< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












ponedjeljak, 28.01.2008.

Say it right...

I would hold you in my arms,i would take the pain away...Thank you for all you've done...Forgive all your mistakes,there's nothing I wouldn't do to hear your voice again...Sometimes I want to call you but I know you won't be there...

Samo da ne ode zauvijek,a bojim se da bi to moglo biti...
Da,da...Vidjela sam ga...I pričali smo,onako,lijepo...
Dok nismo otvorili onu meni bolnu temu!!!!!
Još uvijek ga volim,ali on to još nije shvatio...
Shvatila sam da nema povjerenja u mene i to me ubilo...
A zna da nikada ne bi nikome ništa rekla....
I rekao je da sam lukava i prevrtljiva....
Možda stvarno i jesam...
''Imaš četrnaest dana da se promijeniš''
Što mu to znači???Kako da se promijenim???
I kada sam ga pitala 14 dana do čega samo je odgovorio
onda će nešto biti!!!
Ne znam što želi,što namjerava,što će se dogoditi...
Ali da njega izgubim to stvarno ne bih mogla podnjet...Ubilo bi me to!!!!
Bojim se da sam ga izgubila...Zauvijek...
Maleni moj volim te jako i uvijek ćeš biti u mome srcu!!!!


Image Hosting by Picoodle.com


P.S. Ispravila sam danas povijest na 3...=)
Ostala je još samo matemaatika...Voli vas sve vaša Anamary=)



Please, help me... (25) | Print | x

srijeda, 23.01.2008.

Sretan rođendan maleni moj...

23.01.

Image Hosting by Picoodle.com

mom malom mišeku je rođendan....Nisam mu kupila ništa posebno...
ali mu to neću dati...Glupo mi je!!!!!
a evo imam par stihova za njega pa...

Sretan ti rođendan
sunce moje malo
volim te,volim
ti si moje blago...
Neka ti cvijeće
u životu cvijeta
i sretno mi živi
mnogo,mnogo,ljeta...



Sretan ti rođendan srećo,
znaj da te volim i uvjek će tako i biti...




Image Hosting by Picoodle.com





Please, help me... (16) | Print | x

nedjelja, 13.01.2008.

Still loving you...

If we'd go again all the way from the start,I would try to change...
The things that killed our love...Yes, I've hurt your pride, and I know what you've been through...
You should give me a chance this can't be the end...


Još uvijek ga volim...Istom snagom..Istim srcem...
Još uvijek sam mu zahvalna za sve što je učinio...
I hvata me nostalgija...Vuče me sve prema prošlosti...
Prema ovome ljetu...
Sve je bilo tako lijepo...I napokon smo bile sretne...
Moja Iva,Borna i ja...
Svake smo večeri zvale Davora...I pričale dugo s njim...
A onda bi se mirnoga srca otišla zabavljati sa društvom
jer sam znala da je s njim sve okay,da je s nama još uvijek sve okay...
Ali s vremenom se i to dogodilo...Moj odlazak na more nas je odaljio...
Prestala sam tako često misliti na njega...Nisam ga više zvala
niti sam mu slala poruke...Mislila sam da ga ne volim,da mi nije stalo...
I da će to sve nestati..Kao i svaki do sada...
Prevarila sam se...
Ostao mi je u srcu,on i ona naša zajednička večer...
Samo jedna večer bila mi je dovoljna da ga zavolim,da mi se uvuče
pod kožu,da se osjećam posebno,da se osjećam njegovom...
I kada sam se vratila u Zagreb tek sam tada shvatila što sam napravila...
Izgubila sam čovjeka kojeg sam tako iskreno,bez ikakvog straha voljela...
U njegovom naručju ja sam bila sigurna...
I svaki put kada sam se posvađala sa frendicom,mamom,tatom,ma bilo kime
on je bio tu i rekao da će sve riješiti,da će razgovarati s njima...
Svaki put bio je tu ne kao moj dečko,nego kao čovijek koji je spreman
pružiti pomoć,rame za plakanje...Uvijek je bio tu za mene...
I sada kada plačem,ne znam da li plačem zbog toga što se dogodilo
ili zato što sam svjesna toga koliku sam glupost napravila
i da on nije kraj mene kada mi je teško...
Želim da ponovo bude tu kada plačem,u svim mojim krizama,
sretnim trenucima i da te sretne trenutke podijelim s njim...
Ali i za neke stvari je prekasno...
Pitala sam Anamariju kakav osjećaj ima o meni i njemu...
I rekla je da se strpim,da će vrijeme pokazati svoje,da ćemo biti skupa...
I vjerujem joj...Želim da se to dogodi,da se ostvari ta moja želja i Bušilicin osjećaj....
Volim te!!!!!! =)


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (19) | Print | x

utorak, 08.01.2008.

