istina

Kad čovjek priča priču, kad piše o nečemu što se njemu dogodilo, onda nastoji da sve svede na jedno razmišljanje, a zašto baš meni?

Ja pokušavam odgovriti godinama na to jadno pitanje, ali jednostavno ne nalazim odgovora, jednostavno se sve više hzapetljavam u pitanja, pitanja bez odgovora. Danas gledam oko sebe svjet u jednoj velikoj nevjerici, jer kako objasniti ponašanje osoba do kojih je meni stalo nevjerojatno nezainteresirano, nepovjerljivo a u krajnjem slučaju čak se nazire i stari problem, novac.

Kako da se postavim u takovoj poziciji, odgurnuti sve od sebe i početi opet iznova, ignorirati. Neznam jednostavno neznam sada izlaz iz ove situacije i vjeruj mi, jednostavno se gubim iz dana u dan. Jedan komentar na post mi je bio dovoljan da shvatim svoje nashvaćanje, i sada ću živjeti dan na dan, pa dokle ide.

Umoran sam od svega, strašno sam umoran i pričam jednu priču koju ja na kraju kad je završim možda neću razumiti.

13.08.2010. u 05:35 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ispovjest covjeka za vremenski period od 1991, do danas

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr