The end blog

subota, 09.02.2013.

Filmski boutique 2 addendum





"Evo, a, ono, je, ka, ono. Triba štagod reć o ovom pivaču i muzici iz onog filma što sam nikidan o njemu govorila. A najrađe ne bi. Nego me je The end blog natra jer sam š njime u duhovnoj vezi priko moći sv. Duje, pa moram kad mi on zapovidi štagod reć. A dobro, štaš sad.
Ka šta sam već primjetila u mojoj redovnoj rubrici, ova je pisam slaba točka onog filma šta inače nije loš, "Analogne mandarine", ili tako nešto. Najprvo, šta je očito, u pismi nima riči. Meni nije jasno kako je taj Betoven moga uspit na sceni kad je piva bez riči. Šta me je frapiralo još više je to šta mi je The end reka u viziji priksinoć da je Betoven bija gluv! Mislim triba dodat da u svakom slućaju podržavam prava gluhonjemih osoba na estradnu karijeru. Ali moga je napisat rići, pa onda snimit spot i zivat ka da piva, a da doli u tiltu piše tekst. To je vrlo neprofesionalno. Pogotovo šta je film odgojno-obrazovni i govori o idealu mladog ćovika. Kjubrik je umra, ali da je živ vidija bi kako moja "Bižuterija" odgaja generacije mladih, pomažući na taj način Crkvi, Državi i Torcidi da mladom ćoviku olakšaju prilagodbu globalnom društvu. Film je dobar, ka šta sam rekla, momci su šesni, nose bilo, piju mliko i posjeduju, kako mi kaže The end, "stanovita androgina svojstva, što pokazuje da je Kubrick još 1972. upozoravao na subverzivnu pentraciju transhumanizma u popularnu kulturu". Pametan je The end blog, ali nisam ni ja prirodna plavuša. Kao dugogodišnja pjevačica moram reć da je Ludvig van bezveznjak, premda ne želim time vrijeđati njegovu gluhonjemost, da mu pisma ima glupo ime ("9.simfonija", šta je to, ulica di je rođen? Mogla sam i ja onda nazvat album "Proleterskih brigada 2/b"), i da uopće nema društvenu svijest potrebnu za odgoj dice. Međutim, nema straja. Ja sam sigurna da će Tonći Huljić pripoznat značaj transhumanizma i napravit puno pisama koje će mlade naućiti kako bit ni muško ni žensko, kako je lipo imat mobitel ugrađen u mozak (ring tone će mu bit "Bižuterija") i prilagodit se pretvaranju u "centralizirano kontrolirane zombije" (ovo mi je reka The end), i kroz obožavanje tri stupa države Crkvu, državu i udruge navijača, skladno se utopit u globalnom društvu kojem se one "samo naizgled protive, a faktično ga kanaliziraju zaobilazeći granice zdravog razuma, dok se isti ne utopi" (The end, također). Eto toliko, tu ću stavit točku." .

Jelena Rozga

09.02.2013. u 09:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Kolovoz 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (3)
Veljača 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (10)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Lipanj 2013 (4)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (4)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (8)
Prosinac 2012 (23)

Opis bloga

Blog o početku kraja
mahmahmah

mail The_end_blog

kowalsky191@gmail.com