Believe in love...

Baby our loves got what it takes,to give us one more chance to start once again....
Baby our love will find a way,as long as we believe in love....



Imamo šansu pokušati ponovo...
Naći ćemo put...Samo trebamo vjerovati...
I osjećam da se nešto mijenja,da je bolje...
Ili sam se ja to promijenila zahvaljujući oni savjetima jedne osobe????
Ne znam...
Onaj lijep san mi još ne izlazi iz glave...
I kada bih se barem sjećala na kojem je to mjestu bilo...
Otišla bih tamo i čekala ga...Možda bi došao...
Ali se ne sjećam...I nije me briga...
Meni je lijepo i ovako...Neka vrijeme pokaže svoje...
I ono moje iz nekog starog posta: '' ne znam da li je to dobro ili ostajem na staroj stvari...''Dobro je to..ne ostajem na staroj stvari...
Neka me čeka...
Još samo godinu dana i onda će sve biti dobro,lijepo i zabavno...
Zahvaljujući njegovoj vjeri,vjeri mojih prijateljica vratila sam se u stari život...
U onu kakva sam nekada bila...
Nije da ga samo volim,opet sam se zaljubila...I ne mogu bez njega...
Mišek mali...
A to je tako lijepo...I želim da to potraje....VOLIM VAS!!!!!!!!!!!!



Image Hosting by Picoodle.com




P.S.
Hvala Ivi za onaj lijepi post...Volim te...
I pozdrav Borni,Anđeli,Ivi,Mariji,Anamariji,Sari,Dori,Timmyu i,naravno,Davoru...
Volim vas sve...





Please, help me... (30) | Print | x

petak, 04.01.2008.

Best friends...We are sooooo sexy...Maybe too much



Please, help me... (49) | Print | x

srijeda, 02.01.2008.

I had that wird dream...We were together again...

Take me now, baby, here as I am....Hold me close, try and understand....Desire is hunger is the fire I breathe.....Love is a banquet on which we feed...=)

Sanjala sam ga....Bilo je lijepo...
Ali zašto sam se onda probudila u suzama..Možda zato što je moje srce bilo sretno...
Napokon...Bili smo opet zajedno...
Vozili smo se u nekom autu,ne zna mojem,i s nama su još bili Danijel i Stevo...
Oni su sjedili naprijed,Danijel je vozio....
Mi smo sjedili iza,odmaknuti jedno od drugog,svatko je gledao na svoju stranu...
I odjednom smo se okrenuli jedno prema drugome i počeli pričat...
Ali ništa nije bilo...
Došli smo k meni doma,i nikoga nije bilo...On i ja zatvorili smo se u sobu i samo čega se
sjećam je da sam mu rekla da idemo negdje drugdje,da mi je soba u neredu...
Onda odjednom osjećam neku prazninu...
Do onog trena,kada smo se htjeli poljubiti,a on je rekao,ako smo mogli čekati do sad
čekat ćemo još malo...I ništa nije bilo,a možda i je..Ne sjećam se..
Sve je nestalo,ali znam da je bilo lijepo...
Sjećam se samo lica i nekih kratkih događaja koji su bili u tom snu...
Ne znam...Snovi se ostvaruju,ja tako vjerujem...
A možda,jednog dana,kada ponovo shvatimo da želimo nešto,nešto i bude....
Sjećam se samo lica i nekih kratkih događaja koji su bili u tom snu...
a nema veze i ovako je lijepo...
Volim te...=)


Image Hosting by Picoodle.com






Please, help me... (43) | Print | x

utorak, 01.01.2008.

SrEtNa VaM NoVa GoDiNa... =)

Padaju pahulje,snijeg po staklu šara,došla nova godina a odlazi stara! - Kad posljednji čas najavi ponoć nastati će bajka njajljepših snova, poljubit ćes drugu umjesto mene,al ipak srećo SRETNA TI NOVA.


Evo došlo je i to...Nova godina je tu,a stara je već prošlost...
Svi vani,a ja doma sa roditeljima...Ovu Novu godinu provest ću sama...
Neki moji ciljevi su se ostvarili,a neke nisam ni pokušala ostvariti....


Image Hosting by Picoodle.com

***U Novo ljeto,ja bez tebe neću....***

jedan od mojih ne ostvarenih ciljeva...I ponovo sam sama na ovu predivnu bijelu noć iako sam rekla da više neću...Dok on drugu ljubi ja čekam njega da dođe i zaželi mi sretnu Novu...
Čekam da dođe da me poljubi i zagrli....Samo neka mu bude sretna ova nova i neka mu se ostvare sve želje što si poželi...
Mali moj,u sujcu si mi,i nebuš tak lako izašao....Bilo mi je lijepo...HVALA TI!!!!!!!!!


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (11) | Print | x

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>