kupus salata_vulgaris

subota, 06.10.2018.

ručak

- šta ćemo danas za ručak?
- kupusa i buncek
- znači, mesno-vegetarijanski
- je
- a kako će nato gledat udruge za zaštitu životinja i zeleni?
- jebe mi se kako će gledat važno da nema ugljikohidrata
- al ima masnoća
- masnoće su zdravije od ugljikohidrata!
- kad ti kažeš ja neman razloga sumnjati :)))

dakle, nagradno pitanje dana je 'šta ćemo danas za ručak'? ručak kao glavni dnevni obrok zauzima središnje misto u našem metaboličkom procesu. neki, ka šta to možemo vidit i ovdje po blogu preferiraju mesne izvedenice, drugi vegetarijanske a ima i onih šta preferiraju slatkiše, ti je najviše, ka i pisnika, a ima i oni šta ti najprije posluže gravče na tavče pa te poslin ubiju šečernim mrkvicama u parfe kremi, oti su najopasniji za porast ugljikohidrata u vašem organizmu koji pogubno utječu na vaše zdravlje ako niste minimalno učinili 6000 koraka tog dana. jedni govore da netriba jist ništa šta ima oči, a drugi da kupus bolje raste kad mu puštaš mocarta umisto baha čime impliciraju na to da i biljke imaju osjećaje.

neznan kaki je vaš stav prema tome i negledan drugima u pijat ali npr. neke biljke imaju puno ugljikohidrata, a opet bez bjelančevina i proteina se ne može. eno su oni japanci ljuštili rižu koja baj d'vej ima ugljikohidrata, pa su obolili od nedostatka vitamina b, ja npr. radi prevencije uziman b kompleks, tj. pijen pivu. neznan šta piju ovi šta se zdravo hrane, ma šta to značilo, al znan da kola deblja više od parfea sa šečernim mrkvicama. onda opet šta je sa crvima i šišmišima, oni nemaju oči, a poznato je da su crvi puni proteina dok su npr. grahorice ka fažol i biži puni ugljikohidrata, doduše fažol ima još i bjelenčevina i proteina pa kao takvog ga moš jist permanentno a da se ne razboliš, jedina nus pojava je prdac, a i tu ima više tipova pa nije sve isto jel te uvatija zvonimir il tihomir, žene obično vata trpimir šta nije dobro za provjetravanje poroznih criva koje može prouzročit ozbiljne zdravstvene probleme. oko ribe su stavovi podijeljeni. oni šta ne jedu oči je ne mogu ni pomirisat dok se dio nji izvlači na to da su bogate omega3 masnim kiselinama koje su snažni receptori slobodnih radikala i kao takvi dobri za naše zdravlje. za zdravlje je isto tako dobro ponekad pojist i janjetinu koja obiluje dobrim masnoćama za regulaciju holesterola, ili divljač koja uopće nema masnoća, o dobrom raspoloženju njanci da ne govorim. kad već spominjem dobro raspoloženje valja napomenit da nikad nisan vidija da je neko iz perlice oša neraspoložen za razliku od ovi neki šensi-fensi restorana di se ka služi zdrava spiza u pet sljedova.

u svakom slučaju mene danas čeka šufigani kupus sa pancetom i juha od kupusa sa buncekom. nema ugljikohidrata i puno je dobri masnoća. vi možete i parfe kremu sa šećernim mrkvicama pošto se gravče na tavče potaracalo prije nego se oladilo il se možete uštekat elici za filet brancina na pjenici od avokada.

06.10.2018. u 12:16 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2019 (3)
Srpanj 2019 (9)
Lipanj 2019 (7)
Svibanj 2019 (7)
Travanj 2019 (6)
Ožujak 2019 (11)
Veljača 2019 (8)
Siječanj 2019 (4)
Prosinac 2018 (7)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (7)
Rujan 2018 (5)
Kolovoz 2018 (7)
Srpanj 2018 (8)
Lipanj 2018 (12)
Svibanj 2018 (6)
Travanj 2018 (4)
Ožujak 2018 (8)
Veljača 2018 (7)
Siječanj 2018 (5)
Prosinac 2017 (7)
Studeni 2017 (6)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (6)
Kolovoz 2017 (7)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (8)
Svibanj 2017 (4)
Travanj 2017 (2)
Ožujak 2017 (3)
Veljača 2017 (10)
Siječanj 2017 (7)
Prosinac 2016 (5)
Studeni 2016 (6)
Listopad 2016 (8)
Rujan 2016 (7)
Kolovoz 2016 (7)
Srpanj 2016 (10)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (8)
Travanj 2016 (3)
Ožujak 2016 (8)
Veljača 2016 (8)
Siječanj 2016 (8)

Opis bloga

svekolike konteplacije o smješnoj strani povijesti i inim stvarima