nije bilo tišine koju mi je obećao


mogu li opet pokušati... mogu li zacijeliti, tak tako... i opet se predati... životu i svijetu... ljudima...
izdižem se... iz očaja.. dalje od okova koji su me vezali... mogu li opet gledati...
ali ovaj put vidjeti... i ostati... ne pasti zajedno s tobom... sada kada su već tolike riječi izgovorene sve mi se čini malo nebitinim... kao da je bilo uzalud... kao i kapi rose tako nestaju i moje nade... realnost me grije i shvaćam svoje zablude...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hladnoća me držala umrtvljenom, nisam imala potrebe disati. lebdjela sam u ništavilu, nesvjesna svijeta. svjetlo je sjalo ispred mene, toplo i privlačno, ali nisam imala želju ići prema njemu. nisam to željela. zatim, jednog dana netko je uhvatio moju ruku i povukao me na površinu. pluća su mi prvi put udahnula, a oči prvi puta vidjele… stajao je iznad mene… slomljen, ali ipak nasmijan. prekrio je moju ranjivost, sakrio moju dušu i naučio gledati. vrijeme je počelo teći, moje srce je naučilo kucati. upoznala sam toplinu koja je bila nešto predivnoga. ali nešto se desilo. moj anđeo me svojim riječima vratio u ledeni grob. suze nisu stajale dok mi nisu novi lijes sazidale. ali tuga je i njega povukla.
zajedno u ljesovima od ledenih suza zaspali smo oboje. ali bio je snažan. moj anđeo se probio iz hladnoće ništavila, probudio iz sna. raširio je krila i spasio neku drugu dušu. mene je ostavio da ležim, zamrznuta, ranjena. opet nisam disala… ali moj duh je letio… putovao svijetom, pratio njega i njegove misli… nije bilo tišine koju mi je obećao dok me spuštao opet u lijes, bio mi je tako blizu, a ipak daleko… njegove oči su me izbjegavale iako su moje samo njega vidjela…
i tako iz dana u dan… godinama… mnogi su rukama i noktima tukli i grebli po mom lijesu… ali nisu dolazili do mene… samo su vidjeli moje lice, kako mirno sniva ispod leda.
a onda je došla prvo ona. sjela je kraj mojeg tijela i gledala… nije tukla, nije vikala, nije željela… samo je gledala… i došlo ih je još… duše su mirno okruživale santu u kojoj sam se krila… i sjale mi. svjetlo se opet pojavilo… toplina je počela otapati led. njihov pogled i mirnoća nastavila je skidati ledenu koprenu s mene… moje tijelo uskoro ležalo je na odru izbušenom od mog lijesa… ali je bilo tiho… bez duše… jer ona je i dalje pratila njega i lutala za njim… ali sada više nije tako… dušu u tijelo je vratio nevin poljubac i nekoliko riječi… one su bile dovoljne da odlede srce koje je snažno udarilo… opet drugi su trebali da ga probude, da krv u meni potaknu… opet je isto kao i prije…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


†12† Bring Those Roses......To My Grave...


Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Yes/No †...


Opis bloga

ispovjedi jedne izgubljene duše koja traži spas u tamnim noćima...
ovdje pred vas prostirem sebe i sve ono što ja u ovom trenutku jesam...
uživajte u otrovnim riječima mog tamnog srca...

ruže na mom grobu





- duše koje troše svoj dah


ruke spasa...


blacken
dead embrace
poison


...one of the lost ones...

riječima barata, čarolije piše
živi u svijetu vječne kiše
njezine grudi život vole
ali rane na srcu ju bole

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

malo pretjerujem
previše vjerujem
skrivam patnju
tražim bol
na rane si trljam sol
ljubav molim
suza se ne bojim
u sjeni živim
tami se divim

Image Hosted by ImageShack.us


ni sama ne znam što želim
ali i dalje to tražim
...
citat: da i nađeš mr savršenog
i da ti dođe pred vrata... zalupila bi ih
i poslala ga u p.m.- evo koliko sam zapravo slijepa...