< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












utorak, 23.10.2007.

Something diferent...It hurts me...

Voljela sam te jednom,voljet ću te zauvijek....
Vrati me u život,oprosti mi grijehe...
Poljubi me,daj mi utjehe..
Zagrli me,reci 'mili''
Podsjeti me što smo nekada bili...
Želim biti dio tvog života,
tvojih želja i snova..
Voli me jednostavno,
samo dodirom,jednim poljupcem..
Samo misli na mene..
Neka me tvoje misli dotaknu...
Znam,mali moj,da si daleko od mene...
Znam ja to,ali zašto
me onda tvoje oči na svakom koraku prate...
Doći ćeš noćas u san,
na obraz moj stavit ćeš mi dlan...
nježno ćeš me milovati po licu,
nećeš pustiti suzu izdajicu,
poljubit ćeš me u snene oči
i tiho nestati u noći...


NJEGOVA PRVA PORUKA;;
Puno se puta pitam
gdje si,
puno puta se
sjetim tebe...
Puno te puta
poželim pored
sebe...
Jer u svakoj svojoj
želji želim
samo tebe...


Day and night
I'm always by your side
Cause I know for sure
My love is real my feelings pure
So take a try
No need to ask me why
Cause I know it's true
I'm still in love with you



Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (14) | Print | x

petak, 19.10.2007.

It all reminds me on you...

Gdje god se okrenem,što god da napravim,
sve me podsjeća na njega...Svaki čovjek
izgleda poput njega...
Sanjam te svake noći,plačem u snu...
Sretna sam s drugim,a neprestano
mislim na tebe...
Možda te još volim,a možda to
samo ispitujem samu sebe
da vidim do koje ću granice doći...
Ne znam...
Zbunjena sam....
Ne znam što osjećam prema tebi,
prema njemu...
Da li volim te još???
O Bože,reci mi odgovor...
Jedino što imam od uspomena
na tebe su one naše slike...
I svake ih večeri gledam
i nemam ih snage spustiti...
Plakala sam,a nemam se snage smiriti...
Srce je nastavilo spuštati suze
nad najlijepšim očima
koje je ikad vidjelo...


I bolje da se nevidimo nikad
Nezivimo u istom vremenu
Ja imam proslost
Ti imas buducnost
Snovi su izmedju


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (18) | Print | x

subota, 13.10.2007.

On...

Bio mi je sve...
Voljela sam ga
i napokon mi je
došao,ali
je brzo i otišao...
Bili smo nerazdvojni...
Kao dan i noć,
kao mjesec i zvijezde...
On je bio razlog
zbog kojeg živim...
On me ispunjavao...
Ljeto je počelo...
Razdvojili smo se...
Željela sam avanture,
a nisam razmišljala
o osobi koja me voli...
Željela sam imati
nekoga uz sebe,
dušom i tijelom,
mislima i srcem...
A zaboravila sam
da je to on...
On je taj koji je
bio uz mene u svim
mojim teškim situacijama...
A ja sam bila ta
koja ga je iznevjerila...
Sada kada je otišao
voljela bih da je sve
kako je nekada bilo,
ali to je nemoguće...
Nikada više neću
imati njega,
njegovu ljubav...
Otišao je zauvijek i
zatvorio mi je vrata
srca svog...


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (18) | Print | x

utorak, 09.10.2007.

DAVOR VOLIM TE
VRATI MI SE MOLIM TE...
DON'T EVER LEAVE ME..
MY LIFE...
COME BACK PLEASE....



Please, help me... (15) | Print | x

nedjelja, 07.10.2007.

memories are coming back...I saw somebody...oh it's not fair...

ah...
vidjela sam ga...
svoju bivšu ljubav...
dečka u kojeg sam
bila zaljubljena
godinu dana...
bio je danas
na mojoj utakmici....
neznam zašto,
ali njegovo ime
vrti mi se u glavi..
u mojim je mislima...
nikako da ode...
zašto...
sjetila sam se
onih dana kada
smo se smijali skupa
i pokušavali nešto,
ali jednostavno
neke osobe to nam
nisu dopustile...
razdvojile su nas...
naša je ljubav bila
zauvijek izgubljena...
bili smo zaljubljeni...
on u mene...
ja u njega...
ali ni to nas
nije spasilo...
on je krenuo dalje...
ja sam okrenula
novu stranicu,
ali ga nikad
nisam zaboravila....
sada smo samo
prijatelji...
tako to uvijek završi...
i sada dok ovo pišem
razmišljam o njemu...
a neznam zašto...
izađi iz moje glave,
iz mojih misli...
molim te...


