmi me i ljubi me
iz ovog ludog sna
nikad ne probudi me

Za te zivim ja
za te umrijet cu
i sve dok zivim
o tebi pjevat cu

Zlato moje, sunce moje
duso moja, moj zivote, ljubavi
sreco moja, tugo moja
moja posljednja i prva ljubavi

Povedi me u noc
uzmi me i ljubi me
iz ovog divnog sna
nikad ne probudi me

Za te zivim ja
za te umrijet cu
i sve dok zivim
o tebi pjevat cu

Zlato moje, sunce moje
duso moja, moj zivote, ljubavi
sreco moja, tugo moja
moja posljednja i prva ljubavi

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.