< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (13)
Listopad 2007 (9)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

users online


Free Hit Counter
Free Hit Counter

EVO NEKIH BLOGIĆA KOJI SU SOOO COOL:


Marija...Džuuka=)Super cura i novi bljogek..

BoRnA=)moja seka...volim je..


Iva moja
seka....lipo moe..



MALO SLIKICA MENE AND MOJIH PRIJATELJA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO MI JE NAJDRAŽA SLIKA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us












ponedjeljak, 10.11.2008.

PoKaZi SwiJeTu Da Si AnDJeo...

Pokazi swijetu ono sto jesi, pokazi swijetu ono sto zelis biti...
Ne skriwaj se pred ljudima, nemoj biti pod utjecajem okoline...
Budi ono sto jesi, pokazi swijetu da si andjeo jer to stwarno jesi...
Jedno si prediwno bice koje gleda na swijet tako da joj je swaki dan kao nowa awantura, kao nowi doziwljaj... Gledas onim lijepim okicama i promatras... Promatras swijet oko sebe i diwis se njegowim ljepotama...
Gledas na ziwot kao na jednu pozitiwnu tocku i swaki dan ziwis kao da ti je posljednji, jednostawno uziwas u ziwotu iz dana u dan...

Hwala ti sto si tu kraj mene uwijek kada moje srce zaplace, hwala sto si tu kad mi se place i kad mi se smije... Hwala sto si tu kad proziwljawam teske trenutke moga ziwota... Hwala ti za swe...
Hwala sto places samnom, hwala sto se smijes samnom... Hwala sto postojis... Ti si ono sto meni u ziwotu treba, moja slaba tocka...
Tebi mogu dopustiti swe, tebi mogu oprostiti swe...
Nikada me nisi iznewjerila, uwijek si bila tu...
Ti si ziwot moj...Toliko si mi se uwukla pod kozu da nemogu zamisliti da te ikada u ziwotu napustim... Ne bih imala snage oprostiti sama sebi sto sam te pustila da odes iz moga ziwota... Trebam te... I nikada te necu pustiti.... Nemogu zamisliti swoj ziwot bez tebe...

Oprosti ako sam ikada ista kriwo rekla, naprawila...
Ako ponekad radim stwari koje tebe pogadjaju...
Ako ponekad nisam tu kraj tebe kad ti to zaista treba...
Daleko od oka, ali ne i od srca... Uwijek si u mome srcu...
Wolim te wise nego sto mozes zamisliti... Wolim te wise od icega na owome swijetu...

Samo zelim da znas da cu uwijek biti tu kraj tebe i da te nikada necu napustiti.... Wolim te najwise na swijetu....


Image Hosting by Picoodle.com



Please, help me... (4) | Print | x

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>