It's all coming back...
All those memories...
Me and you...
You and me...

Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (12) | Print | x

subota, 06.10.2007.

Sjeti se....

seko moja...
tekst na blogu...
sada mi reci
molim te
da to nije onaj
za koga ja mislim
da je...
onaj od ovog ljeta???
Nije on vrijedan
tvojih suza
i tvoje patnje...
Sjeti se onih
lijepih dana
našeg ljetovanja
kada smo se svi skupa
zezali u našem
predivnom moru
u našoj predivnoj Nemiri...
Sjeti se onih dana
kada smo bile
svaki dan u Omišu
na kavi u Mrme...
A onda kad smo
bezbrižno išle
u tvoju kuću...
I molile tvog ćaću
da te pusti u Nemiru...
Sjeti se onih dana
kada sam ja popadala
na plaži
i kada smo se
glupirale nasred ceste...
sjeti se onih dana
kada smo se smijale skupa..
Sjeti se onog dana
kada smo plakale..
I nemoj nikada
zaboraviti da imaš mene...
Svoju prijateljicu...
Koja će uvijek biti
tu za tebe...
Mislima i srcem...
Dušom i tijelom...
Volim te...

za moju seku Ivu...


Image Hosting by Picoodle.com




Please, help me... (7) | Print | x

srijeda, 03.10.2007.

MARTINA
VOLIM TE....



THREE WEEKS LIKE WHOLE LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (7) | Print | x

when you think you have best friends.....and then they push you away...and you stay all alone...

Ja nečem više tak...
Počela sam mrziti
ići u školu...
dogodilo se ono
čega me najviše
bilo strah...
Moja ekipa me odbacila...
Uh....
Nema ništa gore od toga...
lbg...
Ja sam ljubomorna,
i u ovih sam se
zadnjih tjedan dana
navodno jako promijenila...
Tako barem one kažu...
A možda da se one zapitaju
da se one nisu promijenile
ili su možda negdje
u sebi shvatile
da ja jednostavno
nisam njihovo društvo...
Ne pripadam više njima...
Neznam...
U kurcu sam cijeli dan
samo zbog toga...
Teško je to kada
izgubiš nekoga
koga voliš toliko,
a on te iznevjeri...
Njegovo ogovaranje
povrijedi te toliko...
A onda govori da ne lažem
i da on to nikada nije rekao...
Ekipo moja bivša...
V.T.N.N.S.


We use to be best friends,
but now that all is just ferytail...
I just need them...
But it's never gonna be the same...



Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (1) | Print | x

ponedjeljak, 01.10.2007.

I just cant do it anymore,I'm gonna die...There is no more reason to live...You are not here...

Ah da...
Došlo je i to...
Shvatila sam
da je vrijeme da
ga pustim zauvijek...
Moram ga pustiti
da živi svoj život
jer mene ne pušta
u njega...
Htjela sam biti voljena...
Ali sada samo patim
jer ni plakati više
nemogu...
Presušila sam...
Koliko sam se puta
rasplakala pred njim
samo da mi se vrati..
Ali ni to nije pomoglo...
Volim ga
i nije me strah
voljeti ga...
Ali što kada vam ta
jebena ljubav
nije uzvračena???'
Što onda??
Kako se s time
nositi???
Ti si me naučio
da trebam voljeti
samu sebe
i poštivati se...
I voljela sam se,
zbog tebe...
Ali sada više nemogu...
jer nema tebe...
koji će me voljeti...
Takvu kakva jesam
bez obzira na sve...
I bez tebe
sada sve što osjećam
je jedna velika
praznina...
nešto mi fali...
želim te ponovo kraj sebe...
tebe i tvoje zagrljaje,
poljupce,
poglede i riječi...
Shvati to...
Volim te...


Image Hosting by Picoodle.com


Moja zadnja poruka njemu:

Ti misliš da meni to treba???
Svaki dan slušam ta
jebena podjebavanja...
Meni netreba netko
kome ću ja biti samo
trofej i netko tko se
samo igra samnom..
Previše te volim,
i zbog toga te mrzim,
uvukao si mi se pod kožu..
Ali ok...
Mogu i ja igrati igrice...
Jedna večer bila
mi je dovoljna,a onda
si ti to upropastio..
kako god želiš...
ponašat ćemo se
kao svake godine!!!!!
Kao da se i ne poznajemo...
Pravit ću se da neznam
tko si ti...

Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (9) | Print | x

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>