< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












utorak, 13.11.2007.

Moja je pjesma ljubavna,pjevana za tebe...Pjevaj ju i kad me ne bude!!Volim te tiho,najtiše...=)

thumbupNešto se promijenilo...Nešto se mijenja...
A ja to ga nisam svijesna i ne shvaćam što
se događa...Živote,što nam se to događa???
Odjednom na život gledam s vedrije strane,
samo tako preko noći....
Stvari su krenule na bolje...U ljubavi,u školi,na rukomeu...
Sretnija sam i gdje god da dođem dajem sve od sebe...
Želim zapravo biti ono što sam JA!!!!!!!!
Želim biti ona osoba kakvom me ljudi zapravo poznaju...
I jesam...To sam postigla...
I sada dok ovo pišem osmijeh mi se ne miče sa lica...
A ova budala u koju sam zaljubljena,opet mi daje one nade...
Ali prave,ne lažne...
Po prvi puta sasvim sam sigurna u sebe i na neki način VOLIM samu sebe...
To je za mene veliki uspijeh...
Nije me više briga tko šta priča o meni i nije me briga tko šta misli...
Ovo sam PRAVA JA i napokon sam se našla..
Onakvom kakvom sam se htjela...
SRETNA,ZALJUBLJENA,USPJEŠNA U SVOJIM CILJEVIMA,ODLUČNA....
I više me nije strah reći ono što mislim....Bubnem,pa ak ostanem živa,super...
Obožavam u ovom trenu sve ljude na ovome svijetu...
I da još samo nešto.....
Ovo je prvi sretan post..

OBOŽAVAM NAJVIŠE: Davora
Bornu
Ivu
Mariju
Saru
K!x
Džuuku...


VOLJAM VAS SVE:::::

Image Hosting by Picoodle.com


TETOVAŽA

Secam se sebe iz vremena
Opasno ludih godina
Ljubavi mojih pijanih
I noci dugih vatrenih
Nizasta nisam bila vezana
Ljubav sam vodila pod zvezdama
Hocu da sam ona ista
Koja zivi koja blista
Slobodna

Stikle na noge
Noge u kola
I tetovaza na ledja gola

Ludila puno
Malo sramote
Volim te volim
Skote zivote

Za sebe si me vezao
Srce sve jace stezao
Dolaze nova proleca
Zivot se svuda oseca
Kazes da je nocu opasno
I da je svako vreme prolazno
Ja jos gorim jos se borim
I jos uvek mi je srce slobodno

(3x)
Stikle na noge
Noge u kola
I tetovaza na ledja gola

Ludila puno
Malo sramote
Volim te volim
Skote zivote


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (7) | Print | x

<< Arhiva >>